Ik had kookles Deesquote:Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
En waarom is Fann al aan haar goede voornemens begonnen?
Je hebt de échte CUL SC en dit is de ''flauwe''Cul SC seg maarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor
vraag me hooguit af waarom nou juist CUL
ik ben weer Weeds aan het kijkenquote:
Series kijken krijgt extra dimensie met alleen ondertitels en muziek aan.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben weer Weeds aan het kijken
is verslavendhad effe pauze, maar ga weer verder....
doe je best daar op de radio!
Fixed.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt de échte CUL SC en dit is de ''flauwe''Cul Social Club (die hele ouwe gasten) seg maar
Ik had niet gezien zoals Shoef zei dat die melding van tournee weg was, maar dat juich ik toe, want ik wil hier niet weg.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
is best een grappig naam... de 40+ Flauwe Cul SC
ik ben voor
Heeft Fann ergens lokquote geplaatst?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was lief Fann. En ja het heeft me echt te pakken, en vind het elke keer weer doodeng, maar als ik er ben vind ik het geweldig. Dit is by far mijn grootste reis en super eng!! Mijn droomreis, wie weet, als ik dit gedaan heb komt er hopelijk weer een nieuwe droom in de plaats.
Wanneer ga je Liesje? Zuid Oost Azie toch was het ?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was lief Fann. En ja het heeft me echt te pakken, en vind het elke keer weer doodeng, maar als ik er ben vind ik het geweldig. Dit is by far mijn grootste reis en super eng!! Mijn droomreis, wie weet, als ik dit gedaan heb komt er hopelijk weer een nieuwe droom in de plaats.
Zijn ze weer aan het rondschieten?quote:Op donderdag 24 december 2015 04:41 schreef chufi het volgende:
Soms wordt je hier wakker door sirenes en hard scheurende autos.... Wat nu weer..
Geen schoten gehoordquote:Op donderdag 24 december 2015 04:43 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zijn ze weer aan het rondschieten?
Het parkeerterrein is aardig groot hier, daar kun je flink rondscheuren.quote:Op donderdag 24 december 2015 04:48 schreef chufi het volgende:
Woon wel ook naast een verzorgingsflat... Maar dan snap ik die hard rijdende auto aan de overkant niet.....
eeeeeeeeeeej LIesquote:Op donderdag 24 december 2015 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
Gevulde paprika, ik heb dat nog nooit gemaakt. Wat zit erin?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had kookles Dees![]()
2 schalen paprika, voor vandaag en morgen![]()
[ afbeelding ]
deze is klaar en al voor de helft op
[ afbeelding ]
en deze gaat in bakken de vriezer in
[ afbeelding ]
De aubergines komen overmorgen aan de beurt
Ik gok geen gehakt zoals het hoortquote:Op donderdag 24 december 2015 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gevulde paprika, ik heb dat nog nooit gemaakt. Wat zit erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |