abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2015 @ 12:42:44 #126
445579 Techje
Calm down, calm the FUCK down
pi_158465724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Wat is het ergste wat je kan gebeuren als je haar gewoon mee uit vraagt?
Thanks, maar dit is een vrij standaard antwoord wat ik krijg ;). Het is niet dat ik letterlijk bang ben voor de gevolgen. Ik ben HSP en ik wordt gewoon enorm ongemakkelijk, ben dan niet echt meer mijzelf, krijg het enorm warm, tot aan trillen toe (not kidding).

Ik wil niet de schuld buiten mezelf leggen. Bedoel, ik heb die gevoelens, het is mijn reactie, ook al kan ik er voor mijn gevoel (nog) niet alles aan doen. Wat ik echter niet begrijp is hoe je een enorme klik met iemand kan hebben, en dat die vrouw je niet eens een kans op een date wilt geven... En ik ben een semiprofessioneel muzikant (gitarist, producer, dj etc.) dus enige "coolness" heb ik wel, zou je denken. Ik dacht dat nerds eindelijk de power hadden tegenwoordig, maar het valt nog tegen helaas :P.

Al met al snap ik de OP erg goed. Wie je ook bent en wat je ook hebt of doet, mensen zouden minder elkaar moeten afrekenen op enige al dan niet visuele gebreken.
Omdat ik het niet eens met je ben, betekent niet dat ik het automatisch eens ben met precies het tegenovergestelde.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:45:57 #127
445579 Techje
pi_158465796
-zeg dan gewoon niets-

Verdere discussie = weg.

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 24-12-2015 10:32:17 ]
Omdat ik het niet eens met je ben, betekent niet dat ik het automatisch eens ben met precies het tegenovergestelde.
pi_158465841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Techje het volgende:

[..]

Thanks, maar dit is een vrij standaard antwoord wat ik krijg ;). Het is niet dat ik letterlijk bang ben voor de gevolgen. Ik ben HSP en ik wordt gewoon enorm ongemakkelijk, ben dan niet echt meer mijzelf, krijg het enorm warm, tot aan trillen toe (not kidding).

Ik wil niet de schuld buiten mezelf leggen. Bedoel, ik heb die gevoelens, het is mijn reactie, ook al kan ik er voor mijn gevoel (nog) niet alles aan doen. Wat ik echter niet begrijp is hoe je een enorme klik met iemand kan hebben, en dat die vrouw je niet eens een kans op een date wilt geven... En ik ben een semiprofessioneel muzikant (gitarist, producer, dj etc.) dus enige "coolness" heb ik wel, zou je denken. Ik dacht dat nerds eindelijk de power hadden tegenwoordig, maar het valt nog tegen helaas :P.

Al met al snap ik de OP erg goed. Wie je ook bent en wat je ook hebt of doet, mensen zouden minder elkaar moeten afrekenen op enige al dan niet visuele gebreken.
Oh dat is wel echt heel vervelend voor je.
Wat zou je graag willen, en wat ben je aan het doen om dat te bereiken?
  woensdag 23 december 2015 @ 12:55:50 #129
445579 Techje
pi_158466020
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Oh dat is wel echt heel vervelend voor je.
Wat zou je graag willen, en wat ben je aan het doen om dat te bereiken?
Goeie vraag. Ik ben mijn leven langzaam beter aan het inrichten. Gezonder leven, en vooral gezonder eten, vaak koken, meer sporten. Vaker naar sociale dingen toegaan. Vaker naar buiten. Meer wandelen en zaken daarmee verwerken etc. etc. Er zijn wat dingen die ik verwaarloost heb en ik voel dat het erg belangrijk is om dat soort zaken wel op orde te hebben, want dat straal je ook uit naar vrouwen. Nóg serieuzer bezig met mijn passie (muziek) etc.

Ik doe mijn best, en het kan nog veel beter. Ik hoop gewoon dat het niet alleen een gevoel is dat het me zal helpen, maar dat het ook echt helpt. Positief is gezonder leven etc. sowieso gelukkig dus dat scheelt sowiwso ;)
pi_158466186
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:55 schreef Techje het volgende:

[..]

Goeie vraag. Ik ben mijn leven langzaam beter aan het inrichten. Gezonder leven, en vooral gezonder eten, vaak koken, meer sporten. Vaker naar sociale dingen toegaan. Vaker naar buiten. Meer wandelen en zaken daarmee verwerken etc. etc. Er zijn wat dingen die ik verwaarloost heb en ik voel dat het erg belangrijk is om dat soort zaken wel op orde te hebben, want dat straal je ook uit naar vrouwen. Nóg serieuzer bezig met mijn passie (muziek) etc.

Ik doe mijn best, en het kan nog veel beter. Ik hoop gewoon dat het niet alleen een gevoel is dat het me zal helpen, maar dat het ook echt helpt. Positief is gezonder leven etc. sowieso gelukkig dus dat scheelt sowiwso ;)
Klinkt alsof je op de goede weg bent! Keep it up!
Het is belangrijk om jezelf goed te voelen. Als je goed voor je lichaam zorgt, zul je merken dat je mentaal ook beter voor jezelf bent gaan zorgen. Wanneer je een goed gevoel hebt en positiviteit uitstraalt werkt het als een magneet; Je zult mensen aantrekken die hetzelfde voelen.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:02:37 #131
445579 Techje
pi_158466189
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben het alsnog niet helemaal eens met de dingen die je zegt, maar wel goed dat je daarbij kritisch naar jezelf kijkt i.t.t. sommigen.
Snap ik. Je moet je voorstellen dat na een jaar of acht sinds mijn laatste relatie er echt wel enige frustratie ontstaat en dat je dus helaas ook dezelfde situaties vaker ziet gebeuren en daar dus ook best dit soort conclusies aan kan hangen. Ben het wel met je eens dat zelfreflectie altijd ontzettend belangrijk is.
pi_158466203
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar toch reageer je verbitterd en klaag je over vrouwen die een stoere vent boven jou verkiezen. Dat vrouwen het maar makkelijk hebben. Enz.

Dus geen wonder dat je daar dan reactie op krijgt.
En dit natuurlijk. Ik heb bij dat soort uitspraken het idee dat mannen die het wel lukt om een meisje mee naar huis te krijgen al snel als 'alpha' of 'stoer' worden beschouwd, terwijl het gewoon hele normale mannen zijn. Echt niet altijd van die macho's, in ieder geval.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:03:22 #133
445579 Techje
pi_158466216
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Klinkt alsof je op de goede weg bent! Keep it up!
Het is belangrijk om jezelf goed te voelen. Als je goed voor je lichaam zorgt, zul je merken dat je mentaal ook beter voor jezelf bent gaan zorgen. Wanneer je een goed gevoel hebt en positiviteit uitstraalt werkt het als een magneet; Je zult mensen aantrekken die hetzelfde voelen.
Thanks ! :)

Oh en sorry aan de OP voor het soort van kapen van dit topic geloof ik.... Maar wellicht nog wel nuttige info ook :)
pi_158466364
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef Techje het volgende:

[..]

Snap ik. Je moet je voorstellen dat na een jaar of acht sinds mijn laatste relatie er echt wel enige frustratie ontstaat en dat je dus helaas ook dezelfde situaties vaker ziet gebeuren en daar dus ook best dit soort conclusies aan kan hangen. Ben het wel met je eens dat zelfreflectie altijd ontzettend belangrijk is.
Maar als die vrouwen blijkbaar vallen op stoer, of in ieder geval niet op jou, dan passen ze toch ook niet bij je? Het is wel frustrerend dat je door je gevoelige persoonlijkheid bij eerste indrukken niet goed uit de verf komt. Het duurt bij mij ook langer voordat ik me helemaal op mijn gemak voel bij mensen. Alcohol zou dan wellicht in het uitgaansleven nog kunnen helpen, maar uiteindelijk is dat ongemakkelijke en zelfbewuste gevoel ook niet iets wat je hoeft te accepteren als vaststaand onderdeel van je karakter denk ik. Mensen kunnen in dat opzicht wel degelijk veranderen of leren anders met prikkels om te gaan.

Maar goed, vooral veel vrouwen blijven ontmoeten, zoals je zelf ook al zei. Misschien dat je op die manier langdurige contacten kunt opbouwen, zodat een vrouw de echte jou leert kennen i.p.v. de sociaal ongemakkelijke versie. :)
  woensdag 23 december 2015 @ 13:34:09 #135
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158466893
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn al die oudere maagden van die latente moederskindjes of zo?
Dit is een verrassing? :')

[ Bericht % gewijzigd door Copycat op 24-12-2015 10:34:43 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158467031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit is een verrassing? :')
Gewoon zo vroeg mogelijk rebelleren en je los maken van je ouders dus, dan komt het allemaal goed. *O*
  woensdag 23 december 2015 @ 13:43:54 #137
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158467151
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gewoon zo vroeg mogelijk rebelleren en je los maken van je ouders dus, dan komt het allemaal goed. *O*
Daar zit wel zeker een punt in wat dat betreft. Die mannen staan ook veel vroeger compleet op eigen benen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158467241
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Daar zit wel zeker een punt in wat dat betreft. Die mannen staan ook veel vroeger compleet op eigen benen.
Er lijkt inderdaad wel een verband te zijn.
pi_158467620
hoi, ik heb deel 1 ook gelezen, en ik heb heel sterk het idee dat je van die mooie meisjes af moet, die je graag wil hebben,
die kun je toch niet krijgen dat is zinloos gezoek . dat moet je gewoon eens eerst in je hoofd prenten.
.je moet je eisenpakket aanpakken en minder veeleisend worden
.Ik wil ook wel een man die het uiterlijk heeft van brad pitt, maar die man krijg ik ook niet[ik heb er nu een met bierbuik] uiteindelijk gaat het erom dat je een leuke klik hebt met je vriendin, dus dan gaat het over het innerlijke en niet om de verpakking

Ik weet niet waar je woont, maar er zijn overal bijeenkomsten met mensen die pbd nos hebben, ook groepjes waar je gezellig samen gaat koken of iets.
De reakties van mensen die reageren op je moeder en dat je uit huis moet , die deel ik niet helemaal, het kan wel een beetje zelfstandiger maar je moet dat proberen om met kleine stapjes te doen.
Ik heb een idee, schrijf eens een paar punten op die je graag veranderd ziet worden , en leg die eens voor aan je moeder, of praat eens met je coach over je moeder, en stel met je coach eens een paar punten op die je graag veranderd ziet worden , en leg het samen met je coach voor aan je moeder.

Ik heb zelf een zoon met autisme, en ik weet hoe makkelijk het is om alles te blijven doen voor hem, maar ik weet ook dat zodra ik hem niet roep smorgens hij zich verslaapt, [ al maakt mijn zoon van 16 zelf zijn knakworstjes warm]het is een patroon waar jij en je moeder inzitten, en het is lastig van beide kanten om dit te doorbreken.

[ Bericht 4% gewijzigd door ikmoetdrieten op 23-12-2015 16:47:24 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  woensdag 23 december 2015 @ 14:31:11 #140
445579 Techje
pi_158468265
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar als die vrouwen blijkbaar vallen op stoer, of in ieder geval niet op jou, dan passen ze toch ook niet bij je? Het is wel frustrerend dat je door je gevoelige persoonlijkheid bij eerste indrukken niet goed uit de verf komt. Het duurt bij mij ook langer voordat ik me helemaal op mijn gemak voel bij mensen. Alcohol zou dan wellicht in het uitgaansleven nog kunnen helpen, maar uiteindelijk is dat ongemakkelijke en zelfbewuste gevoel ook niet iets wat je hoeft te accepteren als vaststaand onderdeel van je karakter denk ik. Mensen kunnen in dat opzicht wel degelijk veranderen of leren anders met prikkels om te gaan.

Maar goed, vooral veel vrouwen blijven ontmoeten, zoals je zelf ook al zei. Misschien dat je op die manier langdurige contacten kunt opbouwen, zodat een vrouw de echte jou leert kennen i.p.v. de sociaal ongemakkelijke versie. :)
Dank voor de tips en de logica. Kan ik zeker wat mee :). Altijd goed om even een objectief oordeel te horen. Nog even geduld, en wat meer vrouwen proberen te ontmoeten. Misschien eens speeddaten ook al staat me dat wat tegen. Lijkt me in ieder geval heerlijk om weer eens gezellig samen met iemand een kijkje de wereld in te nemen.

Hoop trouwens dat de OP ook iets heeft aan de bovenstaande discussie. Staan nuttige dingen tussen vind ik :). Oh en inderdaad: Probeer iets minder te fantaseren over perfect uitziende dames. Ook de iets minder perfecte dames zijn vaak hartstikke mooi, ook al is het misschien niet altijd 'in your face' (en dit geldt voor ons mannen natuurlijk ook ;) ). Als je verlieft bent en/of van iemand houdt, dan zie je de ware schoonheid van iemand. Hoe cliché dat ook klinkt.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:41:15 #141
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_158468550
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn al die oudere maagden van die latente moederskindjes of zo?
Weinig latents aan, meneer mag van mams wel tot z'n 40ste thuis blijven wonen. :').

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:25 schreef Techje het volgende:
Er valt wel wat voor te zeggen dat vrouwen in onze huidige maatschappij het veel te makkelijk hebben als het op relaties aankomt. Mannen moeten ALLES doen om een vrouw te veroveren. Een vrouw hoeft niets te doen behalve wachten en keuren.
Wut. Onze huidige maatschappij? Hoe is dat nieuw? Welke historische periode heb ik gemist waarin de vrouwen standaard het voortouw namen? Het enige wat veranderd is, is dat het vroeger wat makkelijker was omdat als Beppie en Jan toevallig de enige rejects in het dorp waren die alleen over bleven, dan werden ze praktisch aan elkaar uitgehuwelijkt. Vandaag de dag moet zelfs de grootste turfsteker een beetje moeite doen. Maar hey, gelukkig is dat door de Tinders en de Badoos vandaag de dag simpeler dan ooit. Daarnaast is het nonsense want zelfs ik ben wel eens geregeld in de kroeg door een chick.

quote:
/rant
Moest het even kwijt. Het is voor steeds meer mannen (ik ken er echt bizar veel) steeds lastiger om te daten, omdat vrouwen te makkelijk kunnen kiezen, en daardoor meestal afgaan op uiterlijk, stoerheid etc. Dat soort domme shit.
Mjah, misschien moet je je eigen falen niet afschuiven op de chicks. Vinden ze vast niet sexy.
Ik ga naar huis.
pi_158468574
nietz weet.
Ja doei.
  woensdag 23 december 2015 @ 14:52:10 #143
445579 Techje
pi_158468857
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:41 schreef nietzman het volgende:

[..]

Wut. Onze huidige maatschappij? Hoe is dat nieuw? Welke historische periode heb ik gemist waarin de vrouwen standaard het voortouw namen? Het enige wat veranderd is, is dat het vroeger wat makkelijker was omdat als Beppie en Jan toevallig de enige rejects in het dorp waren die alleen over bleven, dan werden ze praktisch aan elkaar uitgehuwelijkt. Vandaag de dag moet zelfs de grootste turfsteker een beetje moeite doen. Maar hey, gelukkig is dat door de Tinders en de Badoos vandaag de dag simpeler dan ooit. Daarnaast is het nonsense want zelfs ik ben wel eens geregeld in de kroeg door een chick.

[..]

Mjah, misschien moet je je eigen falen niet afschuiven op de chicks. Vinden ze vast niet sexy.
:')

Misschien eens beter leren lezen kerel. Niet iedereen is hetzelfde. Niet iedereen is fan van dingen zoals Tinder, hence mijn opmerking over 'de huidige maatschappij'. Wat uiteraard wild generaliserend is, net als sommige van mijn opmerkingen over vrouwen, maar heck, we zitten op het forum van fok, niet op die van 'nuanceer-je-tekst-tot-in-detail.nl/ook-al-kost-dat-4-a4tjes.htm'. Verder heeft het volgens mij weinig nut om meer woorden vuil te maken aan iemand die het lastig vindt zich te verplaatsen in de situatie van een ander met een, waarschijnlijk, totaal ander karakter dan hijzelf.

c_/
pi_158469892
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dit natuurlijk. Ik heb bij dat soort uitspraken het idee dat mannen die het wel lukt om een meisje mee naar huis te krijgen al snel als 'alpha' of 'stoer' worden beschouwd, terwijl het gewoon hele normale mannen zijn. Echt niet altijd van die macho's, in ieder geval.
Inderdaad. Er zijn genoeg normale kerels, zelfs sullige typjes, die gewoon een vriendin hebben. Maar die gaan gewoon voor een leuke meid en wijzen niet alles af wat geen Victoria's Secret model met een PhD is, zoals sommige users hier doen.
pi_158469944
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Inderdaad. Er zijn genoeg normale kerels, zelfs sullige typjes, die gewoon een vriendin hebben. Maar die gaan gewoon voor een leuke meid en wijzen niet alles af wat geen Victoria's Secret model met een PhD is, zoals sommige users hier doen.
Waarom zouden die jongens geen recht hebben op een Victoria's Secret model met een PhD? Alleen maar omdat zij geen stoere jongens zijn zeker! Als er al iemand de eisen naar beneden bij moet stellen dan zijn het wel de vrouwen die deze mannen proberen te daten, niet andersom. Het moet toch niet gekker worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 24-12-2015 10:35:35 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158470001
quote:
8s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zouden die jongens geen recht hebben op een Victoria's Secret model met een PhD? Alleen maar omdat zij geen stoere jongens zijn zeker! Als er al iemand de eisen naar beneden bij moet stellen dan zijn het wel de vrouwen die deze mannen proberen te daten, niet andersom. Het moet toch niet gekker worden.
Goeie troll

[ Bericht % gewijzigd door Copycat op 24-12-2015 10:35:37 ]
pi_158470137
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Goeie troll
Geen troll, slechts een poging tot het beschrijven van de huidige situatie vanuit een ander perspectief.

Want dat zijn dat soort posts, een verkapte poging tot aangeven dat al die vrouwen te hoge eisen hebben. Charleville met zijn lijst met lekkere wijven, Deezertje met al zijn geklaag over dat vrouwen niet reageren op zijn Tinderberichtjes, niks anders dan dat ze zeggen "waarom moet ík mijn eisen aanpassen? Die vrouwen moeten maar veranderen zodat ze mij opeens leuk vinden!"
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158470552
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen troll, slechts een poging tot het beschrijven van de huidige situatie vanuit een ander perspectief.

Want dat zijn dat soort posts, een verkapte poging tot aangeven dat al die vrouwen te hoge eisen hebben. Charleville met zijn lijst met lekkere wijven, Deezertje met al zijn geklaag over dat vrouwen niet reageren op zijn Tinderberichtjes, niks anders dan dat ze zeggen "waarom moet ík mijn eisen aanpassen? Die vrouwen moeten maar veranderen zodat ze mij opeens leuk vinden!"
Aha :)
Ja, dat is inderdaad hoe zij denken.
Maar als je ze dan vraagt waarom vrouwen hen dan leuk moeten vinden: "Ik heb aan de universiteit gestudeerd." En dat is dan zogenaamd genoeg tegenover dat (vaak flinke) eisenpakket van waar een vrouw aan moet voldoen.

Dat hele "vrouwen vallen alleen op klootzakken" gejank is overigens ook wel kansloos. Zijn hun vader en opa's soms ook klootzakken omdat die wel een vrouw hebben? :')
pi_158470823
Aan de mensen die denken dat vrouwen alleen op klootzakken vallen: zie vrouwen niet als relatiemateriaal of lustobject, maar als echte personen en als mogelijke vrienden. Met die insteek bereik je meer.
pi_158471049
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:24 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb echt tenenkrommend dit topic teruggelezen.. :') Ik ben het met Etsu eens dat TS alleen reageert op de kusjekroel-reacties, al het andere advies negeert hij systematisch. We kunnen nu wel allemaal met advies komen hoe TS moet reageren op vrouwen, maar dat helpt toch geen fuck? Hoogstens weet hij een date te scoren via zo'n chatbox en dan?

TS moet leren zichzelf te zijn en zichzelf te omarmen voor wie hij is. Dat is voor iemand met PDD/NOS lastig, maar niet onmogelijk. Hij is 26 en draagt een oorbelletje en een laaghangende broek... Dat was 'de mode' van tien jaar geleden, toen hij zestien was.

TS, wanneer je over je vrienden praat heb je het telkens over dronken zijn en uitgaan. Maar doe je eigenlijk ook andere dingen met je vrienden? Heb je überhaupt wel eens een nuchtere en normale conversatie met iemand? Want dan lijkt mij dat het probleem niet zozeer ligt aan het contact met vrouwen, maar het contact in het algemeen.

En die foto's die jij van die meisjes plaatst, tsjah.. Ik ben het volkomen met Etsu eens dat je gewoon niets geleerd hebt van het vorige topic. Wees nou gewoon realistisch, om zo'n meid te scoren moet je of er heel goed uitzien of een vlotte babbel hebben. Er is al vaak gereageerd dat je het eens moet gaan zoeken bij meisjes die ook PDD/NOS hebben, maar ook dat sla je af. Je slaat mensen af die dezelfde beperking als jij hebben, zegt genoeg lijkt mij.

TS, ik heb echt het beste met je voor, maar op deze manier gaat het gewoon niet lukken. Zoek nou gewoon eens echt hulp. Iemand die je helpt om wat assertiever of socialer te zijn. Je zou er zo mee opknappen, want ik vind dat je best wel wat inhoud hebt.
Bedankt voor je bericht Bananenpap, en iedereen ontzettend bedankt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nog alles moet lezen na het bericht van Bananenpap, ben helaas pas om 15:00 wakker geworden omdat ik gister pas na 3'e in bed lag, heb ff ontbeten, wat cola gehaald bij de jumbo, omdat morgen denk ik alles dicht is door de kerst, en ben daarna dit topic gaan doorlezen.

En ik ben eigenlijk wel gechoqueerd, wat een hoop reacties, een groot contrast met het dagelijks leven waar ik eigenlijk door de weeks nauwelijks met iemand contact hebt, ik lijk in dit topic wel een filmster die de hele dag door berichten krijgt... En jullie moeten aannemen, dat ik elk bericht lees, en alles serieus overweeg, dat ik alleen op aardige reacties reageer is omdat ik sommige reacties die hard zijn niet begrijp, want om eerlijk te zijn, ik krijg een nieuwe baan, heb verhuis plannen (heb vandaag nog door een buurt in mijn wijk gelopen wat sociale huurhuizen waren, en zat te kijken hoe het is om daar alleen te wonen. Alleen over een eventuele cursus heb ik nog niets besloten, omdat die TON training hier niet in de buurt is, en moeders zou het vast onzin vinden als ik dat ga volgen, want het kost denk ik wel geld zoiets. En ze weet natuurlijk niet dat ik met een frustratie zit, (een vriendin willen).

Ik was in 2013 in een land buiten Europa, met een busreis samen met m'n ma, en vertelde daar een oudere dame dat ik volgend jaar weer een reis had gepland met moeder. Toen zei ze, ik zou het nog niet boeken, wie weet heb je dan wel een vriendinnetje.
Toen dacht ik al, ik denk het niet.... En uiteindelijk had ik dat jaar ook geen vriendin.

Ik snap dat er echt wat moet veranderen, anders blijf ik maar door modderen tot ik echt te oud ben voor een vriendin, of dat ik zoveel heb gemist op het gebied van relaties dat het nooit meer goed komt.

Vandaag liep ik door m'n wijk heen, en daar zag ik een blond meisje, mijn leeftijd met een klein kindje lopen, zei achter de kinderwagen en het kindje die vroeg of zij de kinderwagen mocht duwen, ze knikte naar mij als begroeting, en dan realiseer ik mij, dat ik eigenlijk geen puber of kind meer ben, en dat mensen van mijn leeftijd al kinderen hebben... Eerst dacht ik nog ''Zal het kind van een familielid zijn?'' maar ik realiseer me best goed dat anderen al veel verder zijn.

En 'n oorbel en kleding tja.. Het ligt er maar net aan je definitie of je er te oud voor bent.
Bij de snackbar hier in de wijk hangen vaak wat jongeren, antilliaanse jongens.. ken ze al heel lang, spreek er nooit mee, maar zag laatst tussen deze jongens (16 - 30 jarige) 2 wat oudere mannen erbij hangen (40 en een +50), een zat op een bmx fietsje, en had ook een pet op...

Totaal niet hoe ik eruit wil zien als ik oud ben, maar een oorbel dragen, en die kleding e.d is misschien meer een soort ''stijl'' net zoals gothics, of rockers, dan dat het leeftijdsgebonden is.

Wat wel het verschil is, dat hun ook zich gedragen naar hun kledingsstijl, en ik in feiten gewoon onzeker ben, en ik mij daarom misschien gewoon netjes moet kleden zodat ik dan de mensen aantrek, wat ook mijn smaak is (vriendelijk, geen vreemdgangers, lief verlegen e,d).

Op de dag spreek ik nooit met vrienden af, zaterdagmiddag is voor mij en moeders, en in de avond voor vrienden, vrienden van mij willen ook niet overdag afspreken, het zijn echt uitgaans vrienden. Heel soms ga ik wel eens naar Amsterdam op de dag zelf, maar dat is vaak in de zomer, en maar met een persoon m'n beste vriend.

En inderdaad, ik ben niet alleen verlegen naar meisjes, dat kan ook gerust met oudere mensen zijn, of jongeren als ik gewoon nuchter ben op de dag.
Zit zo erg in gedachtes de hele dag door, dat als er iemand wat aan mij zal vragen buiten, een onbekende dat ik er gewoon van schik, dan pas 'ontwaak ' ik uit m'n eigen wereld en gedachtes en dan begint het 'eng ' te worden, iig zo'n gevoel vloeit dan door m'n lichaam.

Een gevoel als ik een spin zie, echt zo'n angst, ik begrijp dat ik echt een cursus moet gaan doen, of pillen moet gaan slikken voor die angst, want alcohol is misschien iets wat je losser maakt, maar er moet een ander medicijn zijn, of een cursus waarmee je die rot angst weg krijgt.

En het ene moment kan ik best spontaan zijn, maar de anderen dag weer terug bij af...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')