Met een beetje geluk gaan vluchtelingen massaal meuk bij Action kopen, is dat gevaar ook weer afgewend.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wenselijk. Ik las vanochtend nog dat een afkoelende Chinese economie de grootste bedreiging is voor de Nederlandse economie het komende jaar.
Binnenkort dan maar als klimaatvluchteling naar het noorden.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mijn tante zette net op Facebook dat de rozen in haar tuin aan het bloeien zijn.
Het is ook echt heel extreem dit jaar, zo warm is het niet geweest sinds de begin van de metingen. Het record gaat waarschijnlijk verpulverd worden met 2 graden (dus niet twee graden boven normaal, maar boven het record), ongekend.
Volgens deze extreem objectieve scriptie (want culturele wetenschappen) is het PVV electoraat (1) laagopgeleid (2) werkeloos (3) sociaal incapabel (4) gefrustreerd (5) alleenstaand en waarschijnlijk ook knetterlelijk (staat niet genoemd, maar dat lees ik tussen de regels door).quote:Op woensdag 23 december 2015 11:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zo dan? Als je enkel het ideologisch liberale electoraat telt denk ik dat je rond de 10 zetels komt.
Doch; ik ben een liberaal.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens deze extreem objectieve scriptie (want culturele wetenschappen) is het PVV electoraat (1) laagopgeleid (2) werkeloos (3) sociaal incapabel (4) gefrustreerd (5) alleenstaand en waarschijnlijk ook knetterlelijk (staat niet genoemd, maar dat lees ik tussen de regels door).
Dat is zeg maar niet het liberale electoraat.
Ik word gutmensch-vluchteling.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Binnenkort dan maar als klimaatvluchteling naar het noorden.
Je moet kennelijk naar Angelsaksische universiteiten gaan als je echte politieke correctheid wil ervaren. En ik erger me af en toe al een de typetjes die onze campus opvrolijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik word gutmensch-vluchteling.
http://www.speld.nl/2015/(...)-gebieden-zwelt-aan/
Kortom: Gouda?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Heilwasser het volgende:
Een AZC voor 40.000 mensen. In het groene hart.
Is dat geen goed idee?
Op de veluwe is meer plek.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Heilwasser het volgende:
Is dat geen goed idee?
Of Noord-Oost Groningen. Zo'n trillende grond geeft oorlogsvluchtelingen toch een beetje het gevoel thuis te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:17 schreef Heilwasser het volgende:
Is dat geen goed idee?
Ik schaar mij achter dit voorstel.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of Noord-Oost Groningen. Zo'n trillende grond geeft oorlogsvluchtelingen toch een beetje het gevoel thuis te zijn.
Hoppa, dat zal die dikke wel fijn vinden.quote:Hilda van der Heide uit het Drentse dorp Oranje, die bekend werd toen ze de weg blokkeerde voor staatssecretaris Dijkhoff, heeft een kerststol en een kerstkaart van hem gekregen.
Ik moet al lachen als ik alleen al aan het filmpje denk.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoppa, dat zal die dikke wel fijn vinden.
Limburg. Met smulbossen en smulgrotten.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of Noord-Oost Groningen. Zo'n trillende grond geeft oorlogsvluchtelingen toch een beetje het gevoel thuis te zijn.
Ja blijft mooi.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet al lachen als ik alleen al aan het filmpje denk.
Had minstens een BMW X6 moeten zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoppa, dat zal die dikke wel fijn vinden.
Dijksma heeft een van de zwaardere wagens. Uit noodzaak.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had minstens een BMW X6 moeten zijn.
Gelukkig heeft Balkenende een Panamera.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:45 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dijksma heeft een van de zwaardere wagens. Uit noodzaak.
Typische VVD-opportunist.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:49 schreef Ryon het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)-een-nieuwe-bijbaan/
Je kan veel over hem zeggen maar niet dat hij niet weet hoe hij aan werk moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |