Ze zijn toch nog niet officieel failliet? Wel zo goed alsquote:Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoe dat wettelijk allemaal zit weet ik niet maar failliet is failliet, ik weet niet of je dan je centjes nog kan krijgen, ik ben bang van niet eigenlijk...
Vette pech dat wél
De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zou het faillissementsfraude kunnen noemen als 'gewone' schuldeisers (c.q. de consument) hun geld eerder krijgen dan preferente schuldeisers.
Ik heb vanmorgen gebeld ja. Aan mij zal het niet liggen dat ze failliet gaanquote:Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bij een andere maat blijft dat gewoon in kas hoor, maar de boekhouding zal wel niet meer kloppen dan, of het is ze misschien te veel werk?
Of online meerdere maten hebben besteldquote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
Ze zijn in surseance, dan gelden andere rechten.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
Als de toko helemaal failliet gaat, dan staan ze op marktplaats die spullenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of online meerdere maten hebben besteld
God dit moet Esprit echt niet flikkenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of online meerdere maten hebben besteld
Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkerenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die zal wel balen dat het 'per minuut' deel is afgeschaft.
Volgens Facebook doen ze dat laatste alquote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren
Had de site nog openstaanquote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Is toch enkel ingeperkt naar werkelijke gesprekstijd? Dat je voor het wachten niet meer hoeft te betalen? In dat geval moeten de medewerkers lang lullen. En anders veel de hoorn erop flikkeren
quote:0900-2358363
(80 cent per gesprek)
Natuurlijk is verplaatsing van de verkoop ook verkoop. Maar als het product wordt verscheept vanuit Azië naar West-Europa, wie profiteert er dan van de verkoop behalve het relatief kleine personeelsbestand van de Action zelf en de betrokken logistiek van (lucht)haven naar DC/winkel?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Restpartijen opkopen lukt je in Nederlands iets makkelijker, met de Rotterdamse haven en de Amsterdamse luchthaven, dan in pakweg Zwitserland of Slovenie. Verplaatsing van de verkoop is ook verkoop, zeker als het de kosten en risico's kan mitigeren voor andere partijen. Daarnaast zijn er nu ook Actions in Duitsland, Oostenrijk, Belgie, Luxemburg en Frankrijk.
Dat bandje en wachttijd mag niet meer afgerekend worden, dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je al gebeld dan?
Misschien loopt er wel eerst een bandje?
Als de prijs ernaar is kan ik me wel iets erbij voorstellen, als die echter gelijk staat met andere winkels?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij een andere maat blijft het idd in kas, maar is er wel een tegenboeking (en een nieuwe verkoop), Ik kan me voorstellen dat ze die tegenboekingen nu niet willen hebben. Retouren zullen ze niet doen omdat er uitstel van betaling is. Het kan ook zijn dat ze gewoon zeggen, geen retouren, dan ook niet ruilen. Gewoon 1 lijn trekken.
Maar goed, lullig voor de mensen die gister iets gekocht hebben wat nu toch niet blijkt te passen.
Ja, de facebook is bijzonder vermakelijkquote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens Facebook doen ze dat laatste al
Onzin. Die cadeaubon is niets meer dan een vordering op de winkel, dus je mag achter aansluiten bij de andere schuldeisers. Ze hebben uitstel van betaling gekregen, dus ze kunnen niet aan schulden voldoen. Ook niet aan cadeaubonnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef YazooW het volgende:
Waarom accepteren mensen het dat hun cadeaubon wordt geweigerd bij de V&D? Is toch gewoon voor betaald? Gewoon spullen uit de winkel pakken en de deur uit lopen.
Oh god.. de bedragen waarvoor ik daar bestellingen heb geplaatst door verschillende maten te bestellenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God dit moet Esprit echt niet flikken
Johquote:Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef hoas het volgende:
Hoor net op het nieuws dat je GEEN bonnen meer kunt inleveren.
Ik vergeleek Action ook niet met lokale ambacht, maar met de rest van het retaillandschap. Er is weinig waardering voor "made in Holland", Action versterkt noch verzwakt dit sentiment.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk is verplaatsing van de verkoop ook verkoop. Maar als het product wordt verscheept vanuit Azië naar West-Europa, wie profiteert er dan van de verkoop behalve het relatief kleine personeelsbestand van de Action zelf en de betrokken logistiek van (lucht)haven naar DC/winkel?
Een product van hoge kwaliteit dat in elk geval lokaal (dus ergens in Europa) geproduceerd is levert altijd meer voor de economie op dan een goedkopere variant uit een lagelonenland.
Het is veel winstgevender om "troep" (met alle respect, natuurlijk) te verkopen omdat mensen dan terug komen in je winkel om het opnieuw te kopen als het niet meer werkt. Van liefde voor het eindproduct is geen sprake geweest, van vakmanschap evenmin.
Nou snap ik ook echt wel dat dit niet voor elk product op kan gaan. Sommige dingen zijn nu eenmaal wegwerpartikelen. Voor de rest echter zie ik niet zo goed hoe de Action onze economie meer zou helpen dan een lokaal alternatief.
Snap ook niet waarom je uit zou vallen tegen die mensen. Alsof zij er iets aan kunnen doen. Heb de dame die ik aan de telefoon had juist succes gewenstquote:Op woensdag 23 december 2015 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Hoor ook dat de klantenservice wordt beveiligd tegen boze klanten.
Nee, ze hebben iets gekocht van een (failliete) tent. Ik denk dat V&D een run wil voorkomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
De gewone consument heeft neem ik aan gewoon zijn rechten. Het is niet dat de consument geld heeft geleend aan de V&D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |