SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Zelfsxanner, bedankt voor dr DM!!
Ik kan heel stoer naar mensen kijken en ze bang maken met mijn aanwezigheid ja.. ze zullen wel 2 keer nadenken voordat ze het altaar betreden.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mooi man, Renwan liet eens iets vallen over het erop letten dat mensen niet met hun tengels aan schilderijen zaten dus ik dacht altaren daar ben je ook wel in thuis.
Gewoon doen man.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:04 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik kan heel stoer naar mensen kijken en ze bang maken met mijn aanwezigheid ja.. ze zullen wel 2 keer nadenken voordat ze het altaar betreden.
Ik kan zo door voor Geerds persoonlijke lijfwacht![]()
Ik zal eens een open sollicitatie sturen naar Geerd.
quote:
Ja tochquote:Op woensdag 23 december 2015 01:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Topics kapen van anderen. Erg onbeschoft!!!
Als ik man was geweest had ik echt een schip vol maagden genomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Piraten die een schip vol schone maagden gaan enteren
Nee hoor, hij heeft wel een punt. Je post niet mee, komt uit het niets kaapt en ga je wel not wat van waarde toevoegen aan het Café? Dat is de hamvraag.quote:
Oeh, mag ik mee?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Maaruhm, zet mij maar op een schip met een paar meisjes
Ik post wel eens mee. Ik kwam toevallig net online. En ik had zin om te kapen. Heb je er wat tegen profeet SL?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft wel een punt. Je post niet mee, komt uit het niets kaapt en ga je wel not wat van waarde toevoegen aan het Café? Dat is de hamvraag.
Het café wordt te klein of te vol manquote:Op woensdag 23 december 2015 01:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft wel een punt. Je post niet mee, komt uit het niets kaapt en ga je wel not wat van waarde toevoegen aan het Café? Dat is de hamvraag.
Was ik maar Zwartbaard danquote:Op woensdag 23 december 2015 01:05 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Als ik man was geweest had ik echt een schip vol maagden genomen.
Dat ik de op ben, is niet al te belangrijk, en ik gun het je best. Alleen, hoop ik niet dat het dadelijk gekaap op gekaap wordt. Dan krijg je gekloot, en ik wil hier gewoon zuipen en plezier maken en geen gekloot.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik post wel eens mee. Ik kwam toevallig net online. En ik had zin om te kapen. Heb je er wat tegen profeet SL?
Zorg maar dat je een nooduitgang hebt dan.quote:
Heb je wel een sterke kapitein Blondbaard voor nodigquote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Maaruhm, zet mij maar op een schip met een paar meisjes
checkquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zorg maar dat je een nooduitgang hebt dan.
Proostquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat ik de op ben, is niet al te belangrijk, en ik gun het je best. Alleen, hoop ik niet dat het dadelijk gekaap op gekaap wordt. Dan krijg je gekloot, en ik wil hier gewoon zuipen en plezier maken en geen gekloot.
Ik ga zo ook man.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef Cassius het volgende:
Welterusten kinders. Niet te laat maken!
Ik ben nog aan het werk.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef renwan het volgende:
Nog een uurtje op werk gehangen, gratis biertjes geklapt en geouwehoerd met de nachtportier
Nachtwerk, voor die echte bazenquote:
Bij hoge uitzondering. De 2 drukste dagen van het jaar komen eraan.quote:
Ironisch genoeg doen de echte bazen niet echt werken, andere doen het nacht zowel dagwerk voor hun en zij zitten op geld.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef Cassius het volgende:
Welterusten kinders. Niet te laat maken!
Deze man weetquote:Op woensdag 23 december 2015 01:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ironisch genoeg doen de echte bazen niet echt werken, andere doen het nacht zowel dagwerk voor hun en zij zitten op geld.
Ik snap je punt even nietquote:Op woensdag 23 december 2015 01:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ironisch genoeg doen de echte bazen niet echt werken, andere doen het nacht zowel dagwerk voor hun en zij zitten op geld.
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:12 schreef Geerd het volgende:
Voor zelfscanner
Taksi (pakje) 4 suiker klontjes
Een rijke vent laat een hotel bouwen, hij huurt personeel in. Het personeel werkt dag en nacht, hij geeft ze loon. Die rijke vent echter zal niet veel hoeven te doen hij kan zelfs iemand betalen om belastingen etc voor hem aan te geven en hij maakt slapend winst.quote:
Oh we gaan diep hierzo, het is 1 uur 's nachts manquote:Op woensdag 23 december 2015 01:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een rijke vent laat een hotel bouwen, hij huurt personeel in. Het personeel werkt dag en nacht, hij geeft ze loon. Die rijke vent echter zal niet veel hoeven te doen hij kan zelfs iemand betalen om belastingen etc voor hem aan te geven en hij maakt slapend winst.
Fanta nog meer dan cola zelfsquote:
Van 2 dingen kun je nooit teveel hebben.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee hoor. Te veel is te veel.
Ja fuck man sorry man ik raak filosofisch als ik zuip.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh we gaan diep hierzo, het is 1 uur 's nachts man
Beter te veel dan te weinigquote:Op woensdag 23 december 2015 01:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee hoor. Te veel is te veel.
Waarom praten we over dingen die niet bier zijn en dus inferieur.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fanta nog meer dan cola zelfs![]()
Hier staat dat cola per 250 ml 27 g aan suiker bevat.
Fanta (orange): 29 g
Sprite: 25 g
tonic: 9.5 volgens de voedingswaardetabel.nl
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Van 2 dingen kun je nooit teveel hebben.
Bier en tetten!
Maar cola is pure aids. Een slok en je ligt doodquote:Op woensdag 23 december 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fanta nog meer dan cola zelfs![]()
Hier staat dat cola per 250 ml 27 g aan suiker bevat.
Fanta (orange): 29 g
Sprite: 25 g
tonic: 9.5 volgens de voedingswaardetabel.nl
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bier en tetten!
Mijn ex was diabeet, lig je d'r te douwen zit er zo'n pompje aan vastquote:
Love and peacequote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef renwan het volgende:
Ik moet zeggen dat hoewel als het op OP's maken aankomt Paus een complete debiel is ik hem wel iets meer begin te waarderen!
Totdat je stikt tussen de tetten of je verdrinkt in een zee van bier.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bier en tetten!
haha wutquote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn ex was diabeet, lig je d'r te douwen zit er zo'n pompje aan vast
Dan ben je mooi ten onder gegaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Totdat je stikt tussen de tetten of je verdrinkt in een zee van bier.
Ja joh die had een insulinepomp, diabetes type 2 ofzo was er iig mee geboren.quote:
Sex met vrouwen met diabetes, hoezo?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Beter te veel dan te weinig
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Sex met vrouwen met diabetes, hoezo?
Ik las iets over insuline en pompen en ik had geen zin om terug te lezenquote:Op woensdag 23 december 2015 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Sex met vrouwen met diabetes, hoezo?
Dus ze werd gepompt terwijl ze gepompt werdquote:Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja joh die had een insulinepomp, diabetes type 2 ofzo was er iig mee geboren.
Je wil niet weten hoe vaak dat ding met dat slangetje in de weg lag of om je poot gewikkeld zat
JIJ SNAPT HET!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dus ze werd gepompt terwijl ze gepompt werd
Dit meen je nietquote:Op woensdag 23 december 2015 01:20 schreef dimmak het volgende:
Ik had eens een ex die niet kon schijten.
Ik kan je vertellen, een klysma is allesbehalve sexy.
Pompen moet je toch ook?quote:Op woensdag 23 december 2015 01:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn ex was diabeet, lig je d'r te douwen zit er zo'n pompje aan vast
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja joh die had een insulinepomp, diabetes type 2 ofzo was er iig mee geboren.
Je wil niet weten hoe vaak dat ding met dat slangetje in de weg lag of om je poot gewikkeld zat
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Totdat je stikt tussen de tetten of je verdrinkt in een zee van bier.
Waarom ben je daarbijquote:Op woensdag 23 december 2015 01:20 schreef dimmak het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dus ze werd gepompt terwijl ze gepompt werd
Ik zal niet zeggen dat ik erbij was. Maar de kamer ernaast is al ranzig zat.quote:
Ik vond het wel lachen, werd ze weer eens niet wakker omdat d'r suiker te laag zat. Beetje suiker erin gooien en als ze bij kwam spacete ze hem helemaal de pan uitquote:
Dus jij kon der in de reet neuqen zonder er een bruin puntje aan over te houden.. nice!quote:Op woensdag 23 december 2015 01:20 schreef dimmak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |