Dat zou je zeggen ja. Maar ik zat ook gisteren eens te denken hierover... Ik ben eigenlijk best wel overtuigd dat zo'n schaduwregering kan bestaan. Wat mij betreft is dat eigenlijk best goed aangetoond al. Maar stel nu eens, je bent zelf van plan een nieuwe wereld orde op te zetten, omdat de bestaande je niet bevalt. De kracht van dat alles zit 'm in de geheimhouding. En het is een heel groot en complex plan omdat het de hele wereld omvat. Je gaat dus ook op enorm veel weerstand stuiten in de wereld. Sterker nog: je krijgt het waarschijnlijk gewoon simpelweg niet voor elkaar als je het plan niet geheim houdt. Je kan nooit een plan hebben voor een compleet nieuwe wereld orde, en het nog voor elkaar krijgen ook, al die neuzen dezelfde kant op, als je er openlijk voor uitkomt. Dan is de wereld helemaal te klein en krijg je sowieso oorlog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Als je ziet HOE die NWO bewerkstelligd wordt, dan WEET je toch gewoon dat het nooit de goede kant op kan gaan?
Als die NWO wordt bewerkstelligd d.m.v. oorlog (honderden miljoenen slachtoffers), armoede (60% van de wereld leeft onder de armoede-grens door het financieel stelsel) en ellende, dan WEET je toch dat de NWO geen 'verlichting' gaat geven?
Mja, en wie dacht jij dat degene zijn die de dictaturen financiert en in het zadel houden daar?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je bedoelt 60% leeft in armoede omdat bijvoorbeeld in Afrika hele stammen elkaar uitmoorden om grondgebied en macht en daar dicaturen bij de vleet zijn?
Daar gaat het niet om banken en hebben banken weinig in te brengen. Zijn allemaal warlords en corrupte regeringen die daar de boel kleinhouden.
Dat de welvaart altijd al oneerlijk verdeeld was in vele delen van de wereld, nog voor "het financiele stelsel" er was... Alsjeblieft zeg.
Hun handel in drugs helpt ze al een groot handje. Of handel in mensen. Geld van corrupte regeringen onderling.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:27 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mja, en wie dacht jij dat degene zijn die de dictaturen financiert en in het zadel houden daar?
Zucht....quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja. Maar ik zat ook gisteren eens te denken hierover... Ik ben eigenlijk best wel overtuigd dat zo'n schaduwregering kan bestaan. Wat mij betreft is dat eigenlijk best goed aangetoond al. Maar stel nu eens, je bent zelf van plan een nieuwe wereld orde op te zetten, omdat de bestaande je niet bevalt. De kracht van dat alles zit 'm in de geheimhouding. En het is een heel groot en complex plan omdat het de hele wereld omvat. Je gaat dus ook op enorm veel weerstand stuiten in de wereld. Sterker nog: je krijgt het waarschijnlijk gewoon simpelweg niet voor elkaar als je het plan niet geheim houdt. Je kan nooit een plan hebben voor een compleet nieuwe wereld orde, en het nog voor elkaar krijgen ook, al die neuzen dezelfde kant op, als je er openlijk voor uitkomt. Dan is de wereld helemaal te klein en krijg je sowieso oorlog.
Maar heb je zo'n plan en je wil een beetje vaart maken, zul je offers moeten brengen. Dus oorlogen voeren en tegenstand moeten zien uit te schakelen. Zo zullen zei het zelf ook waarschijnlijk zien: offers brengen voor het grotere goed waar zij in geloven.
Als alles dan is gedaan om het Plan te verwezenlijken, zal daar dan per sé logischerwijze uit volgen dat er een tiranniek wereldwijd regime zal zijn?
Zijn er documenten of citaten van belangrijke lieden voor handen die daar min of meer naar verwijzen?
De Illuminati zou je een beetje kunnen zien als de club die min of meer de Westerse Wereld zoals ie nu is heeft geschapen. Als je kijkt naar wat verwestering van landen in de wereld doorgaans inhoudt, kun je juist weer zien dat dat vaak vrijheden betreft, liberalisme etc. dat zijn typische westerse waarden. Of is dat allemaal maar een soort lok-aas wat in rap tempo wordt teruggedraaid zodra het plan verwezenlijkt is en de facade niet meer nodig is?
Tenslotte hebben we tirannie ook al een tijdje niet meer gezien in de Westerse wereld. Dat is juist grotendeels 'overwonnen'.
Njah, ik zou er ook niet willen wonen of zo, daar is Israël. Maar vergeleken met de rest eromheen beschouw als ik het wel als een bakermat van licht. Het is toch meer een westers land...quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Er is tolerantie/saamhorigheid jegens de eigen mensen maar om nou te zeggen dat het een bakermat van verlichting is? Niet echt eigenlijk. Ja, in vergelijking met een aantal andere landen eromheen wel maar dan leg je de lat best laag.
Maar je ziet nergens in de Westerse wereld vormen van tirannie... 70 jaar geleden voor het laatst...quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:52 schreef jogy het volgende:
Ik heb overigens een beetje eenzelfde idee bij het Koningshuis van Nederland en hun Bilderberg groep. Wie weet is het relatief rustig in Nederland omdat die groep niet graag in hun eigen achtertuin schijt.
Ja, dat jij nou zo vastgeroest zit in je denkraampje...quote:
Hier kan je precies zien hoe het in zijn werk gaat in dat soort landen:quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hun handel in drugs helpt ze al een groot handje. Of handel in mensen. Geld van corrupte regeringen onderling.
In die Afrikaanse landen werkt men inderdaad aan winst-maximalisatie ja. Goed punt....quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:35 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hier kan je precies zien hoe het in zijn werk gaat in dat soort landen:
Sterker nog, er is zelden zoveel vrijheid en gelijkheid geweest als nu. Maar je ziet dat extremistische groeperingen en andere randfiguren dat heel eng vinden die vrijheid en gelijkheid. Maar goed, achterlopers heb je altijd en overal.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar je ziet nergens in de Westerse wereld vormen van tirannie... 70 jaar geleden voor het laatst...
Video duur: 24:01quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
In die Afrikaanse landen werkt men inderdaad aan winst-maximalisatie ja. Goed punt....
Ik heb het idee dat je je eigen bron niet helemaal begrepen hebt. Dit soort praktijken kun je in Europa en Amerika inderdaad aantreffen maar die 60% armoede die jij bedoelt staat hier los van.
Omdat ik hem al ken. Daar had je natuurlijk ook wel aan kunnen komen, die gedachte.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Video duur: 24:01
Video gepost: 21:35:13
Jouw reactie: 21:37:48
Hoe kan je nou je oordeel na 2 minuten al geven over de video, terwijl deze 24 minuten duurt?
Precies. Dat gedeelte snap ik er ook niet zo goed aan. Ik zie de Westerse wereld en westerse waarden tot nu toe als een vooruitgang iig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Sterker nog, er is zelden zoveel vrijheid en gelijkheid geweest als nu. Maar je ziet dat extremistische groeperingen en andere randfiguren dat heel eng vinden die vrijheid en gelijkheid. Maar goed, achterlopers heb je altijd en overal.
De documentaire gaat niet over winst-maximalisatie, het gaat erom hoe dictaturen worden gesticht en in stand worden gehouden...quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
In die Afrikaanse landen werkt men inderdaad aan winst-maximalisatie ja. Goed punt....
Ik heb het idee dat je je eigen bron niet helemaal begrepen hebt. Dit soort praktijken kun je in Europa en Amerika inderdaad aantreffen maar die 60% armoede die jij bedoelt staat hier los van.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sterker nog, er is zelden zoveel vrijheid en gelijkheid geweest als nu. Maar je ziet dat extremistische groeperingen en andere randfiguren dat heel eng vinden die vrijheid en gelijkheid. Maar goed, achterlopers heb je altijd en overal.
Ik vind jou ook maar geconditioneerd overkomen hoor. Alleen dan door anti-nwo ideeën. En enkel een smiley plaatsen of 'zucht' helpt ook niet. Dat cynisme heeft niemand iets aan. Zie dingen dan liever als een uitdaging om het met argumenten te onderbouwen. Share your knowlegde.quote:
Altijd maar zeuren dat mensen niet "wakker" zijn en noem het maar op, maar dit is dan je inhoudelijke reactie op een door mij gestelde waarheid. Ja, dat nodigt uit tot discussie inderdaad.quote:
Voor wat betreft je opmerking: "Sterker nog, er is zelden zoveel vrijheid en gelijkheid geweest als nu", zie onderstaand plaatje, wat het je allemaal vertelt:quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren dat mensen niet "wakker" zijn en noem het maar op, maar dit is dan je inhoudelijke reactie op een door mij gestelde waarheid. Ja, dat nodigt uit tot discussie inderdaad.
Bewijs het tegendeel dan eens?
Nou poe, wat word ik onderdrukt. Ik kan alles doen wat ik wil.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Voor wat betreft je opmerking: "Sterker nog, er is zelden zoveel vrijheid en gelijkheid geweest als nu", zie onderstaand plaatje, wat het je allemaal vertelt:
[ afbeelding ]
Je kan helemaal niks doen wat je wilt. Je bent een economische slaaf van de bankiers die zich 3 slagen in de rondte moet werken om maandelijks je hypotheek en andere kosten te voldoen. Je leeft van weekend naar weekend tot aan je (straks) 75ste om daarna nog de belasting over je begrafenis te laten betalen. En o ja, tussendoor heb je wat vakantiedagen, maar ook daarvoor BETAAL je. Tenzij je de jackpot in de loterij hebt gewonnen... alleen dan ben je vrij van het financieel stelsel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:59 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nou poe, wat word ik onderdrukt. Ik kan alles doen wat ik wil.
Dat zou een leuk plaatje zijn als we in Amerika zouden leven. En zelfs dan is het onzin. Want Oh nee, ik moet betalen aan de Belastingdienst (IRS) mijn hemel....
Nogmaals, ik zie geen bewijs van wat je wil stellen.
Ik werk 32 uur. Kom daarmee ruim rond. Ik heb een leuk sociaal leven ook na het werk en plan inderdaad mijn uitstapjes en andere bezigheden op momenten dat ik niet werk. Edit: en nee ik ben geen bankier en werk niet in het bankwezenquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:06 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je kan helemaal niks doen wat je wilt. Je bent een economische slaaf van de bankiers die zich 3 slagen in de rondte moet werken om maandelijks je hypotheek en andere kosten te voldoen. Je leeft van weekend naar weekend tot aan je (straks) 75ste om daarna nog de belasting over je begrafenis te laten betalen. En o ja, tussendoor heb je wat vakantiedagen, maar ook daarvoor BETAAL je. Tenzij je de jackpot in de loterij hebt gewonnen... alleen dan ben je vrij van het financieel stelsel.
=================================================================
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free.
Johann Wolfgang von Goethe
=================================================================
Trollen nog wel... en het zelfs nog zeker weten ook. Helaas, maardat is echt totaal niet waar. Ik troll helemaal niks. Trollen zie ik trouwens als mensen in de zeik nemen, treiteren, plagen/pesten. Dat is wel het laatste wat ik hier zit te doen volgens mij.quote:
Je DENKT dat je vrij bent, maar dat ben je niet. Stel je eens voor dat je geen rente hoeft te betalen over je hypotheek, auto of andere zaken. Geen BTW en dat soort dingen... en kijk dan eens wat alles en iedereen overhoudt en hoe de economie van het land dan pas echt explodeert en wat DAAR allemaal van gedaan kan worden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:09 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik werk 32 uur. Kom daarmee ruim rond. Ik heb een leuk sociaal leven ook na het werk en plan inderdaad mijn uitstapjes en andere bezigheden op momenten dat ik niet werk.
Lijkt me mooi, een maatschappij waarin niemand hoeft te werken om rond te komen en alles te hebben wat hij/zij nodig heeft. Maarja, communisme werkt nu eenmaal niet. Zie ook massamoordenaars/genocide-experts Stalin en Pol Pot (bijvoorbeeld).
Ja, vergeleken met de directe omgeving doen ze het beterquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Njah, ik zou er ook niet willen wonen of zo, daar is Israël. Maar vergeleken met de rest eromheen beschouw als ik het wel als een bakermat van licht. Het is toch meer een westers land...
Hoewel Libanon in die regio ook wen een prettig land is volgens mij met een redelijke mate van vrijheid en zo.
Er zitten meer gereedschappen in de kisten van psychopaten héquote:[..]
Maar je ziet nergens in de Westerse wereld vormen van tirannie... 70 jaar geleden voor het laatst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |