abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2015 @ 12:42:44 #126
445579 Techje
Calm down, calm the FUCK down
pi_158465724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:30 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Wat is het ergste wat je kan gebeuren als je haar gewoon mee uit vraagt?
Thanks, maar dit is een vrij standaard antwoord wat ik krijg ;). Het is niet dat ik letterlijk bang ben voor de gevolgen. Ik ben HSP en ik wordt gewoon enorm ongemakkelijk, ben dan niet echt meer mijzelf, krijg het enorm warm, tot aan trillen toe (not kidding).

Ik wil niet de schuld buiten mezelf leggen. Bedoel, ik heb die gevoelens, het is mijn reactie, ook al kan ik er voor mijn gevoel (nog) niet alles aan doen. Wat ik echter niet begrijp is hoe je een enorme klik met iemand kan hebben, en dat die vrouw je niet eens een kans op een date wilt geven... En ik ben een semiprofessioneel muzikant (gitarist, producer, dj etc.) dus enige "coolness" heb ik wel, zou je denken. Ik dacht dat nerds eindelijk de power hadden tegenwoordig, maar het valt nog tegen helaas :P.

Al met al snap ik de OP erg goed. Wie je ook bent en wat je ook hebt of doet, mensen zouden minder elkaar moeten afrekenen op enige al dan niet visuele gebreken.
Omdat ik het niet eens met je ben, betekent niet dat ik het automatisch eens ben met precies het tegenovergestelde.
  woensdag 23 december 2015 @ 12:45:57 #127
445579 Techje
pi_158465796
-zeg dan gewoon niets-

Verdere discussie = weg.

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 24-12-2015 10:32:17 ]
Omdat ik het niet eens met je ben, betekent niet dat ik het automatisch eens ben met precies het tegenovergestelde.
pi_158465841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Techje het volgende:

[..]