abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2015 @ 11:55:07 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464667
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja hoe dat wettelijk allemaal zit weet ik niet maar failliet is failliet, ik weet niet of je dan je centjes nog kan krijgen, ik ben bang van niet eigenlijk...

Vette pech dat wél :Y
Ze zijn toch nog niet officieel failliet? Wel zo goed als :+ Maar volgens mij is die uitspraak nog niet gedaan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_158464668
Verval begon eigenlijk al in de jaren 70, begin jaren 80. De V&D in het centrum van Den Haag was toen net zoals sommige andere V&D's een stuk groter dan nu. De V&D in Den Haag zelfs bijna 3 keer zo groot als nu.

Weet nog wel dat eerst in de jaren 70 de zijvleugel dicht ging die uit kwam op het Spui. Toen werd het al steeds rommeliger en onduidelijk waar V&D nou voor stond. Telkens nieuwe inrichting en iedere keer weer een stukje er vanaf in de winkel. Begin jaren 90 de tweede vleugel dicht en de doorgang tussen de twee winkels. Nu is het nog steeds een redelijk fors warenhuis maar geen schim meer van wat het was 40 jaar terug. Ook te onoverzichtelijk met telkens verplaatsing van afdelingen naar andere etages.
pi_158464671
Je mag geen airmiles in leveren bij v&d, maar spaar je ze daar nu nog wel?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 23 december 2015 @ 11:55:32 #54
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158464674
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Je zou het faillissementsfraude kunnen noemen als 'gewone' schuldeisers (c.q. de consument) hun geld eerder krijgen dan preferente schuldeisers.
De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:55:47 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464680
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
Ik heb vanmorgen gebeld ja. Aan mij zal het niet liggen dat ze failliet gaan :{w :+
pi_158464681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bij een andere maat blijft dat gewoon in kas hoor, maar de boekhouding zal wel niet meer kloppen dan, of het is ze misschien te veel werk?
Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 23 december 2015 @ 11:56:37 #57
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
Of online meerdere maten hebben besteld :{
pi_158464701
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef YazooW het volgende:

[..]

De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
Ze zijn in surseance, dan gelden andere rechten.
pi_158464722
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als de toko helemaal failliet gaat, dan staan ze op marktplaats die spullen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158464732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

God dit moet Esprit echt niet flikken :X
Tap tap tap
pi_158464734
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Die zal wel balen dat het 'per minuut' deel is afgeschaft.
Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren :')
pi_158464741
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren :')
Volgens Facebook doen ze dat laatste al :')
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 11:58:54 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464745
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Had de site nog openstaan _O- Dit staat er:

quote:
0900-2358363
(80 cent per gesprek)
pi_158464747
quote:
15s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Restpartijen opkopen lukt je in Nederlands iets makkelijker, met de Rotterdamse haven en de Amsterdamse luchthaven, dan in pakweg Zwitserland of Slovenie. Verplaatsing van de verkoop is ook verkoop, zeker als het de kosten en risico's kan mitigeren voor andere partijen. Daarnaast zijn er nu ook Actions in Duitsland, Oostenrijk, Belgie, Luxemburg en Frankrijk.
Natuurlijk is verplaatsing van de verkoop ook verkoop. Maar als het product wordt verscheept vanuit Azië naar West-Europa, wie profiteert er dan van de verkoop behalve het relatief kleine personeelsbestand van de Action zelf en de betrokken logistiek van (lucht)haven naar DC/winkel?

Een product van hoge kwaliteit dat in elk geval lokaal (dus ergens in Europa) geproduceerd is levert altijd meer voor de economie op dan een goedkopere variant uit een lagelonenland.

Het is veel winstgevender om "troep" (met alle respect, natuurlijk) te verkopen omdat mensen dan terug komen in je winkel om het opnieuw te kopen als het niet meer werkt. Van liefde voor het eindproduct is geen sprake geweest, van vakmanschap evenmin.

Nou snap ik ook echt wel dat dit niet voor elk product op kan gaan. Sommige dingen zijn nu eenmaal wegwerpartikelen. Voor de rest echter zie ik niet zo goed hoe de Action onze economie meer zou helpen dan een lokaal alternatief.
pi_158464751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
Dat bandje en wachttijd mag niet meer afgerekend worden, dus dat maakt niet uit.
pi_158464758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als de prijs ernaar is kan ik me wel iets erbij voorstellen, als die echter gelijk staat met andere winkels?
Nee bedankt voor de vele jaren V&D het was fijn die tijd.

Hoe staat de Hema er nog voor?

En wat hoorde ik gisteren in het nieuws?
Dacht weer een groot keten wat op omvallen stond?
pi_158464762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens Facebook doen ze dat laatste al :')
Ja, de facebook is bijzonder vermakelijk :')
pi_158464763
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Onzin. Die cadeaubon is niets meer dan een vordering op de winkel, dus je mag achter aansluiten bij de andere schuldeisers. Ze hebben uitstel van betaling gekregen, dus ze kunnen niet aan schulden voldoen. Ook niet aan cadeaubonnen.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:00:06 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464772
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

God dit moet Esprit echt niet flikken :X
Oh god.. de bedragen waarvoor ik daar bestellingen heb geplaatst door verschillende maten te bestellen :X Denk dat ik dat voorlopig ook maar even laat _O-
pi_158464805
Hoor net op het nieuws dat je GEEN bonnen meer kunt inleveren.
Lekker dan heb nog voor ¤100 euro liggen
pi_158464811
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Tap tap tap
  woensdag 23 december 2015 @ 12:02:25 #72
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef hoas het volgende:
Hoor net op het nieuws dat je GEEN bonnen meer kunt inleveren.
Joh :+ Dat was al bekend :P
  woensdag 23 december 2015 @ 12:02:33 #73
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464817
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk is verplaatsing van de verkoop ook verkoop. Maar als het product wordt verscheept vanuit Azië naar West-Europa, wie profiteert er dan van de verkoop behalve het relatief kleine personeelsbestand van de Action zelf en de betrokken logistiek van (lucht)haven naar DC/winkel?

Een product van hoge kwaliteit dat in elk geval lokaal (dus ergens in Europa) geproduceerd is levert altijd meer voor de economie op dan een goedkopere variant uit een lagelonenland.

Het is veel winstgevender om "troep" (met alle respect, natuurlijk) te verkopen omdat mensen dan terug komen in je winkel om het opnieuw te kopen als het niet meer werkt. Van liefde voor het eindproduct is geen sprake geweest, van vakmanschap evenmin.

Nou snap ik ook echt wel dat dit niet voor elk product op kan gaan. Sommige dingen zijn nu eenmaal wegwerpartikelen. Voor de rest echter zie ik niet zo goed hoe de Action onze economie meer zou helpen dan een lokaal alternatief.
Ik vergeleek Action ook niet met lokale ambacht, maar met de rest van het retaillandschap. Er is weinig waardering voor "made in Holland", Action versterkt noch verzwakt dit sentiment.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:02:59 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_158464830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Snap ook niet waarom je uit zou vallen tegen die mensen. Alsof zij er iets aan kunnen doen. Heb de dame die ik aan de telefoon had juist succes gewenst _O-
  woensdag 23 december 2015 @ 12:04:12 #75
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_158464857
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nee, ze hebben iets gekocht van een (failliete) tent. Ik denk dat V&D een run wil voorkomen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')