Thanks, maar dit is een vrij standaard antwoord wat ik krijgquote:Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat je kan gebeuren als je haar gewoon mee uit vraagt?
Oh dat is wel echt heel vervelend voor je.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Techje het volgende:
[..]
Thanks, maar dit is een vrij standaard antwoord wat ik krijg. Het is niet dat ik letterlijk bang ben voor de gevolgen. Ik ben HSP en ik wordt gewoon enorm ongemakkelijk, ben dan niet echt meer mijzelf, krijg het enorm warm, tot aan trillen toe (not kidding).
Ik wil niet de schuld buiten mezelf leggen. Bedoel, ik heb die gevoelens, het is mijn reactie, ook al kan ik er voor mijn gevoel (nog) niet alles aan doen. Wat ik echter niet begrijp is hoe je een enorme klik met iemand kan hebben, en dat die vrouw je niet eens een kans op een date wilt geven... En ik ben een semiprofessioneel muzikant (gitarist, producer, dj etc.) dus enige "coolness" heb ik wel, zou je denken. Ik dacht dat nerds eindelijk de power hadden tegenwoordig, maar het valt nog tegen helaas.
Al met al snap ik de OP erg goed. Wie je ook bent en wat je ook hebt of doet, mensen zouden minder elkaar moeten afrekenen op enige al dan niet visuele gebreken.
Goeie vraag. Ik ben mijn leven langzaam beter aan het inrichten. Gezonder leven, en vooral gezonder eten, vaak koken, meer sporten. Vaker naar sociale dingen toegaan. Vaker naar buiten. Meer wandelen en zaken daarmee verwerken etc. etc. Er zijn wat dingen die ik verwaarloost heb en ik voel dat het erg belangrijk is om dat soort zaken wel op orde te hebben, want dat straal je ook uit naar vrouwen. Nóg serieuzer bezig met mijn passie (muziek) etc.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:48 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt heel vervelend voor je.
Wat zou je graag willen, en wat ben je aan het doen om dat te bereiken?