BNW / Madonna neemt Illuminati op de hakquote:Op maandag 28 december 2015 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
MADONNA: 'WHEN PEOPLE SAY I'M ILLUMINATI, I WANT TO THANK THEM'
Madonna has discussed accusations that she is a member of the Illuminati, saying, "when people refer to me as a member of the Illuminati, I always want to say thank you."
The singer was recently forced to bring forward release plans for her new album, Rebel Heart, after it was leaked in its entirety online. She also officially released six tracks, one of which is called 'Illuminati'.
Speaking to Rolling Stone of the song, which was produced by Kanye West, Madonna said: "People are always using the word Illuminati but they're always referencing it in an incorrect way. People often accuse me of being a member of the Illuminati and I think in today's pop culture the Illuminati is perceived as a group of powerful, successful people who are working behind the scenes to control the universe. Not people with consciousness, not people who are enlightened."
She continued: "The real Illuminati were a group of scientists, artists, philosophers, writers, who came about in what is referred to as the Age of Enlightenment, after the Dark Ages, when there was no writing and no art and no creativity and no spirituality, and life was really at a standstill.
"Of course they were powerful, because they influenced people. But their goal was to inspire and enlighten. So when people refer to me as a member of the Illuminati, I always want to say thank you. Thank you for putting me in that category."
Rebel Heart is officially released on 10 March, but six songs are available to download now upon pre-ordering the album.
Maakt niet uit maar jij wou het weten dus zou zeggen lees het even doorquote:Op maandag 28 december 2015 15:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik loop weer hopeloos achter dusNou en!
Check it out:quote:Op maandag 28 december 2015 11:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je moet wel heel fantasie hebben om daar een hakenkruis in te zien....
Yep, daarom vind ik het ook zo vreemd dat ze de landingsbanen nagenoeg als een swastika neergelegd hebben.. want inderdaad, de Duitsers lieten alle Freemason loges opdoeken en de Freemasons oppakken. Veelal werden hele exposities gehouden om de burgers te laten zien dat hun land geregeerd werd door een Masonic-netwerk ipv door hun eigen regering.quote:Op maandag 28 december 2015 11:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar moet ik het wel een beetje mee eens zijn ja. Denver airport is een heel tof onderwerp verder maar de landingsbanen zijn gewoon neergelegd op basis van windrichtingen zodat vliegtuigen ook bij zwaarder weer kunnen opstijgen en landen. (daarbij komt natuurlijk nog dat de Vrijmetselarij niet echt vriendjes waren met de Duitsers in de tweede wereld oorlog.)
Kijk eens aan.quote:Op maandag 28 december 2015 11:46 schreef Wantie het volgende:
Het is zeker een ontwerp dat mensen aan het denken zet. Geen saaie bedoening.
Dat de oude luchthaven tot het moment van opening nog in gebruik was lijkt me overigens logisch.
Het is helemaal geen hakenkruis.quote:Op maandag 28 december 2015 18:05 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Check it out:
[ afbeelding ]
Nee, het is geen perfecte swastika, maar veel van de lijnen komen toch aardig overeen of niet?
Overal kan je terugvinden dat Freemasonry onder Joodse controle staat. Hoef ik geen boek voor door te lezen. Hier nog een bewijs... als je de achterkant van het dollarbiljet bekijkt zie je dat het vol staat met Freemason symboliek. En als je een Davidsster trekt over de Masonic pyramide op de achterkant, dan zie je dat de punten van de ster eindigen op de letters M-A-S-O-N.quote:Op maandag 28 december 2015 12:04 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je laat hier weer uit blijken dat je enkel oppervlakkig youtube onderzoek uitvoert. Ik heb de volledige werken staan en gelezen.
Het gaat hier om een vertakking van de freemasons, de scottish rites. Maar goed, er zit kaballah in dus het bevestigt je bias.
Mja, je kan wel veren aan Jogy blijven uitdelen, maar dat geeft Jogy nog geen gelijk.quote:[..]
Door iets te herhalen wordt het nog geen waarheid. Jogy's post blijft het sterkst over dit onderwerp.
Zoals ik al zei, het is geen perfecte swastika, maar volg even de rode lijnen..quote:Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is helemaal geen hakenkruis.
Dat is wat je afbeelding laat zien.
Bij dit soort dingen heb ik altijd m'n twijfels nogal eigenlijk. Bedoel, je wilt gewoon iets vertellen op zo'n biljet neem ik aan. Dan hoef je toch niet je woorden zo te kiezen dat er op een bepaalde manier, wanneer je letters met elkaar verbindt, uiteindelijk 'mason' uitkomt?quote:Op maandag 28 december 2015 18:23 schreef Lichtkogel het volgende:
Davidsster trekt over de Masonic pyramide op de achterkant, dan zie je dat de punten van de ster eindigen op de letters M-A-S-O-N.
Davidsster + Mason. 1 + 1 = 2
Ik heb jaren geleden al gekeken naar het complot achter Denver Airport.quote:Op maandag 28 december 2015 18:13 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Wellicht dat je zelf eens wat meer naar dit onderwerp zou moeten zoeken omtrent NWO/Illuminati e.d. en kijk maar eens wat je allemaal aantreft...
Die is wel erg duidelijk ja!quote:Op maandag 28 december 2015 18:46 schreef Lichtkogel het volgende:
Overigens is er op een Amerikaanse marinebasis een gebouw te vinden welke in de vorm van een swastika is gebouwd. waar de Navy Seals in gevestigd zitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ogle-Earth-spot.html
Apart...
En dan krijg je nog steeds geen hakenkruis.quote:Op maandag 28 december 2015 18:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is geen perfecte swastika, maar volg even de rode lijnen..
[ afbeelding ]
Eigenlijk gaat het om 4 losse gebouwen die gezamelijk een hakenkruis vormen op luchtfoto's. De gebouwen zijn volgens het artikel waar je ze uit haalt inmiddels aangepast zodat ze niet langer een hakenkruis vormen.quote:Op maandag 28 december 2015 18:46 schreef Lichtkogel het volgende:
Overigens is er op een Amerikaanse marinebasis een gebouw te vinden welke in de vorm van een swastika is gebouwd. waar de Navy Seals in gevestigd zitten:
serieus..quote:Op maandag 28 december 2015 18:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is geen perfecte swastika, maar volg even de rode lijnen..
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, het is geen perfecte crux gammata. Als je de rode lijnen volgt dan heeft het toch echt wel overeenkomsten. Maar goed, je zit hier toch alleen maar op BNW om het overal oneens over te zijn, dus ga je het hier ook niet mee eens zijn. Kijk maar uit dat je hier nog eens iets van iemand anders wat leert, je egootje mocht nog eens gekrenkt raken!quote:Op maandag 28 december 2015 18:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan krijg je nog steeds geen hakenkruis.
Tenzij je daardoor geobsedeerd bent natuurlijk
Kun je zien hoe diep het geworteld zit in onze samelevingquote:Op maandag 28 december 2015 19:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
serieus..
Dit kan ik ook als ik een kaart van mijn stad er bij pak!
Dit kan je in feite overal in tekenen en ik ga je nu vertellen dat die nog veel beter uitpakken.
Dan heeft mijn straat ook overeenkomsten, als ik daar een hakenkruis op projecteer komen er vast wel 2 lijnen of meer overeenquote:Op maandag 28 december 2015 19:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is geen perfecte crux gammata. Als je de rode lijnen volgt dan heeft het toch echt wel overeenkomsten.
Het is niet verkracht door de Duitsers, het is verkracht door de winnaars van WW II om Duitsland voor eens en voor altijd zwart te maken en zorg te dragen dat het Nationalisme nooit meer ergens de kop op zou steken in het Westen zodat we allemaal gemakkelijk overgenomen/gedomineerd kunnen worden door de NWO.quote:Op maandag 28 december 2015 19:30 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar een swastika is uiteindelijk gewoon een rune symbool wat eigenlijk gewoon verkracht is door de duitsers, en wicca heeft niets met illuminati symbolisme te maken of het zionisme/ jodendom.
Duitsland is niet voor eens en voor altijd zwart gemaakt. Bedoel, kijk waar ze nu (weer) staan. Opnieuw een leading country... Hitler is natuurlijk wel voor eens en voor altijd zwart gemaakt. Enne... nationalisme kwam weer terug in Europa, in de Balkan, eind jaren 80..quote:Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Lichtkogel het volgende:
Het is niet verkracht door de Duitsers, het is verkracht door de winnaars van WW II om Duitsland voor eens en voor altijd zwart te maken en zorg te dragen dat het Nationalisme nooit meer ergens de kop op zou steken in het Westen zodat we allemaal gemakkelijk overgenomen/gedomineerd kunnen worden door de NWO.
"History is written by the victors"
De winnaars van de oorlog waren Freemasons (Churchill, Roosevelt/Truman, Stalin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |