Ja en bovendien heb ik die dag al andere dingen te doen. Ik heb dezelfde instelling doorgevoerd naar het vinden van nieuw, ander, beter werk en heb nu al meer kansrijke sollicitaties lopen dan ooit. Inclusief enkele gesprekken in de planning. Dus waarom wachten?quote:Op zondag 27 december 2015 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed beziginderdaad, waarom wachten! En op nieuwjaarsdag lopen is toch niet gezond, met al die kruitdampen
Je hebt er weer een mooie training in zittenquote:Op zondag 27 december 2015 14:41 schreef CaLeX het volgende:
Doe mij ook maar het zandhappen, maar wel lekker gelopen in delft.
Op het moment dat ik liever horizontaal in de blubber was gaan liggen huilen, toch super lief over de finish aangemoedigd.
Thnx guys.
Een jaar zou mij ook echt te veel zijn hoor! Halverwege heb ik, tijdens een hallelujah-hardlopen-is-de-hemel-loopje, even met het idee gespeeld er 50 dagen van te maken, maar nee. Toch maar niet.quote:Op zondag 27 december 2015 12:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Blijft een superprestatie, ongeacht de totalen!
Bizar ook dat er bij Smashrun zoveel badges te behalen zijn voor een heel (schrikkeljaar) lopen. Dat mensen dat volhouden! Misschien ooit, als de kinderen het huis uit zijn en ik van mijn pensioen geniet oid.
Zo, die gaat lekker! Volgend jaar HM?quote:Op zondag 27 december 2015 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
Net weer buiten gelopen in een kort hemdje. Raar hoor. Manlief zit al op 8km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof dat er verder nog geen sport horloges zijn met muziekfunctie.quote:Op zondag 27 december 2015 23:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Thnx voor de snelle reply! Opzich jammer, maar het maakt mijn keuze wel makkelijker
Dan toch de Sparkquote:Op zondag 27 december 2015 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Geloof dat er verder nog geen sport horloges zijn met muziekfunctie.Als ze Spotify erop zetten ga ik er pas over nadenken
Alleen iTunes en mp3quote:Op zondag 27 december 2015 23:23 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dan toch de Spark
Ik vind het heerlijk om met muziek te lopen en ik laat graag mijn telefoon thuis. Echter lijkt het scherm van een Garmin FR225 oid wel frisser ogen en door het kleurenscherm mogelijk ook beter leesbaar...
Yup, in aprilquote:Op zondag 27 december 2015 16:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo, die gaat lekker! Volgend jaar HM?
Klopt ook wel. Misschien is het wel meer een gimmick inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 23:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Alleen iTunes en mp3![]()
Ik neem eigenlijk altijd m'n telefoon mee, ook uit veiligheid. Merk er niks van in m'n Spibelt, maar ik kan me voorstellen dat als je 'm graag thuis laat, je liever een andere oplossing voor muziek zoekt
Ik zou overigens het kleurenbeeldscherm niet als doorslaggevend zien, dat boeit tijdens gebruik het minste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |