Same old story, Lucifer is love and lightquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef Mylene het volgende:
In een track op haar nieuwe album. Ze noemt namen, merken en symbolen en zingt dat het niet om hen en dat gaat. Het is een goed ding. Toch een geruststelling of niet?![]()
Madonna “Illuminati” lyrics
It’s not Jay Z and Beyonce
It’s not Nicki or Lil Wayne
It’s not Oprah and Obama
The Pope or Rihanna
Queen Elizabeth or Kanye
It’s not pentagrams or witchcraft
It’s not trying to s-stack for cash
Black magic or Gaga
Gucci or Prada
Riding on a golden cat
[Chorus]
The all-seeing eye is watching tonight
That’s what it is
Truth and light
The all-seeing eye is watching tonight
Nothing to hide
Secrets inside
It’s like everybody in this party, shining like Illuminati
It’s like everybody in this party, shining like Illuminati
It’s the enlightenment that started it all
The founding fathers wrote it down on the wall
And now the media’s misleading us all
To right and to wrong
It’s time to dance and turn this dark into something
So let the fire burn, this music is bumping
We’re gonna live forever, love never dies
It starts tonight
Rihanna don’t know the new world order
It’s not platinum encrypted corners
It’s not Isis or the phoenix, cameras of Egypt
Don’t make it into something sordid
It’s not Steve Jobs or Bill Gates
It’s not the who you love United States
It’s not beaver or the braun
Clinton or Obam’
Or anyone you love to hate
Maar als de conspiracies in de mainstream media komen, zijn ze dan opeens onwaar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Same old story, Lucifer is love and light
Adonom is the evil one
Lets live forever as machines
Well opmerkelijk hoe mainstream the conspiracies zijn geworden
Mag ik aannemen dat je niet in het occult hebt verdiept?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als de conspiracies in de mainstream media komen, zijn ze dan opeens onwaar?
Dat is correct, ik ken alleen de oppervlakte.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat je niet in het occult hebt verdiept?
Zij neemt de luisteraar op hak (helpt met dit nummer de illum) Hoe?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef Mylene het volgende:
Ze noemt namen, merken en symbolen en zingt dat het niet om hen en dat gaat. Het is een goed ding. Toch een geruststelling of niet?![]()
Het is niet zo zwart of wit als je je inbeeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is correct, ik ken alleen de oppervlakte.
Maar het punt is dat enkelen per definitie zeggen dat als iets in de MSM komt dat het dan onwaar is. Vandaar mijn vraag.
Wie is Adonom?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Same old story, Lucifer is love and light
Adonom is the evil one
Lets live forever as machines
Well opmerkelijk hoe mainstream the conspiracies zijn geworden
En wat is er nu zo occult aan Isis?quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef Resonancer het volgende:
Ah dus ze maakt zomaar wat gebaren en trekt een gek pakje aan, heeft verder geen betekenis.
...
Kinderlijk "onderzoek". Verder vraag ik me af waarom er een taboe zou moeten komen op het symbool van God, het alziende oog.. in kunst. Madonna ontleent haar eigen artiestennaam aan de bijbel ook. Ze raapt wat dingen bij elkaar uit de geschiedenis om daar weer iets kunstzinnigs mee te doen maar het is alleen maar kunst.quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef Resonancer het volgende:
Ah dus ze maakt zomaar wat gebaren en trekt een gek pakje aan, heeft verder geen betekenis.
Ik denk dat dat precies de drijfveer is voor haar .quote:Op maandag 29 december 2014 14:39 schreef Catch22- het volgende:
Madonna is al jaren niet meer rullevant
Het probleem is inderdaad dat niet de woede gaat heersen maar dat de we gaan denken en niet reageren, en zo zelf niet beter zullen worden dan diegene die we verachten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Zij neemt de luisteraar op hak (helpt met dit nummer de illum) Hoe?
Duidelijk door je ogen te openen door die teksten, wat niet een probleem lijkt. Velen willen het zelfs dat mensen wakker worden, maar dat gaat juist zorgen voor grotere problemen dan minder problemen ook al denk je van niet.
Als je namelijk begint te zien in wat voor wereld je zit door deze teksten te horen, kun je ontwaken (die teksten versnellen dat proces)
En een ontwaakte bevolking is een meestal woedende (dus emotionele) bevolking. Haar hierop wijzen werkt ook averechts, want dat gaat zorgen voor een strijd tegen haar, dus ook weer emotieversterkend (daarom is tirannie zo een krachtig wapen, het zorgt doorlopend voor versterking emoties)
Hoe meer 'licht' in je geest, hoe meer je geest ontwaakt, hoe donkerder je toekomst. Want ontwaking zorgt voor versterking in emotie.
De enige manier om emotie te verzwakken in een bevolking is door die niet bloot te stellen aan dingen waardoor die kan ontwaken of emotioneler door kan worden.
Op niet engelstaligen zal dit nummer niet zoveel emotionele invloed hebben.
Dat is gewoon wetenschap die de wereld vooruit trekt, wordt onterecht in de pocket van BNW denkers gestopt. Het gekke is dat de gemiddelde conspiracy denker eigenlijk helemaal geen ruk uitvoert. Het praat allemaal wel over verandering en bewustwording maar op 't zelfde moment loopt men te roepen dat klimaatwetenschappers de boel flessen. Heel selectief allemaal. Obsessie met kunstzinnige symboliek vind men allemaal veel ernstiger dan wat er in de echte wereld gebeurd.quote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef I-care het volgende:
[..]
Het probleem is inderdaad dat niet de woede gaat heersen maar dat de we gaan denken en niet reageren, en zo zelf niet beter zullen worden dan diegene die we verachten.
Maar dat mensen gaan ontwaken, klinkt zo zweverig, maar dat dialoog en analyse volgen en daaruit toepasbare alternatieven volgen die de mensheid naar een hoger plan tillen, duurzamer en gebalanceerd.
Wijze woorden Synthercell!
Ze heeft zich eerst in de Kabala verdiept als ik me goed herinner?quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef LelijKnap het volgende:
Toch wel apart dat ze blijkbaar illuminati kledij droeg ver voordat het een onderwerp werd (na 9/11)...voordat internet überhaupt echt gebruikt werd.
Klopt. Heeft dat er iets mee te maken?quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft zich eerst in de Kabala verdiept als ik me goed herinner?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |