abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158705248
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben het hier mee eens. Zeker van Locadia valt me dat vies tegen. In de tijd dat Depay namelijk op zijn debuut zat te wachten (toen Mertens er nog was) speelde Locadia in Jong-PSV alles en iedereen kapot. Trainde zich het apenzuur en was op-en-top professioneel met zijn sport bezig.

Twee seizoenen terug, toen hij met Matavz de spitspositie afwisselde, is hij ineens ook één van de matties geworden en is zijn ontwikkeling gestagneerd.

Het zijn volgens mij gasten met een lage focus die snel afgeleid zijn op het moment dat ze het gevoel hebben dat ze iets hebben bereikt. Net als Depay nu na zijn Manchester-transfer.
Locadia 2012:

Locadia 2015:

Volgens mij traint die prima door.
Vooral begin dit seizoen merkte je dat hij de afgelopen zomer flink in het krachthok heeft gezeten.

Ik denk dat wanneer Luuk de Jong komende zomer vertrekt we de nieuwe spits al in huis hebben en dat we geen nieuwe eerste spits hoeven te zoeken.
pi_158705561
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:50 schreef alf89 het volgende:

[..]

Locadia 2012:
[ afbeelding ]

Locadia 2015:

[ afbeelding ]

Vooral begin dit seizoen merkte je dat hij de afgelopen zomer flink in het krachthok heeft gezeten.

Ik denk dat wanneer Luuk de Jong komende zomer vertrekt we de nieuwe spits al in huis hebben en dat we geen nieuwe eerste spits hoeven te zoeken.
Badderharring staat elke dag op het trainingsveld en kan derhalve ook een goed oordeel vellen.

Ik ben het trouwens 100% eens met je laatste zin. Je zou wel compleet mongoloïde zijn als je besluit hem niet eens een eerlijke kans te geven in de spits. Nee, laten we meteen 8/9 mil voor een vervanger neerleggen terwijl we mogelijk zelf al de opvolger in huis hebben :')
pi_158705951
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:05 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Badderharring staat elke dag op het trainingsveld en kan derhalve ook een goed oordeel vellen.

Ik ben het trouwens 100% eens met je laatste zin. Je zou wel compleet mongoloïde zijn als je besluit hem niet eens een eerlijke kans te geven in de spits. Nee, laten we meteen 8/9 mil voor een vervanger neerleggen terwijl we mogelijk zelf al de opvolger in huis hebben :')
En voor 8/9 miljoen heb je ook geen zekerheid.

Hoe gaat het in de jeugd met de spitsen? Is die Sam huppelepup nog lekker bezig? En die italiaan?
pi_158706383
quote:

[..]

Locadia 2012:
[ afbeelding ]

Locadia 2015:

[ afbeelding ]

Dat is ook wel te zien aan zijn voetbalkwaliteiten dat hij afgelopen zomer flink in het krachthonk heeft gezeten.
  donderdag 31 december 2015 @ 12:06:18 #130
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158707455
quote:

[..]

Locadia 2012:
[ afbeelding ]

Locadia 2015:

[ afbeelding ]

Locadia was in de A-jeugd fysiek al beresterk, zijn probleem zit ook niet in een gebrek aan kracht of werk in het krachthonk. Scoorde in Jong PSV ook veel op kracht. Dat zijn fysiek een probleem zou zijn stel ik ook nergens, het zit hem veel meer in zijn ontwikkeling als voetballer.

Technisch (vooral dat) en qua inzicht is het niet goed genoeg. Dan kun je het lijf van Balotelli kweken, als je de voetbalkwaliteiten niet hebt dan heb je daar weinig aan.

Overigens ben ik het afgelopen half jaar weinig op de Herdgang geweest, dat klopt. Maar dat hij zich in die periode niet ontwikkeld heeft als voetballer heb ik gewoon op TV kunnen zien.
pi_158707924
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Locadia was in de A-jeugd fysiek al beresterk, zijn probleem zit ook niet in een gebrek aan kracht of werk in het krachthonk. Scoorde in Jong PSV ook veel op kracht. Dat zijn fysiek een probleem zou zijn stel ik ook nergens, het zit hem veel meer in zijn ontwikkeling als voetballer.

Technisch (vooral dat) en qua inzicht is het niet goed genoeg. Dan kun je het lijf van Balotelli kweken, als je de voetbalkwaliteiten niet hebt dan heb je daar weinig aan.

Overigens ben ik het afgelopen half jaar weinig op de Herdgang geweest, dat klopt. Maar dat hij zich in die periode niet ontwikkeld heeft als voetballer heb ik gewoon op TV kunnen zien.
Inzicht heeft hij wel degelijk. Hij mist alleen de handelingssnelheid en de functionele techniek om uit te voeren wat hij in gedachten heeft. Dat probleem doet zich voor wanneer hij mee moet voetballen en in de drukte terecht komt. Hij ziet de oplossing wel, maar heeft veel te veel tijd nodig.

Hij kent eigenlijk maar een oplossing en dat ik een schot op doel. Daar lijkt me niets mis mee wanneer je spits bent. Ik zie nog steeds potentie, maar niet op linksbuiten. Al heeft hij daar de eerste seizoenshelft al meer assists gegeven dan Narsingh. :') Maar dat zegt meer over Luciano "Hou jij mijn tassie even vast" Narsingh.
  donderdag 31 december 2015 @ 12:31:28 #132
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158708321
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Inzicht heeft hij wel degelijk. Hij mist alleen de handelingssnelheid en de functionele techniek om uit te voeren wat hij in gedachten heeft. Dat probleem doet zich voor wanneer hij mee moet voetballen en in de drukte terecht komt. Hij ziet de oplossing wel, maar heeft veel te veel tijd nodig.

Hij kent eigenlijk maar een oplossing en dat ik een schot op doel. Daar lijkt me niets mis mee wanneer je spits bent. Ik zie nog steeds potentie, maar niet op linksbuiten. Al heeft hij daar de eerste seizoenshelft al meer assists gegeven dan Narsingh. :') Maar dat zegt meer over Luciano "Hou jij mijn tassie even vast" Narsingh.
Hij kan zich positioneren als spits, dat is absoluut een kwaliteit van hem, ik vind zijn inzicht in het spel erg beperkt.

Maar goed, hij zal als spits aan spelen moeten komen om zich op die positie te ontwikkelen. En ik hoop echt dat PSV bij een vertrek van de Jong niet alleen op Locadia gokt als eerste spits.

Eigenlijk hadden ze hem dit jaar moeten verhuren aan een middenmotor in de Eredivisie, voor hem was dat het beste geweest. Maar ja, belang van de club was daarmee niet gediend voor dit seizoen.
pi_158708812
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:56 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

gewaagde uitspraak anno 2015/2016. Na 4 fucking jaar. Hij kon die "dooie" matavz niet eens uit de basis spelen.
Dan is ie toch te beperkt en wordt ie nooit eerste spits? :D
Dit, dus.
  donderdag 31 december 2015 @ 12:59:15 #134
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_158709211
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan is ie toch te beperkt en wordt ie nooit eerste spits? :D
Eerste gedeelte was ook sarcastisch :)

In de jaren voor Luuk de Jong zag je al gewoon dat hij te kort kwam. Als invaller heeft hij nog wel zijn waarde...
Dus als De Jong vertrekt dan nieuwe spits aub.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_158710354
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:21 schreef Ciscus het volgende:

[..]

En voor 8/9 miljoen heb je ook geen zekerheid.

Hoe gaat het in de jeugd met de spitsen? Is die Sam huppelepup nog lekker bezig? En die italiaan?
Scamacca volgens mij aardig als ik sommige hier mag geloven. Sam Huppeldepup ken ik niet om eerlijk te zijn :P

quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:34 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Dat is ook wel te zien aan zijn voetbalkwaliteiten dat hij afgelopen zomer flink in het krachthonk heeft gezeten.
Is inderdaad duidelijk vooruitgegaan in de duel, vooral qua kracht :)

quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij kan zich positioneren als spits, dat is absoluut een kwaliteit van hem, ik vind zijn inzicht in het spel erg beperkt.

Maar goed, hij zal als spits aan spelen moeten komen om zich op die positie te ontwikkelen. En ik hoop echt dat PSV bij een vertrek van de Jong niet alleen op Locadia gokt als eerste spits.

Eigenlijk hadden ze hem dit jaar moeten verhuren aan een middenmotor in de Eredivisie, voor hem was dat het beste geweest. Maar ja, belang van de club was daarmee niet gediend voor dit seizoen.
Het is geen speler met potentie voor Real/Barcelona. Maar als je het nou even vergelijkt met 80% van wat er nog meer bij ons loopt dan is het echt niet veel minder hoor. Pereiro bulkt van het talent maar is vooralsnog zo constant als het weer in Nederland. Narsingh heb ik al 2 jaar lang afgeschreven (over inzicht gesproken :') ) en Lestienne is (ondanks zijn aardig statistieken) ook lang niet zo goed als hier wordt beweerd. Rent en vliegt overal rond, maar is (vooral verdedigend) ook bang voor de bal lijkt het. Schuwt de duels en loopt meer mee voor de vorm ('Kijk mij eens actief meeverdedigen').
  donderdag 31 december 2015 @ 13:55:51 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158711112
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Scamacca volgens mij aardig als ik sommige hier mag geloven. Sam Huppeldepup ken ik niet om eerlijk te zijn :P

[..]

Is inderdaad duidelijk vooruitgegaan in de duel, vooral qua kracht :)

[..]

Het is geen speler met potentie voor Real/Barcelona. Maar als je het nou even vergelijkt met 80% van wat er nog meer bij ons loopt dan is het echt niet veel minder hoor. Pereiro bulkt van het talent maar is vooralsnog zo constant als het weer in Nederland. Narsingh heb ik al 2 jaar lang afgeschreven (over inzicht gesproken :') ) en Lestienne is (ondanks zijn aardig statistieken) ook lang niet zo goed als hier wordt beweerd. Rent en vliegt overal rond, maar is (vooral verdedigend) ook bang voor de bal lijkt het. Schuwt de duels en loopt meer mee voor de vorm ('Kijk mij eens actief meeverdedigen').
Scamacca is natuurlijk nog achterlijk jong. Wordt morgen 17, de komende jaren hoef je die nog niet te verwachten als eerste spits. Speelt nu in de B1, maar traint soms met de A mee en maakt daar best indruk, met zijn kracht en lengte natuurlijk, maar hij is ook verrassend technisch voor iemand met zijn bouw.

Kan wel wat worden, maar is er nog lang niet.

Sam Lammers a.k.a. hupplepup :') is van origine een middenvelder, maar bakte er niet zo veel van. Vorig jaar door een slimmerik wat spitsentraining gekregen en halverwege het seizoen daar ook gaan spelen, met redelijk succes. Leuk voor de Juup en ik verwacht dat hij ook wel in de Eredivisie wat zou kunnen. Maar een toekomst in PSV 1 lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

En je commentaar over Lestienne is gewoonweg absurd, daar ga ik niet eens op reageren zo'n quats.
  donderdag 31 december 2015 @ 14:31:02 #137
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158712387
Ik denk dat narsingh de strijd van pereiro gewoon wint als de laatste niet wat meer energie in een wedstrijd gooit.
  donderdag 31 december 2015 @ 14:54:06 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158713267
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik denk dat narsingh de strijd van pereiro gewoon wint als de laatste niet wat meer energie in een wedstrijd gooit.
Ik hoop dat als Pereiro niet voldoet, dat er dan gewoon iemand anders komt te spelen. Ik zie nog liever Jozefzoon dan Narsingh.
pi_158714149
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:31 schreef TweeGrolsch het volgende:

Kijk naar de kwaliteiten van de beste jongen. Wat heeft het voor zin om hem aan de rechterkant te zetten als hij dit in huis heeft? Altijd in de rol zetten van naast/achter de spits.
Dit, dus.
  donderdag 31 december 2015 @ 15:38:25 #140
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158714977
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kijk naar de kwaliteiten van de beste jongen. Wat heeft het voor zin om hem aan de rechterkant te zetten als hij dit in huis heeft? Altijd in de rol zetten van naast/achter de spits.
Of gewoon in de spits.
pi_158715292
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Of gewoon in de spits.
Zou ook nog kunnen. Al denk ik dat je nu met de Jong en Pereiro samen in/rond de 16 het een tegenstander heel erg lastig maakt.
Dit, dus.
  donderdag 31 december 2015 @ 16:48:23 #142
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158717329
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 15:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zou ook nog kunnen. Al denk ik dat je nu met de Jong en Pereiro samen in/rond de 16 het een tegenstander heel erg lastig maakt.
Maar dan wil je 4-3-3 gaan spelen met de punt naar voren? Pereiro op 10?

Gaat onder Cocu niet gebeuren, die gelooft niet zo in dat systeem.
pi_158749130
Spits in aantocht

EERSTE AANKOOP PSV 2016

PSV verwacht de transfer van de Peruviaan Luiz Beto da Silva snel bekend te kunnen maken. De clubleiding rekent op zijn komst, bevestigt technisch manager Marcel Brands

Beto da Silva is een talentvolle aanvaller die tot voor kort bij Sporting Cristal in Lima speelde. PSV lijft hem transfervrij in en dat zorgde voor strubbelingen met zijn oude club, die nog geld wilde zien. PSV voorziet nu dat die perikelen snel worden opgelost en Beto da Silva in Eindhoven gaat spelen. Hij is al persoonlijk rond met de club en medisch goedgekeurd.
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:23:35 #144
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158749767
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef RijstNatie het volgende:
Spits in aantocht

EERSTE AANKOOP PSV 2016

PSV verwacht de transfer van de Peruviaan Luiz Beto da Silva snel bekend te kunnen maken. De clubleiding rekent op zijn komst, bevestigt technisch manager Marcel Brands

Beto da Silva is een talentvolle aanvaller die tot voor kort bij Sporting Cristal in Lima speelde. PSV lijft hem transfervrij in en dat zorgde voor strubbelingen met zijn oude club, die nog geld wilde zien. PSV voorziet nu dat die perikelen snel worden opgelost en Beto da Silva in Eindhoven gaat spelen. Hij is al persoonlijk rond met de club en medisch goedgekeurd.
Concurrent voor Locadia volgend jaar dus.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 16:51:44 #145
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_158763363
RikElfrink twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 15:16:07 Bij #PSV trainen ook Willems, Koch en Alberto, Paal en Lundqvist van Jong PSV mee. reageer retweet
Meegedaan met de groepstraining, nu is de vraag wanneer hij wedstrijdfit is.
pi_158782102
ED_PSVnieuws twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 21:12:07 Terugkeer Moreno bij PSV vertraagd door vluchten https://t.co/Qn6daQWs1u reageer retweet
#nieuws
pi_158782145
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 09:43 schreef Lange_Lans het volgende:
ED_PSVnieuws twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 21:12:07 Terugkeer Moreno bij PSV vertraagd door vluchten https://t.co/Qn6daQWs1u reageer retweet
#nieuws
Altijd die zuid amerikanen
pi_158782743
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 09:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Altijd die zuid amerikanen
Mexico is geen Zuid-Amerika.
pi_158783967
JeroenKapteijns twitterde op zondag 03-01-2016 om 11:34:30 Simon Poulsen is het nieuwe jaar niet goed begonnen. Deen werkt los van de groep met fysio op het veld #PSV reageer retweet
JeroenKapteijns twitterde op zondag 03-01-2016 om 12:07:00 Simon Poulsen is voor onderzoek naar zijn blessure vertrokken naar het ziekenhuis met de dokter #PSV reageer retweet
Van een op het oog 'topaankoop' naar flop.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 januari 2016 @ 12:20:03 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158784102
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
JeroenKapteijns twitterde op zondag 03-01-2016 om 11:34:30 Simon Poulsen is het nieuwe jaar niet goed begonnen. Deen werkt los van de groep met fysio op het veld #PSV reageer retweet
JeroenKapteijns twitterde op zondag 03-01-2016 om 12:07:00 Simon Poulsen is voor onderzoek naar zijn blessure vertrokken naar het ziekenhuis met de dokter #PSV reageer retweet
Van een op het oog 'topaankoop' naar flop.
het is een moeizaam jaar tot nu toe ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')