Zorg maar dat je een nooduitgang hebt dan.quote:
Heb je wel een sterke kapitein Blondbaard voor nodigquote:Op woensdag 23 december 2015 01:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Maaruhm, zet mij maar op een schip met een paar meisjes
checkquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zorg maar dat je een nooduitgang hebt dan.
Proostquote:Op woensdag 23 december 2015 01:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat ik de op ben, is niet al te belangrijk, en ik gun het je best. Alleen, hoop ik niet dat het dadelijk gekaap op gekaap wordt. Dan krijg je gekloot, en ik wil hier gewoon zuipen en plezier maken en geen gekloot.
Ik ga zo ook man.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef Cassius het volgende:
Welterusten kinders. Niet te laat maken!
Ik ben nog aan het werk.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef renwan het volgende:
Nog een uurtje op werk gehangen, gratis biertjes geklapt en geouwehoerd met de nachtportier
Nachtwerk, voor die echte bazenquote:
Bij hoge uitzondering. De 2 drukste dagen van het jaar komen eraan.quote:
Ironisch genoeg doen de echte bazen niet echt werken, andere doen het nacht zowel dagwerk voor hun en zij zitten op geld.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 01:08 schreef Cassius het volgende:
Welterusten kinders. Niet te laat maken!
Deze man weetquote:Op woensdag 23 december 2015 01:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ironisch genoeg doen de echte bazen niet echt werken, andere doen het nacht zowel dagwerk voor hun en zij zitten op geld.
Ik snap je punt even nietquote:Op woensdag 23 december 2015 01:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ironisch genoeg doen de echte bazen niet echt werken, andere doen het nacht zowel dagwerk voor hun en zij zitten op geld.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |