Ik wel, groepsdrukquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
SR geef ik niets om, zal er principieel ook nooit een euro aangeven.
Ja ik ook met alles wat ik hier postquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh man als mijn ma meelas, had ik heel wat te verklaren.
Goed bezig !!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ga er zo eentje pakken man, wat dacht je van een blondbiertje Geerd?
Nee die las alleen mijn posts af en toe mee, zoals hierboven gezegd zie sigquote:
Niet vatbaar zijn voor groepsdrukquote:
Steun liever projecten waarvan je weet dat iemand erheen gaat. Vooral als je in Limburg woont veel katholieke kloosters waar vaak wel een missionaris in een of ander arm gebied zit. Ook al geloof je niet in dat geloof, het geld komt wel vaak gewoon goed terecht.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik ook met alles wat ik hier post
Heb er toen ik erachter kwam een KLB topic over geopend, zie sig
Als hij wel leest wordt dat een mooi gesprek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Steun liever projecten waarvan je weet dat iemand erheen gaat. Vooral als je in Limburg woont veel katholieke kloosters waar vaak wel een missionaris in een of ander arm gebied zit. Ook al geloof je niet in dat geloof, het geld komt wel vaak gewoon goed terecht.
[..]
Ja, het moest omdat onze school in de buurt is en en iedereen deed het enquote:
Ik geef wel jaarlijks geld met mijn familie om een meisje in Afrika te laten studerenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Steun liever projecten waarvan je weet dat iemand erheen gaat. Vooral als je in Limburg woont veel katholieke kloosters waar vaak wel een missionaris in een of ander arm gebied zit. Ook al geloof je niet in dat geloof, het geld komt wel vaak gewoon goed terecht.
[..]
Moet kunnen toch!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Als hij wel leest wordt dat een mooi gesprek.
"Zeg renwan waarom dreig jij op fok meisjes te gaan groepsverkrachten?"
Niets moet, maar dan ook helemaal niets. Als je geeft omdat iedereen wat geeft, dan doe je niet eens geven uit vrijgevigheid, dat is niks waard! Er moet een goeie gedachten achter zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:08 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, het moest omdat onze school in de buurt is en en iedereen deed het en
Netjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik geef wel jaarlijks geld met mijn familie om een meisje in Afrika te laten studeren
Ik ook, ff rokenquote:
Al anderhalf uur nietquote:
Lekker drinkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zo ook maar een biertje opentrekken.
Dan heb ik gegeven om andere redenenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niets moet, maar dan ook helemaal niets. Als je geeft omdat iedereen wat geeft, dan doe je niet eens geven uit vrijgevigheid, dat is niks waard! Er moet een goeie gedachten achter zitten.
[..]
Netjes
Hele dag beetje rondbazuinen en bier drinkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
die monnik wat een baas.
Hmm ja ik vind SR maar bullshit...quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dan heb ik gegeven om andere redenenmaar anderen hadden bijvoorbeeld eten, waar een gedeelte naar SR ging, en dat wilde ik eigenlijk niet doen
Ben eens in een klooster geweest je krijgt daar ook gewoon een biertje iedere avond.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hele dag beetje rondbazuinen en bier drinken
1 tje maar ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben eens in een klooster geweest je krijgt daar ook gewoon een biertje iedere avond.
Ja 1tje gratis, maar het was sowieso al goedkoop en je krijgt ook gewoon smorgens, smiddags en savonds eten. Was 20 euro per nacht, dan had je eten dus drie keer per dag. Gratis speciaal biertje in de avond. Dat was echt niet duur man.quote:
Dat is niet duur nee nicequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja 1tje gratis, maar het was sowieso al goedkoop en je krijgt ook gewoon smorgens, smiddags en savonds eten. Was 20 euro per nacht, dan had je eten dus drie keer per dag. Gratis speciaal biertje in de avond. Dat was echt niet duur man.
In het winkeltje daar haalde ik wel nog extra bier
Bier drinkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wat gaan jullie homo's nog doen vanavond?
Slechte muziekquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm ja ik vind SR maar bullshit...
Love actually kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nog anderhalf uur werken en bier drinken, niet teveel want moet morgen om 12 uur hier terug zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Werken tot 0015 dan pilsjes drinken film afkijken in bedquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Netjes man, hey Geerd zou ik Rome Total War attila kopen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werken tot 0015 dan pilsjes drinken film afkijken in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |