quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:25 schreef deadprez het volgende:
illuminati is love, illuminati is life
Daar lijkt het wel op ja:quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:
De illuminatie wouden die niet hebben dat de bevolking tot 500.000.000 gereduceerd werd?
Hè, wat negatief...quote:
Ah, zo ja...quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hè, wat negatief...
Leven onder de Illuminati is juist leuke feestjes/festivallen met coole beelden op grote schermen en zo. Feesten, feesten lang leve de lol. Dát is de kracht van de Illuminatri. Geen grey states en dat soort dingenHet is het Licht hè... Illuminatie is Licht!
Probeerde net op youtube een leuk filmpje te vinden van zo'n dance-feest, maar die zijn allemaal negatief en jagen je onterecht de stuipen op 't lijf!
Zion is gewoon een schitterend design, Zionisten geweldige figuren en de freemasons geweldige denkers. Snap dat nou is lichtkogel, childhoods end (deel1,2 en 3)somewherequote:Op dinsdag 22 december 2015 18:51 schreef Lichtkogel het volgende:
Maar ik snap de insteek van dit topic niet echt helemaal.
Ik hoop dat je het sarcastisch bedoelt?
Zodoende!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Zion is gewoon een schitterend design, Zionisten geweldige figuren en de freemasons geweldige denkers. Snap dat nou is lichtkogel, childhoods end (deel1,2 en 3)somewhere![]()
perongeluk tablad gesloten? dan kan je het vaak nog terug halen hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
God god godverdomme!! Hele lap tekst getypt, druk ik op een verkeerd knopje: alles weg en niet meer terug te halenWat haat ik dat zeg!
Nu geen zin meer om het weer te typen. Tyfuszooi.
Nee, ik drukte op 'preview' nadat ik m'n tekst had getypt, en toen drukte ik ergens op en klopte er niks meer van en toen kon ik het niet meer terughalen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
perongeluk tablad gesloten? dan kan je het vaak nog terug halen hoor.
nieuw tabje openen en klikken op reopen closed tab
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
God god godverdomme!! Hele lap tekst getypt, druk ik op een verkeerd knopje: alles weg en niet meer terug te halenWat haat ik dat zeg!
Nu geen zin meer om het weer te typen. Tyfuszooi.
Aha ja dat is ruk...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, ik drukte op 'preview' nadat ik m'n tekst had getypt, en toen drukte ik ergens op en klopte er niks meer van en toen kon ik het niet meer terughalen.
Was iig antwoord op de vraag van Lichtkogel wat m'n insteek van het topic was. Nou ja, hele korte versie: vraagtekens zetten bij de slechtheid van de zogenaamde Illuminati, en de zogenaamde goedheid van de figuren die vooral achter al die theorieën zitten: gelovigen dus. Maar daar had ik een heel verhaal over getypt met allerlei voorbeelden en illustraties. Had het net zo lekker verwoord. Kut computer ook af en toe.
Als ik weer zin heb verwoord ik het nog wel opnieuw. Dit is even de hele korte versie iig.
Zou je dit kunnen toelichten? O wacht... je komt gewoon ff lekker trollen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:10 schreef RM-rf het volgende:
alhoewel ik an sich pro Illuminatie ben...
Ah helaas, God liet je post niet toe...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, ik drukte op 'preview' nadat ik m'n tekst had getypt, en toen drukte ik ergens op en klopte er niks meer van en toen kon ik het niet meer terughalen.
Was iig antwoord op de vraag van Lichtkogel wat m'n insteek van het topic was. Nou ja, hele korte versie: vraagtekens zetten bij de slechtheid van de zogenaamde Illuminati, en de zogenaamde goedheid van de figuren die vooral achter al die theorieën zitten: gelovigen dus. Maar daar had ik een heel verhaal over getypt met allerlei voorbeelden en illustraties. Had het net zo lekker verwoord. Kut computer ook af en toe.
Als ik weer zin heb verwoord ik het nog wel opnieuw. Dit is even de hele korte versie iig.
Precies, en als dat de weg is die ernaar bewandeld wordt, dan kan de NWO er nooit goed uit gaan zien wanneer men daadwerkelijk de wereldmacht in handen heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
In principe lijkt de illuminati agenda op het eerste gezicht best aardig: in harmonie leven met de natuur, 1 grote mensenfamilie...
Enige probleem is dat men miljoenen mensen misleidt, bedriegt, uitbuit en over de kling jaagt om hem te realiseren.
Hahaha die gedachte ging ook even door me heen xDquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ah helaas, God liet je post niet toe...
Exact. De mensen die geen problemen hebben met een dergelijke 'het doel heiligt de middelen' tactiek, zullen ook niet schuwen om tyrannieke methoden te hanteren voor de mensen die uiteindelijk daadwerkelijk deel uit zullen maken van die NWO. Mensen zonder enige menselijkheid, empathie. Een elitaire mindset gericht op zelfverheving ten koste van de stupide massa's.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Precies, en als dat de weg is die ernaar bewandeld wordt, dan kan de NWO er nooit goed uit gaan zien wanneer men daadwerkelijk de wereldmacht in handen heeft.
Goed voorbeeld is Noord-Korea.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Exact. De mensen die geen problemen hebben met een dergelijke 'het doel heiligt de middelen' tactiek, zullen ook niet schuwen om tyrannieke methoden te hanteren voor de mensen die uiteindelijk daadwerkelijk deel uit zullen maken van die NWO. Mensen zonder enige menselijkheid, empathie. Een elitaire mindset gericht op zelfverheving ten koste van de stupide massa's.
Ja. En alle communistische landen want NWO heeft zeer veel overeenkomsten met communisme. Maar in werkelijkheid is het fascisme.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Goed voorbeeld is Noord-Korea.
Het zijn overigens niet 'gelovigen' die tegen de NWO zijn want de NWO is in wezen Rooms Katholiek van aard. De illuminati zelf is een creatie van een Rooms katholieke priesterorde. Openlijk is de illuminati anti-kerk, maar in het geheim dus zelf onderdeel van die kerk. Het is een spelletje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hahaha die gedachte ging ook even door me heen xD
Nope, niet van een Rooms Katholieke priesterorde, maar van de Zionisten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het zijn overigens niet 'gelovigen' die tegen de NWO zijn want de NWO is in wezen Rooms Katholiek van aard. De illuminati zelf is een creatie van een Rooms katholieke priesterorde. Openlijk is de illuminati anti-kerk, maar in het geheim dus zelf onderdeel van die kerk. Het is een spelletje.
Verder zijn er enorme groepen mensen die niet gelovig zijn en zich uitspreken tegen alles wat NWO en illuminati is.
Veel mensen zijn gelovig geworden pas nadat ze de NWO en illuminati door begonnen te krijgen.
Niet alle gelovigen zijn katholiek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het zijn overigens niet 'gelovigen' die tegen de NWO zijn want de NWO is in wezen Rooms Katholiek van aard. De illuminati zelf is een creatie van een Rooms katholieke priesterorde. Openlijk is de illuminati anti-kerk, maar in het geheim dus zelf onderdeel van die kerk. Het is een spelletje.
Verder zijn er enorme groepen mensen die niet gelovig zijn en zich uitspreken tegen alles wat NWO en illuminati is.
Veel mensen zijn gelovig geworden pas nadat ze de NWO en illuminati door begonnen te krijgen.
Het is toch ooit begonnen als een groep wetenschappers, kunstenaars, musici etc. die in feite zich verenigde om een einde te maken aan de onderdrukking van de Kerk? Mensen die in feite een einde hebben gemaakt aan 'the dark ages'...?quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Officieel gezien stamt het uit 1776 met Adam Weishaupt. Ver vóór het Zionisme bestond dus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:29 schreef Lichtkogel het volgende:
Nope, niet van een Rooms Katholieke priesterorde, maar van de Zionisten.
En dat was de vader van de Joodse Rothschild familie die zijn zoons uitstuurde om aan de top te komen van het bankwezen binnen Europa.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Officieel gezien stamt het uit 1776 met Adam Weishaupt. Ver vóór het Zionisme bestond dus.
Man-man-man-man....quote:Op woensdag 23 december 2015 00:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar het kan niet zo zijn dat het ideaal in principe 'goed' is, maar dat er een hele boel kwaadaardige gebeurtenissen simpelweg worden toegeschreven aan hen?
Want er wordt bij iedere aanslag of grote 'evil' gebeurtenis wel zo snel gezegd: 'ah, dat is het werk van de Illuminati!', maar in de meeste gevallen zijn het gewoon mensen die dat dénken. Mensen die een bepaald idee hebben.. het idee 'ontwaakt te zijn' en 'de boel door te hebben'. Het zijn vermoedens die vervolgens het internet worden opgegooid als feiten; en waar de 'believers community' vervolgens blindelings achteraan loopt, heb ik het idee. Het komt op mij vaak erg over als een wel erg vrije 'connecting the dots' interpretatie.
Dat vind ik in ieder geval vaak storend. Dat mensen zomaar de intenties achter dingen denken te weten waar ze eigenlijk helemaal totaal geen toegang toe hebben... Hele theorieën worden bedacht waarvan ik dan denk waar de fuck haal je het allemaal vandáán??
Maar goed, zal zo'n Illuminati niet in de eerste plaats meer positief-idealistisch van aard zijn? Want ik zie van clubs als de Verenigde Naties toch ook vooral een hoop goeds komen. En de ontwikkelingen op maatschappelijk vlak in de Westerse wereld zijn naar mijn idee ook de afgelopen 100 jaar op veel punten positief. Zo is de mensheid steeds meer openminded geworden (denk bijvoorbeeld aan gay rights, rechten voor vrouwen, voor dieren, en nog veel meer wat vroeger allemaal niet kon), de wereld toch ook echt wel een stuk transparanter, volwassener, intelligenter (door meer wetenschappelijke kennis).. Het zijn vooral conservatieve christenen (en moslims, in de Arabische wereld, en sinds kort ook hier) die problemen lijken te hebben met alles dat hiermee te maken hebben.
Ik vraag me echt af of we met het afstand doen van de oude, traditionele wereld nu echt wel iets goeds loslaten. De oude wereld waarin het christendom het voor het zeggen had, was vaak wreed, bekrompen en zelfs gevaarlijk voor wie er niets mee op had. Het was juist vrij donker allemaal, zeker in de middeleeuwen. Wat dat betreft heb ik toch wel een soort 'age of Light' zien opkomen de afgelopen 50 jaar. Natuurlijk is er ook genoeg extreem slechts gebeurt in de vorige eeuw en nu nog. Maar goed, dat is nooit anders geweest. De wereld is groot, en is altijd wel ergens een plaats waar ellende plaatsvindt.
Het lijkt er voor mij in ieder geval nogal op dat het idee van een NWO of de Illuminati, en wat ze allemaal doen, vooral als slecht en kwaadaardig wordt gezien omdát het niet de Bijbel volgt, omdát er veranderingen plaatsvinden die niet overeenkomen met de traditionele opvattingen, en een religieuze visie van hoe de wereld zou moeten zijn, en hoe de mens zou moeten leven. Omdat het iets anders is. En omdat men denkt dat het Einde der Tijden eraan zit te komen en men overeenkomsten denkt te zien met beschrijvingen in Openbaringen. Daarom wordt alle slechts in de wereld op één hoop gegooid en toegeschreven aan... Maar hoe realistisch het is dat alles met bepaalde intenties gebeurt in naam van een NWO, en alle neuzen ook nog eens dezelfde kant opstaan binnen die organisatie om dat allemaal te doen, kun je je volgens mij echt afvragen. Het is naar mijn idee een stuk realistischer dat de Illuminati in de eerste plaats is geboren uit positief-idealisme, voor een betere wereld. Realistischer dan het idee van een onder elkaar openlijke Satanische organisatie dat even lekker dood en verderf komt zaaien en de mensheid keihard gaat onderdrukken en een soort hell op aarde gaat stichten.
Punt voor mij is: het wordt allemaal maar als zo'n vanzelfsprekendheid beschouwd dat het door en door slecht is. Iedereen die zich met deze materie bezighoudt, krijgt dat voorgeschoteld, en iedereen lijkt dat als een dogma blind op te volgen. Naar mijn idee neemt niemand de moeite zich in de Illuminati te verplaatsen of het eens op een andere manier te bekijken dan hoe het geschetst wordt door de roddels erover op het internet. Het hangt aan elkaar van ontzettend veel vermoedens waaromheen theorieën bedacht worden en geponeerd worden als vast staande feiten. Het is als je het mij vraagt heel sterk een eigen leven gaan leiden allemaal.quote:
Hmmm, even opgezocht. Het klopt dus zie ik. Dat wist ik niet!quote:Op woensdag 23 december 2015 00:25 schreef Lichtkogel het volgende:
En dat was de vader van de Joodse Rothschild familie die zijn zoons uitstuurde om aan de top te komen van het bankwezen binnen Europa.
Later, in 1897 is het Zionisme gesticht door Theodor Herzl in samenwerking met de Rothschilds.
Natuurlijk klopt dat.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:32 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hmmm, even opgezocht. Het klopt dus zie ik. Dat wist ik niet!
Leuk om het cirkeltje rond te maken zeker voor je? ;p
Excuses... Weishaupt was in dienst van de Rothschilds.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:32 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hmmm, even opgezocht. Het klopt dus zie ik. Dat wist ik niet!
Leuk om het cirkeltje rond te maken zeker voor je? ;p
*edit* verkeerd gelezen. Ik kom vooral de naam Mayer Amschel Rothschild tegen als stamvader van de Rothschild. Geen Adam Weishaupt.
Sorry, ik ga een negatief geluid posten.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 06:04 schreef Jigzoz het volgende:
Leuke Illuminati-initiatieven:
-Black metal
-FOK!
-Albert Heijn bezorgservice
-Jupiler bier
-F1
-NRC Next
-D66
-Mooie vrouwen
-Heel grote douchekoppen
-De barbecue
Onleuke Illuminati-initiatieven:
-De Toppers
-PVV
-SBS6
-Frans Bauer
-Lichtkogel
-Spruitjes
-Dikke mensen die in de weg lopen
Nee, het ging om Jezuieten. Adam Weishaupt was een jezuieten leerling. Vervolgens infiltreerden zij vrijmetselaarsloges en de bourgeoisie van met name Frankrijk voor financiele steun om de Franse Revolutie uit te voeren.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het is toch ooit begonnen als een groep wetenschappers, kunstenaars, musici etc. die in feite zich verenigde om een einde te maken aan de onderdrukking van de Kerk? Mensen die in feite een einde hebben gemaakt aan 'the dark ages'...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |