Thanks, maar dit is een vrij standaard antwoord wat ik krijgquote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat je kan gebeuren als je haar gewoon mee uit vraagt?
Oh dat is wel echt heel vervelend voor je.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Techje het volgende:
[..]
Thanks, maar dit is een vrij standaard antwoord wat ik krijg. Het is niet dat ik letterlijk bang ben voor de gevolgen. Ik ben HSP en ik wordt gewoon enorm ongemakkelijk, ben dan niet echt meer mijzelf, krijg het enorm warm, tot aan trillen toe (not kidding).
Ik wil niet de schuld buiten mezelf leggen. Bedoel, ik heb die gevoelens, het is mijn reactie, ook al kan ik er voor mijn gevoel (nog) niet alles aan doen. Wat ik echter niet begrijp is hoe je een enorme klik met iemand kan hebben, en dat die vrouw je niet eens een kans op een date wilt geven... En ik ben een semiprofessioneel muzikant (gitarist, producer, dj etc.) dus enige "coolness" heb ik wel, zou je denken. Ik dacht dat nerds eindelijk de power hadden tegenwoordig, maar het valt nog tegen helaas.
Al met al snap ik de OP erg goed. Wie je ook bent en wat je ook hebt of doet, mensen zouden minder elkaar moeten afrekenen op enige al dan niet visuele gebreken.
Goeie vraag. Ik ben mijn leven langzaam beter aan het inrichten. Gezonder leven, en vooral gezonder eten, vaak koken, meer sporten. Vaker naar sociale dingen toegaan. Vaker naar buiten. Meer wandelen en zaken daarmee verwerken etc. etc. Er zijn wat dingen die ik verwaarloost heb en ik voel dat het erg belangrijk is om dat soort zaken wel op orde te hebben, want dat straal je ook uit naar vrouwen. Nóg serieuzer bezig met mijn passie (muziek) etc.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt heel vervelend voor je.
Wat zou je graag willen, en wat ben je aan het doen om dat te bereiken?
Klinkt alsof je op de goede weg bent! Keep it up!quote:Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef Techje het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik ben mijn leven langzaam beter aan het inrichten. Gezonder leven, en vooral gezonder eten, vaak koken, meer sporten. Vaker naar sociale dingen toegaan. Vaker naar buiten. Meer wandelen en zaken daarmee verwerken etc. etc. Er zijn wat dingen die ik verwaarloost heb en ik voel dat het erg belangrijk is om dat soort zaken wel op orde te hebben, want dat straal je ook uit naar vrouwen. Nóg serieuzer bezig met mijn passie (muziek) etc.
Ik doe mijn best, en het kan nog veel beter. Ik hoop gewoon dat het niet alleen een gevoel is dat het me zal helpen, maar dat het ook echt helpt. Positief is gezonder leven etc. sowieso gelukkig dus dat scheelt sowiwso
Snap ik. Je moet je voorstellen dat na een jaar of acht sinds mijn laatste relatie er echt wel enige frustratie ontstaat en dat je dus helaas ook dezelfde situaties vaker ziet gebeuren en daar dus ook best dit soort conclusies aan kan hangen. Ben het wel met je eens dat zelfreflectie altijd ontzettend belangrijk is.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben het alsnog niet helemaal eens met de dingen die je zegt, maar wel goed dat je daarbij kritisch naar jezelf kijkt i.t.t. sommigen.
En dit natuurlijk. Ik heb bij dat soort uitspraken het idee dat mannen die het wel lukt om een meisje mee naar huis te krijgen al snel als 'alpha' of 'stoer' worden beschouwd, terwijl het gewoon hele normale mannen zijn. Echt niet altijd van die macho's, in ieder geval.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toch reageer je verbitterd en klaag je over vrouwen die een stoere vent boven jou verkiezen. Dat vrouwen het maar makkelijk hebben. Enz.
Dus geen wonder dat je daar dan reactie op krijgt.
Thanks !quote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Klinkt alsof je op de goede weg bent! Keep it up!
Het is belangrijk om jezelf goed te voelen. Als je goed voor je lichaam zorgt, zul je merken dat je mentaal ook beter voor jezelf bent gaan zorgen. Wanneer je een goed gevoel hebt en positiviteit uitstraalt werkt het als een magneet; Je zult mensen aantrekken die hetzelfde voelen.
Maar als die vrouwen blijkbaar vallen op stoer, of in ieder geval niet op jou, dan passen ze toch ook niet bij je? Het is wel frustrerend dat je door je gevoelige persoonlijkheid bij eerste indrukken niet goed uit de verf komt. Het duurt bij mij ook langer voordat ik me helemaal op mijn gemak voel bij mensen. Alcohol zou dan wellicht in het uitgaansleven nog kunnen helpen, maar uiteindelijk is dat ongemakkelijke en zelfbewuste gevoel ook niet iets wat je hoeft te accepteren als vaststaand onderdeel van je karakter denk ik. Mensen kunnen in dat opzicht wel degelijk veranderen of leren anders met prikkels om te gaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef Techje het volgende:
[..]
Snap ik. Je moet je voorstellen dat na een jaar of acht sinds mijn laatste relatie er echt wel enige frustratie ontstaat en dat je dus helaas ook dezelfde situaties vaker ziet gebeuren en daar dus ook best dit soort conclusies aan kan hangen. Ben het wel met je eens dat zelfreflectie altijd ontzettend belangrijk is.
Dit is een verrassing?quote:Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn al die oudere maagden van die latente moederskindjes of zo?
Gewoon zo vroeg mogelijk rebelleren en je los maken van je ouders dus, dan komt het allemaal goed.quote:
Daar zit wel zeker een punt in wat dat betreft. Die mannen staan ook veel vroeger compleet op eigen benen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon zo vroeg mogelijk rebelleren en je los maken van je ouders dus, dan komt het allemaal goed.
Er lijkt inderdaad wel een verband te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zit wel zeker een punt in wat dat betreft. Die mannen staan ook veel vroeger compleet op eigen benen.
Dank voor de tips en de logica. Kan ik zeker wat meequote:Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als die vrouwen blijkbaar vallen op stoer, of in ieder geval niet op jou, dan passen ze toch ook niet bij je? Het is wel frustrerend dat je door je gevoelige persoonlijkheid bij eerste indrukken niet goed uit de verf komt. Het duurt bij mij ook langer voordat ik me helemaal op mijn gemak voel bij mensen. Alcohol zou dan wellicht in het uitgaansleven nog kunnen helpen, maar uiteindelijk is dat ongemakkelijke en zelfbewuste gevoel ook niet iets wat je hoeft te accepteren als vaststaand onderdeel van je karakter denk ik. Mensen kunnen in dat opzicht wel degelijk veranderen of leren anders met prikkels om te gaan.
Maar goed, vooral veel vrouwen blijven ontmoeten, zoals je zelf ook al zei. Misschien dat je op die manier langdurige contacten kunt opbouwen, zodat een vrouw de echte jou leert kennen i.p.v. de sociaal ongemakkelijke versie.
Weinig latents aan, meneer mag van mams wel tot z'n 40ste thuis blijven wonen.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn al die oudere maagden van die latente moederskindjes of zo?
Wut. Onze huidige maatschappij? Hoe is dat nieuw? Welke historische periode heb ik gemist waarin de vrouwen standaard het voortouw namen? Het enige wat veranderd is, is dat het vroeger wat makkelijker was omdat als Beppie en Jan toevallig de enige rejects in het dorp waren die alleen over bleven, dan werden ze praktisch aan elkaar uitgehuwelijkt. Vandaag de dag moet zelfs de grootste turfsteker een beetje moeite doen. Maar hey, gelukkig is dat door de Tinders en de Badoos vandaag de dag simpeler dan ooit. Daarnaast is het nonsense want zelfs ik ben wel eens geregeld in de kroeg door een chick.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef Techje het volgende:
Er valt wel wat voor te zeggen dat vrouwen in onze huidige maatschappij het veel te makkelijk hebben als het op relaties aankomt. Mannen moeten ALLES doen om een vrouw te veroveren. Een vrouw hoeft niets te doen behalve wachten en keuren.
Mjah, misschien moet je je eigen falen niet afschuiven op de chicks. Vinden ze vast niet sexy.quote:/rant
Moest het even kwijt. Het is voor steeds meer mannen (ik ken er echt bizar veel) steeds lastiger om te daten, omdat vrouwen te makkelijk kunnen kiezen, en daardoor meestal afgaan op uiterlijk, stoerheid etc. Dat soort domme shit.
quote:Op woensdag 23 december 2015 14:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wut. Onze huidige maatschappij? Hoe is dat nieuw? Welke historische periode heb ik gemist waarin de vrouwen standaard het voortouw namen? Het enige wat veranderd is, is dat het vroeger wat makkelijker was omdat als Beppie en Jan toevallig de enige rejects in het dorp waren die alleen over bleven, dan werden ze praktisch aan elkaar uitgehuwelijkt. Vandaag de dag moet zelfs de grootste turfsteker een beetje moeite doen. Maar hey, gelukkig is dat door de Tinders en de Badoos vandaag de dag simpeler dan ooit. Daarnaast is het nonsense want zelfs ik ben wel eens geregeld in de kroeg door een chick.
[..]
Mjah, misschien moet je je eigen falen niet afschuiven op de chicks. Vinden ze vast niet sexy.
Inderdaad. Er zijn genoeg normale kerels, zelfs sullige typjes, die gewoon een vriendin hebben. Maar die gaan gewoon voor een leuke meid en wijzen niet alles af wat geen Victoria's Secret model met een PhD is, zoals sommige users hier doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dit natuurlijk. Ik heb bij dat soort uitspraken het idee dat mannen die het wel lukt om een meisje mee naar huis te krijgen al snel als 'alpha' of 'stoer' worden beschouwd, terwijl het gewoon hele normale mannen zijn. Echt niet altijd van die macho's, in ieder geval.
Waarom zouden die jongens geen recht hebben op een Victoria's Secret model met een PhD? Alleen maar omdat zij geen stoere jongens zijn zeker! Als er al iemand de eisen naar beneden bij moet stellen dan zijn het wel de vrouwen die deze mannen proberen te daten, niet andersom. Het moet toch niet gekker worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn genoeg normale kerels, zelfs sullige typjes, die gewoon een vriendin hebben. Maar die gaan gewoon voor een leuke meid en wijzen niet alles af wat geen Victoria's Secret model met een PhD is, zoals sommige users hier doen.
Goeie trollquote:Op woensdag 23 december 2015 15:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zouden die jongens geen recht hebben op een Victoria's Secret model met een PhD? Alleen maar omdat zij geen stoere jongens zijn zeker! Als er al iemand de eisen naar beneden bij moet stellen dan zijn het wel de vrouwen die deze mannen proberen te daten, niet andersom. Het moet toch niet gekker worden.
Geen troll, slechts een poging tot het beschrijven van de huidige situatie vanuit een ander perspectief.quote:
Ahaquote:Op woensdag 23 december 2015 15:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen troll, slechts een poging tot het beschrijven van de huidige situatie vanuit een ander perspectief.
Want dat zijn dat soort posts, een verkapte poging tot aangeven dat al die vrouwen te hoge eisen hebben. Charleville met zijn lijst met lekkere wijven, Deezertje met al zijn geklaag over dat vrouwen niet reageren op zijn Tinderberichtjes, niks anders dan dat ze zeggen "waarom moet ík mijn eisen aanpassen? Die vrouwen moeten maar veranderen zodat ze mij opeens leuk vinden!"
Bedankt voor je bericht Bananenpap, en iedereen ontzettend bedankt.quote:Op woensdag 23 december 2015 10:24 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb echt tenenkrommend dit topic teruggelezen..Ik ben het met Etsu eens dat TS alleen reageert op de kusjekroel-reacties, al het andere advies negeert hij systematisch. We kunnen nu wel allemaal met advies komen hoe TS moet reageren op vrouwen, maar dat helpt toch geen fuck? Hoogstens weet hij een date te scoren via zo'n chatbox en dan?
TS moet leren zichzelf te zijn en zichzelf te omarmen voor wie hij is. Dat is voor iemand met PDD/NOS lastig, maar niet onmogelijk. Hij is 26 en draagt een oorbelletje en een laaghangende broek... Dat was 'de mode' van tien jaar geleden, toen hij zestien was.
TS, wanneer je over je vrienden praat heb je het telkens over dronken zijn en uitgaan. Maar doe je eigenlijk ook andere dingen met je vrienden? Heb je überhaupt wel eens een nuchtere en normale conversatie met iemand? Want dan lijkt mij dat het probleem niet zozeer ligt aan het contact met vrouwen, maar het contact in het algemeen.
En die foto's die jij van die meisjes plaatst, tsjah.. Ik ben het volkomen met Etsu eens dat je gewoon niets geleerd hebt van het vorige topic. Wees nou gewoon realistisch, om zo'n meid te scoren moet je of er heel goed uitzien of een vlotte babbel hebben. Er is al vaak gereageerd dat je het eens moet gaan zoeken bij meisjes die ook PDD/NOS hebben, maar ook dat sla je af. Je slaat mensen af die dezelfde beperking als jij hebben, zegt genoeg lijkt mij.
TS, ik heb echt het beste met je voor, maar op deze manier gaat het gewoon niet lukken. Zoek nou gewoon eens echt hulp. Iemand die je helpt om wat assertiever of socialer te zijn. Je zou er zo mee opknappen, want ik vind dat je best wel wat inhoud hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |