quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:12 schreef Mariposas het volgende:
Textielruimte?
Wij hebben een plaid in ons hokje(wat ik alleen niet zo hygiënisch vind, dus ik gebruik 'm nooit).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens opslagruimte voor het Sint- en Pietenpak. Leuk uitzicht tijdens het kolven.Want het leven is niet meer dan een sprookje
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:41 schreef Krisvc het volgende:
Het komt je kolfopbrengst niet ten goede als er ict'ers met een loper het kolfhok ik komen lopen terwijl je aan het kolven bent.
Zit ik dan met mijn 6 liter aan melk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:57 schreef BlueEyes het volgende:
Hier was het met 9 maanden gedaan met de fles.
In een rietjesbeker ging het er nog in en uiteindelijk soms in een gewoon glas nog.
Maar verder werd alleen the real thing nog geaccepteerd![]()
Kortom op dagen dat ik er niet was (ben) dan alleen water/ sap en de rest werd (wordt) bij mij getankt.
Heb er zelf uiteindelijk niet teveel nadruk op gelegd en het maar geaccepteerd. Hij at verder prima gewoon eten namelijk.
Welcome to my worldquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef Cholula het volgende:
[..]
Zit ik dan met mijn 6 liter aan melk.![]()
Hij eet ook prima, dus ik wil me er ook niet echt druk over maken.
Dat zou helemaal niet best zijn!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:23 schreef WupWup het volgende:
Ik dacht dat het over die 6 liter ging![]()
quote:Een politieagente in Colombia heeft een heldendaad verricht na de vondst van een achtergelaten baby. Het kindje was ondervoed en onderkoeld. De agente twijfelde geen moment en gaf het kindje de borst.
Het kindje werd gevonden door de 59-jarige Edinora Jimenez, terwijl ze sinaasappelen aan het verzamelen was. Ze hoorde gehuil, maar dacht eerst dat het een kat was. Tot ze dichterbij kwam. Het kindje lag op een afgelegen plek in het bos.
Net zelf moeder
Agente Luisa Fernanda Urrea werd oproepen om naar de plek te komen waar de pasgeboren baby gevonden was. De agente was net zelf moeder geworden. Toen ze aankwam, besloot ze direct om het kindje te voeden. "Ik ben net moeder, heb melk en herkende wat dit arme kleine wezentje nodig had."
Dat eiwit verhaal weet ik niet, maar onze kraamhulp zei dat we tussendoor moesten afspoelen met koud water (de kolfspullen en flessen) en dan 1 keer per dag afwassen of in de vaatwasser..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:15 schreef Mariposas het volgende:
Dat geldt volgens mij vooral voor textiel, kan me niet echt voorstellen dat eiwitten zich blijven hechten aan plastic als je dit met heet water en sop schoonmaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht x 1000
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op maandag 18 januari 2016 11:19 schreef Mariposas het volgende:
Weet iemand welke drinkflessen die je bij een Etos of Kruidvat kan kopen passen op de medela swing?
Gewoon die goedkope Etos huismerk babyflessen! Paste op de Ardo, en de medela flessen pasten ook op mijn ardo, dus zal allemaal wel standaard maat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht x 1000![]()
Wel een beetje onhandig ja
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |