SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Mijn mac kan niet echt hard dus ik heb dat probleem nietquote:
Dat ken ik.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn mac kan niet echt hard dus ik heb dat probleem niet.
Ik heb tv aanstaan, met versterkers en boxen. Maar ook burenquote:Op woensdag 23 december 2015 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn mac kan niet echt hard dus ik heb dat probleem niet.
Bass doet die ook niet aanquote:
Ook mijn tv heeft geen versterker en boxen meer, al kan die wel harderquote:Op woensdag 23 december 2015 02:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb tv aanstaan, met versterkers en boxen. Maar ook buren
Hij is wel scherpquote:Op woensdag 23 december 2015 02:27 schreef noodgang het volgende:
Domien
Ik heb wel zin om een beetje te bekken
Opgenomen delen op youtube.com/3fm en youtube.com/3fmextra of zoquote:Op woensdag 23 december 2015 02:27 schreef danilel het volgende:
Weet iemand of je de live streams kan terugkijken?
Alleen filmpjes/fragmenten naar mijn wetenquote:Op woensdag 23 december 2015 02:27 schreef danilel het volgende:
Weet iemand of je de live streams kan terugkijken?
maar dat zijn zeker de items an sich?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Opgenomen delen op youtube.com/3fm en youtube.com/3fmextra of zo
had jou ook moeten vragen hidiquote:Op woensdag 23 december 2015 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen filmpjes/fragmenten naar mijn weten
Ben jij de moeder die Sweedish House Maffia wilde horen?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:30 schreef danilel het volgende:
[..]
maar dat zijn zeker de items an sich?
Wil graag stukje zien van ons gezin waar mijn zoon en ik een nummer aanvroegen
Weinig kans....quote:Op woensdag 23 december 2015 02:30 schreef danilel het volgende:
[..]
maar dat zijn zeker de items an sich?
Wil graag stukje zien van ons gezin waar mijn zoon en ik een nummer aanvroegen
nou eigenlijk een ander nummer maar dat durfde zoon niet terwijl het zijn favo nummer is (en idd die maffe dat ben ik☺)quote:Op woensdag 23 december 2015 02:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben jij de moeder die Sweedish House Maffia wilde horen?
Ik doelde op die zangeresquote:
Ik heb de recorder nog lopen..maar het is praktisch onmogelijk om dat stuk er uit te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2015 02:32 schreef danilel het volgende:
[..]
nou eigenlijk een ander nummer maar dat durfde zoon niet terwijl het zijn favo nummer is (en idd die maffe dat ben ik☺)
Misschien kans tijdens een update. Anders aan 3fm mailen? Tijdsnotatie 23-12-2015 00:51quote:Op woensdag 23 december 2015 02:32 schreef danilel het volgende:
[..]
nou eigenlijk een ander nummer maar dat durfde zoon niet terwijl het zijn favo nummer is ( en idd die maffe dat ben ik☺)
thanx voor de tip!quote:Op woensdag 23 december 2015 02:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Misschien kans tijdens een update. Anders aan 3fm mailen? Tijdsnotatie 23-12-2015 00:51
www.3fmfan.nlquote:Op woensdag 23 december 2015 02:37 schreef danilel het volgende:
[..]
thanx voor de tip!
( hoe weet jij zo precies het tijdstip?😜)
😟hoezo onmogelijk? Jij kan zo veel....quote:Op woensdag 23 december 2015 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb de recorder nog lopen..maar het is praktisch onmogelijk om dat stuk er uit te krijgen
Ik heb even gekeken maar helaas het begin staat op 1:30uurquote:Op woensdag 23 december 2015 02:37 schreef danilel het volgende:
[..]
😟hoezo onmogelijk? Jij kan zo veel....
Ik vind het stoerquote:Op woensdag 23 december 2015 02:40 schreef noodgang het volgende:
Dit is best triest, een tattoo krijgen van iemand die dit niet kan
jammer maar toch bedanktquote:Op woensdag 23 december 2015 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar helaas het begin staat op 1:30uur
Recorder neemt namelijk automatisch op tot je van kanaal wisselt
dubbelganger?quote:Op woensdag 23 december 2015 02:51 schreef Qunix het volgende:
Ik hoorde mijn naam... Voor- en achternaam
Ik had laatste track niet eens aangevraagd en ben ook niet in Sao Paolo
Creepy, een naamgenoot, ik heb niet opgelet dus geen ideequote:Op woensdag 23 december 2015 02:51 schreef Qunix het volgende:
Ik hoorde mijn naam... Voor- en achternaam
Ik had laatste track niet eens aangevraagd en ben ook niet in Sao Paolo
Nou...bijna net zo slecht als de kraaienquote:
Nee...ga je klaarmakenquote:Op woensdag 23 december 2015 04:28 schreef MMXMMX het volgende:
WHAAAAAAAAT zei hij nu maak jezelf ff klaar ?
Dan heb ik het de 1e keer gemistquote:
Het betere werkquote:
Ik denk dat veel artiesten pas laat gevraagd zijn en ze er minder gepland haddenquote:Op woensdag 23 december 2015 04:52 schreef schvvmert het volgende:
Waarom doen ze zulke op dit tijdstip?
Baasquote:
Wie is Anky?quote:
Oh die..quote:
quote:
Giel moet oppleuren.quote:Op woensdag 23 december 2015 06:30 schreef HiDiHo het volgende:
Krijgt Giel ook nog een bandje of hoe zit dat?
Goedenachtquote:Op woensdag 23 december 2015 07:07 schreef Cee het volgende:
Iets gemist? Ik ben gaan slapen toen die twee clowns een DJ na gingen doen.
Goeienachtquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 07:13 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij had ik deze nog niet gepost...
1 kutvraagquote:
Zal wel weer één of andere vage vereniging zijnquote:
Hier is het droog.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal wel weer één of andere vage vereniging zijn
er kwam daarna nog een griet langs die begon te zingen, waardoor ik terug verlangde naar geisha en zn vriendjequote:Op woensdag 23 december 2015 07:07 schreef Cee het volgende:
Iets gemist? Ik ben gaan slapen toen die twee clowns een DJ na gingen doen.
Ging je soppen toen?quote:Op woensdag 23 december 2015 07:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er kwam daarna nog een griet langs die begon te zingen, waardoor ik terug verlangde naar geisha en zn vriendje
Ach de ramen zijn weer schoon dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, de ramen uit frustratie
t waren echt lachwekkend slechte 'optredens'
Beetje lachen mag wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:41 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is dus een model.....
[ afbeelding ]
Boeie
Ze kijkt wel beetje boos.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:41 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is dus een model.....
[ afbeelding ]
Boeie
Moet je maar gevenquote:
Nou...quote:
Coen en Sanderquote:
ga maandag pas naar texel dus neequote:
Ze hebben zelfs een nieuwe single...quote:Op woensdag 23 december 2015 07:58 schreef Cee het volgende:
Oh, de Kraaien gemist, bestaan die nog steeds?
Een gangbang verder niet veel.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:08 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Aan de TT te zien weinig gemist dus?
quote:Op woensdag 23 december 2015 08:06 schreef asco het volgende:
Morgen alweer voorbij. Tijd gaat veel te snel. Al een tijdje trouwens. 😒
quote:Op woensdag 23 december 2015 08:08 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Aan de TT te zien weinig gemist dus?
Donkerquote:
Het was wel droog ondanks dat het even anders leek.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Donker
iets beter dan voorgaande nachten
ik vind het wel een leuke grapquote:
Golden circlejerk rondom Bieber op 3quote:Op woensdag 23 december 2015 09:27 schreef Nizno het volgende:
4 golden circle tickets voor Justin Bieber 9 oktober.![]()
dat magquote:
gewoon naar buiten schieten?quote:
die heeft oordoppen op.quote:
De bril of spandoek?quote:Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb die ene Domien fan gevonden![]()
[ afbeelding ]
vooral in dialectquote:
iedereen mag kezen, behalve de verslaggeefster, die conniequote:
voor zo'n bedrag en zo'n man zou je die toch meteen aanzetten zonder eerst de stroom er tussen te drukken.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:56 schreef Nizno het volgende:
zonde dat je op die leeftijd nog een plaatjesbeugel hebt.
Iedereen zit maar met de telefoon in de handen bij dit soort evenementen, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:32 schreef Nizno het volgende:
van die kinders die zichzelf op groot scherm zien en er een foto van moeten maken.
Ik multitask een beetje maar neig meer naar SRquote:Op woensdag 23 december 2015 10:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
HiDiHo! Ben je ook verdwaald snoes?
Dan ben je toch even een dikke eindbaas!quote:Op woensdag 23 december 2015 10:44 schreef alors het volgende:
In een bierbus met geluidsinsallatie rijden op je bruiloft
In tokkie kringen wel ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan ben je toch even een dikke eindbaas!
Vind je? Ik vind het wel tof, beter dan zo'n gehuurde alfa en en truttige muziekjes.quote:
sia mag van mij ook verboden worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:57 schreef Sked het volgende:
Ik heb gisteren niet voor niets gevraagd of David Guetta verboden kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |