Ik wel, groepsdrukquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
SR geef ik niets om, zal er principieel ook nooit een euro aangeven.
Ja ik ook met alles wat ik hier postquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh man als mijn ma meelas, had ik heel wat te verklaren.
Goed bezig !!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ga er zo eentje pakken man, wat dacht je van een blondbiertje Geerd?
Nee die las alleen mijn posts af en toe mee, zoals hierboven gezegd zie sigquote:
Niet vatbaar zijn voor groepsdrukquote:
Steun liever projecten waarvan je weet dat iemand erheen gaat. Vooral als je in Limburg woont veel katholieke kloosters waar vaak wel een missionaris in een of ander arm gebied zit. Ook al geloof je niet in dat geloof, het geld komt wel vaak gewoon goed terecht.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik ook met alles wat ik hier post
Heb er toen ik erachter kwam een KLB topic over geopend, zie sig
Als hij wel leest wordt dat een mooi gesprek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Steun liever projecten waarvan je weet dat iemand erheen gaat. Vooral als je in Limburg woont veel katholieke kloosters waar vaak wel een missionaris in een of ander arm gebied zit. Ook al geloof je niet in dat geloof, het geld komt wel vaak gewoon goed terecht.
[..]
Ja, het moest omdat onze school in de buurt is en en iedereen deed het enquote:
Ik geef wel jaarlijks geld met mijn familie om een meisje in Afrika te laten studerenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Steun liever projecten waarvan je weet dat iemand erheen gaat. Vooral als je in Limburg woont veel katholieke kloosters waar vaak wel een missionaris in een of ander arm gebied zit. Ook al geloof je niet in dat geloof, het geld komt wel vaak gewoon goed terecht.
[..]
Moet kunnen toch!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Als hij wel leest wordt dat een mooi gesprek.
"Zeg renwan waarom dreig jij op fok meisjes te gaan groepsverkrachten?"
Niets moet, maar dan ook helemaal niets. Als je geeft omdat iedereen wat geeft, dan doe je niet eens geven uit vrijgevigheid, dat is niks waard! Er moet een goeie gedachten achter zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:08 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, het moest omdat onze school in de buurt is en en iedereen deed het en
Netjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik geef wel jaarlijks geld met mijn familie om een meisje in Afrika te laten studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |