Er zijn geruchten (geweest) over Lozano, Salcedo en Fabian. Die laatste is al naar Frankfurt. Maar je zal willen horen dat ik de Mexicaanse competitie niet volg en dat klopt, dus ik zou het verder niet weten. Wat ik wel weet is dat er enorm veel talent rondloopt en wellicht dat je daar nu gebruik van moet maken.quote:Op maandag 28 december 2015 11:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welke Mexicaanse spelers had je in gedachte?
Oh nee hoor, ik was gewoon even bang dat je zou denken dat bijvoorbeeld Vela haalbare kaart is, net als een paar lieden op psvnetwerk of zo.quote:Op maandag 28 december 2015 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er is al sprake geweest van Lozano, Salcedo en Fabian. Die laatste is al naar Frankfurt. Maar je zal willen horen dat ik de Mexicaanse competitie niet volg en dat klopt, dus ik zou het verder niet weten. Wat ik wel weet is dat er enorm veel talent rondloopt en wellicht dat je daar nu gebruik van moet maken.
Dat las ik ook ja. Ik vond dat zo lachwekkend dat ik daar een account voor heb aangemaakt om te reageren.quote:Op maandag 28 december 2015 11:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik was gewoon even bang dat je zou denken dat bijvoorbeeld Vela haalbare kaart is, net als een paar lieden op psvnetwerk of zo.
Buiten dat ik denk dat beide spelers (mn Traoréquote:Op maandag 28 december 2015 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax wil Traoré, Feyenoord zit achter Tapia aan. Vinden jullie dat PSV zich in de winterstop moet versterken? Moet PSV bijvoorbeeld nu profiteren va de Mexicaanse connectie of al anticiperen op eventueel vertrekkende spelers?
Een echte goalgetter zou mooi zijn, iemand die vanuit het niets een wedstrijd kan beslissen en er gegarandeerd 20 inschiet. Vroeger hadden we een lijntje met Brazilie, tegenwoordig heet dat lijntje internet en staat iedereen van 12 jaar of ouder die een beetje uitblinkt al op YouTube. Dan moet je het geluk hebben dat je tegen een speler aanloopt die zich doorontwikkelt, zoals RvN.quote:Op maandag 28 december 2015 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax wil Traoré, Feyenoord zit achter Tapia aan. Vinden jullie dat PSV zich in de winterstop moet versterken? Moet PSV bijvoorbeeld nu profiteren va de Mexicaanse connectie of al anticiperen op eventueel vertrekkende spelers?
Die goalgetter die er gegarandeerd 20 inschiet hebben we al. Sterker nog, volgens sommigen hier hebben we die al twee in de selectie.quote:Op maandag 28 december 2015 13:25 schreef Coelho het volgende:
[..]
Een echte goalgetter zou mooi zijn, iemand die vanuit het niets een wedstrijd kan beslissen en er gegarandeerd 20 inschiet. Vroeger hadden we een lijntje met Brazilie, tegenwoordig heet dat lijntje internet en staat iedereen van 12 jaar of ouder die een beetje uitblinkt al op YouTube. Dan moet je het geluk hebben dat je tegen een speler aanloopt die zich doorontwikkelt, zoals RvN.
Dat we een betere keeper kunnen gebruiken ben ik volledig met je eens. Die twee goalgetters zie ik echter niet lopen. Niks dan goeds over De Jong, maar het is geen killer die zelf een actie maakt. Locadia is m.i. veel te wisselvallig. Ik weet niet of je op hen doelt? Bergwijn ken ik niet goed genoeg. Pereiro lijkt iets meer in het profiel te passen, al zie ik in hem ook nog geen Romario, Ronaldo, RvN of Kezman.quote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die goalgetter die er gegarandeerd 20 inschiet hebben we al. Sterker nog, volgens sommigen hier hebben we die al twee in de selectie.
Het enige wat ik in de selectie echt mis is een top-keeper en een snelle rechtsbuiten die èn kan voetballen èn het veld breed kan houden. Als je op die twee punten kunt versterken, dan heb je een echte top-selectie voor Eredivisiebegrippen. Ik denk dat er in de verdediging en op het middenveld geen mogelijkheden zijn om aanzienlijk te versterken tegen een redelijke prijs. Althans, geen spelers die met redelijke zekerheid een aanwinst zouden zijn voor de eerste 11.
Het wordt anders als je nu al gaat kijken naar volgend seizoen, maar het is een beetje onzinnig om nu al aankopen te doen waarmee je anticipeert op wie er in de zomer gaan vertrekken, omdat een eventuele leegloop sterk zal afhangen van de positie op de ranglijst in mei.
Je had het over spelers die er gegarandeerd 20 maken. Die heb je in huis met de Jong en Locadia (althans, dat denkt men over die tweede, ik denk daar anders over). Maar de Jong staat buiten kijf, die schopt er gewoon 20+ in.quote:Op maandag 28 december 2015 14:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat we een betere keeper kunnen gebruiken ben ik volledig met je eens. Die twee goalgetters zie ik echter niet lopen. Niks dan goeds over De Jong, maar het is geen killer die zelf een actie maakt. Locadia is m.i. veel te wisselvallig. Ik weet niet of je op hen doelt? Bergwijn ken ik niet goed genoeg. Pereiro lijkt iets meer in het profiel te passen, al zie ik in hem ook nog geen Romario, Ronaldo, RvN of Kezman.
quote:Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.psv.nl/psv/nie(...)n-alles-vergeten.htm
Topspits in spe dit. Gaat er 20+ per seizoen inschieten misschien.
Als ik deze foto zie dan weet ik al genoeg.quote:Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.psv.nl/psv/nie(...)n-alles-vergeten.htm
Topspits in spe dit. Gaat er 20+ per seizoen inschieten misschien.
Ik ben het hier mee eens. Zeker van Locadia valt me dat vies tegen. In de tijd dat Depay namelijk op zijn debuut zat te wachten (toen Mertens er nog was) speelde Locadia in Jong-PSV alles en iedereen kapot. Trainde zich het apenzuur en was op-en-top professioneel met zijn sport bezig.quote:Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie dan weet ik al genoeg.
[ afbeelding ]
Ook deze gast is (net als bijvoorbeeld Memphis) te veel met zijn omgeving bezig, looks, spulletjes enz. Geen mentaliteit. Dit soort gedrag mag je hebben als je gearriveerd bent, niet als je je nog moet bewijzen. Echt, die quote uit het interview "Nu rijdt Locadia samen met zijn maatjes Joshua Brenet, Jetro Willems en Luciano Narsingh die er ook zo een aanschaften.", om te janken gewoon. En dan eerst klagen over je jeugd omdat je zonder vader moet opgroeien, maar dan wel op je 19e je eerste kind verwekken. Het zal aan mij liggen hoor...
1000x liever een normale gast als Hendrix (maar ook Robben), dan dit soort mannetjes met hun kapsones. Laat me ouderwets of bekrompen zijn, maar zo ga je er echt niet komen.
Maar goed, hopelijk bewijst hij mijn tegendeel en schiet hij er 20 in...
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet. Wat hij en andere spelers dragen of doen in hun eigen vrije tijd dat moeten ze toch zelf weten?quote:Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook deze gast is (net als bijvoorbeeld Memphis) te veel met zijn omgeving bezig, looks, spulletjes enz. Geen mentaliteit. Dit soort gedrag mag je hebben als je gearriveerd bent, niet als je je nog moet bewijzen. Echt, die quote uit het interview "Nu rijdt Locadia samen met zijn maatjes Joshua Brenet, Jetro Willems en Luciano Narsingh die er ook zo een aanschaften.", om te janken gewoon. En dan eerst klagen over je jeugd omdat je zonder vader moet opgroeien, maar dan wel op je 19e je eerste kind verwekken. Het zal aan mij liggen hoor...
1000x liever een normale gast als Hendrix (maar ook Robben), dan dit soort mannetjes met hun kapsones. Laat me ouderwets of bekrompen zijn, maar zo ga je er echt niet komen.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Ik vind ook dat je daarin wat geduld en begrip moet hebben. Het is volstrekt logisch dat die jongens, wanneer ze een mijlpaal in hun leven bereiken, even hun focus moeten herpakken. Dat zo'n Depay met zijn miljoenen even los gaat en gekke dingen gaat doen, vind ik helemaal prima. Zolang hij maar weer op tijd op aarde komt en weer gaat werken om te presteren.quote:Op maandag 28 december 2015 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet. Wat hij en andere spelers dragen of doen in hun eigen vrije tijd dat moeten ze toch zelf weten?
Het gaat erom wat ze laten zien op het veld, maar mij lijkt het niet dat ze slechter gaan voetballen als ze een leuke auto voor zichzelf kopen.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 22:19:51Het 'Balkan-trio' Lukovic/Cmiljanic/Boljevic heeft weinig perspectief bij #PSV en mag uitkijken naar een nieuwe club. Morgen meer in het #ED reageer retweet
Kleinburgerlijke onzin waarin je van alles aan elkaar verbindt. Wat hij in zijn privéleven en vrije tijd doet zal me een zorg wezen. Verder is het opgroeien zonder vader en op je 10e/20e vader zijn iets compleet verschillends. Hij is er toch als vader zijnde? Verder is het niet vreemd voor voetballers om op jonge leeftijd vader te worden. Het helpt ook bij het volwassen worden.quote:Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms is een speler gewoon niet goed genoeg. Het zat er nooit in dat Locadia kopsterk zou worden of een balvirtuoos. Locadia is een typische 2-spitsen-spits, en die mogelijkheid heeft hij hier niet. In de jeugd kun je op fysieke kracht vaak ver komen, plus wordt er regelmatig qua systeem geschoven en zijn er minder vaste constructen in het systeem doordat het verloop hoger ligt. Dus de voetbaltechnische situatie valt niet helemaal te vergelijken.quote:Op maandag 28 december 2015 15:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Zeker van Locadia valt me dat vies tegen. In de tijd dat Depay namelijk op zijn debuut zat te wachten (toen Mertens er nog was) speelde Locadia in Jong-PSV alles en iedereen kapot. Trainde zich het apenzuur en was op-en-top professioneel met zijn sport bezig.
Twee seizoenen terug, toen hij met Matavz de spitspositie afwisselde, is hij ineens ook één van de matties geworden en is zijn ontwikkeling gestagneerd.
Het zijn volgens mij gasten met een lage focus die snel afgeleid zijn op het moment dat ze het gevoel hebben dat ze iets hebben bereikt. Net als Depay nu na zijn Manchester-transfer.
2015 heeft toch wel aardig goed gemaakt voor die 7 magere jarenquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:51 schreef rubbereend het volgende:
nog een keertje nagenieten: Sportjaar 2015: maart & april
dat mag wel met al die terugblikken aan het einde van het jaar
Dacht dat Boljevic het wel zou reddenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:26 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 22:19:51Het 'Balkan-trio' Lukovic/Cmiljanic/Boljevic heeft weinig perspectief bij #PSV en mag uitkijken naar een nieuwe club. Morgen meer in het #ED reageer retweet
Dusdanig gestagneerd dat hij nu zelfs op een voor hem onnatuurlijke positie een basisplek heeft en het daar naar behoren doetquote:Op maandag 28 december 2015 15:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Zeker van Locadia valt me dat vies tegen. In de tijd dat Depay namelijk op zijn debuut zat te wachten (toen Mertens er nog was) speelde Locadia in Jong-PSV alles en iedereen kapot. Trainde zich het apenzuur en was op-en-top professioneel met zijn sport bezig.
Twee seizoenen terug, toen hij met Matavz de spitspositie afwisselde, is hij ineens ook één van de matties geworden en is zijn ontwikkeling gestagneerd.
Het zijn volgens mij gasten met een lage focus die snel afgeleid zijn op het moment dat ze het gevoel hebben dat ze iets hebben bereikt. Net als Depay nu na zijn Manchester-transfer.
Wat voor types zijn dat dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dusdanig gestagneerd dat hij nu zelfs op een voor hem onnatuurlijke positie een basisplek heeft en het daar naar behoren doet
Schei toch eens uit. Zeg dan gewoon dat je een hekel hebt aan types als Depay en Locadia.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat voor types zijn dat dan?
Locadia speelt bij gebrek aan beter en is opbouwend en aanvallend gewoon de zwakste schakel. Kun je 100x zeveren dat hij op een voor hem onnatuurlijke positie speelt, dat verandert daar niets aan. Sowieso is dat probleem opgelost zodra Lestienne terug is.
Locadia gaat nooit de eerste spits van PSV worden. Gewoon niet goed genoeg.
gewaagde uitspraak anno 2015/2016. Na 4 fucking jaar. Hij kon die "dooie" matavz niet eens uit de basis spelen.quote:Op maandag 28 december 2015 15:51 schreef Buitendam het volgende:
Locadia is te beperkt. Die wordt nooit eerste spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |