Laat ze deze maand nog maar een nieuwe back halen. Poulsen is altijd geblesseerd, Willems is nog altijd niet terug en heeft in de zomer nog maar een eenjarig contract en Arias kan in de zomer ook best eens een transfer gaan maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Brenet staat weer een wereldpartij te ballen.
En ze kunnen er op Willems na allemaal niks van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laat ze deze maand nog maar een nieuwe back halen. Poulsen is altijd geblesseerd, Willems is nog altijd niet terug en heeft in de zomer nog maar een eenjarig contract en Arias kan in de zomer ook best eens een transfer gaan maken.
Ik snap dat het voor een Ajax-supporter al snel een redelijke tegenstander lijkt zodra je de grens over gaat, maar deze ploeg is echt niet zo goed als Molde hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Bronson_ het volgende:
Kan gebeuren. Het is geen blamage. Gewoon een oefenwedstrijd tegen een redelijke tegenstander.
Inderdaad, dit boeit voor geen meter. In het beste PSV- seizoen ooit werden alle wedstrijden in de voorbereiding verloren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Bronson_ het volgende:
Kan gebeuren. Het is geen blamage. Gewoon een oefenwedstrijd tegen een redelijke tegenstander.
Fantastisch hè, hij vindt zichzelf een vechter. Wat erg grappig is, gelet op het feit dat hij nog geen half jaar geleden een interview gaf waarin hij aangaf geen vechter te zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Maher.
Echt totaal geen zelfkritiek die jongen. Houdt zich vast aan een enkele goede helft tegen Moskou.
Gevalletje verlies nemen en doorselecteren.
Dit weekend mogelijk tegen Legia Warschau.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik wist niet dat er überhaupt een wedstrijd was gisteren. Zijn er nog meer ingepland?
twitter:PSV twitterde op woensdag 06-01-2016 om 17:10:45PSV speelt zaterdagavond in het Hibernians Stadium een tweede oefenduel op Malta. Tegenstander is FK Decic uit Montenegro (19:30 uur). #PSV reageer retweet
Oei, die zijn afgelopen jaar gepromoveerd vanuit de 2e divisie en spelen nu in de hoogste klasse van Montenegro.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:17 schreef rubbereend het volgende:
ik hou mijn hart vast:twitter:PSV twitterde op woensdag 06-01-2016 om 17:10:45PSV speelt zaterdagavond in het Hibernians Stadium een tweede oefenduel op Malta. Tegenstander is FK Decic uit Montenegro (19:30 uur). #PSV reageer retweet
Wel erg hoopvol dat ene doelpuntje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Oei, die zijn afgelopen jaar gepromoveerd vanuit de 2e divisie en spelen nu in de hoogste klasse van Montenegro.
Dat betekent waarschijnlijk dat ze zelfs een aantal contract-spelers hebben die geen bijbaan hebben naast het voetbal. Een stadion met maar liefst 1000(!!!!!) stoeltjes.
Ik zeg 4-1 verlies.
Narsingh heeft het op z'n heupenquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wel erg hoopvol dat ene doelpuntje.
Pereirogod, die scoort altijd tegen kleine kutclubjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wel erg hoopvol dat ene doelpuntje.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef Ciscus het volgende:
Voor welke clubs juichen jullie precies?
Prima Ham FC, wa denkte gij dan? HAM-PI-OE-NE! HAMPI! HAMPIOENE! HAM-PI-OE-NE! HAMPI! HAMPIOENE!quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef Ciscus het volgende:
Voor welke clubs juichen jullie precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |