Kom eens tot een plan, ga dat uitvoeren, kijk hoe het gaat en stel je plan bij. Dat soort dingen leer je toch wel op je opleiding? Je blijft compleet steken in je probleemstelling.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:52 schreef Deezertje het volgende: [..] Ik heb gelukkig nog meer hobby's, maar die zijn niet echt sociaal. En ja dat weet ik helaas maar al te goed, elkaar op dezelfde tijdstippen zien schept geen enkele band. Ik zie dat misschien wel als een verband, voor die mensen is het gewoon normaal om elke week hetzelfde te doen zonder er bij na te denken.
Verbitterdheid, pijn, eenzaamheid en klagen kunnen een functie hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom eens tot een plan, ga dat uitvoeren, kijk hoe het gaat en stel je plan bij. Dat soort dingen leer je toch wel op je opleiding? Je blijft compleet steken in je probleemstelling.
Hij is toch zo'n aardige jongen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Deezertje, serieuze vraag: zou jij jezelf daten?
Nou ga eens wat anders doen als je dit al jaren doet en er nooit wat gebeurt... Voor de laatste keer, onderneem eens iets sociaals met die studiegenoten of zo. Heb je uberhaupt een baan? Ga op een sport, bij een vereniging, studiecommissie of vrijwilligersorganisatie. Als jij dan nog steeds geen vrouwen ontmoet kan je beter eens in Thailand gaan rondkijken of daar niet wat loopt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, maar zij zoeken er niks achter dat ik er weer ben. Vroeger baalde ik bijvoorbeeld als diegene er niet was maar ik wel had verwacht, maar tegenwoordig niet want er is geen enkele waarde te behalen aan het feit dat we op hetzelfde tijdstip daar zijn zonder praatje te maken.
Haha, de gemiddelde Thaise vreet hem met huid en haar op. Geen goede match.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nou ga eens wat anders doen als je dit al jaren doet en er nooit wat gebeurt... Voor de laatste keer, onderneem eens iets sociaals met die studiegenoten of zo. Heb je uberhaupt een baan? Ga op een sport, bij een vereniging, studiecommissie of vrijwilligersorganisatie. Als jij dan nog steeds geen vrouwen ontmoet kan je beter eens in Thailand gaan rondkijken of daar niet wat loopt.
FOK!ken is een hobby.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:03 schreef broccoli. het volgende:
O, sinds wanneer heb jij hobby's?
Tegen mij vertelde je wat anders.
Daar red je het niet mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij is toch zo'n aardige jongen.
Maar dan wel met een vrouwelijke vrijgezelle rijinstructeur die dezelfde hobbies heeft, want anders dan kan dat nooit gezellig worden, al die uren samen in die auto.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Je rijbewijs halen een optie, Deezertje? Schept ook weer een stukje onafhankelijkheid.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dan wel met een vrouwelijke vrijgezelle rijinstructeur die dezelfde hobbies heeft, want anders dan kan dat nooit gezellig worden, al die uren samen in die auto.
Op het eerste gezicht niet (niemand vindt zichzelf knap) en qua uitstraling niet omdat ik onzeker oog maar dat niet ben als je mij leert kennen. Als je het over die persoon hebt; ja dan wel. want ik ben bijzonder en uniek en verander ook niet zo snel dus iemand stelt dal wel op prijsquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Deezertje, serieuze vraag: zou jij jezelf daten?
Whehe.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar dan wel met een vrouwelijke vrijgezelle rijinstructeur die dezelfde hobbies heeft, want anders dan kan dat nooit gezellig worden, al die uren samen in die auto.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht niet (niemand vindt zichzelf knap) en qua uitstraling niet omdat ik onzeker oog maar dat niet ben als je mij leert kennen. Als je het over die persoon hebt; ja dan wel. want ik ben bijzonder en uniek en verander ook niet zo snel dus iemand stelt dal wel op prijs
Iedereen is een uniek sneeuwvlokjequote:
Wat zijn je must-have eigenschappen? En waar zouden vrouwen op kunnen afknappen bij jou?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht niet (niemand vindt zichzelf knap) en qua uitstraling niet omdat ik onzeker oog maar dat niet ben als je mij leert kennen. Als je het over die persoon hebt; ja dan wel. want ik ben bijzonder en uniek en verander ook niet zo snel dus iemand stelt dal wel op prijs
Zeker een goede, maar ik vertrouw mezelf alleen niet op de wegquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Je rijbewijs halen een optie, Deezertje? Schept ook weer een stukje onafhankelijkheid.
Automaat? Hoef je alleen maar te sturen en gassen/remmen. Is heel simpel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker een goede, maar ik vertrouw mezelf alleen niet op de wegEn dat valt waarschijnlijk wel te leren, maar de constante aandacht die het van je vergt kan ik niet opbrengen, en dit meen ik serieus en is geen standaard angstpraatje. Ik denk vaak in situaties, veel structuur etc. en op de weg is elke seconde anders en kan je niets vooraf plannen (zelfs de route niet
) Maar je bent inderdaad een stuk sneller op je bestemming en niet afhankelijk van anderen. Beter ga ik dicht bij mijn werk wonen of in een stad waar het OV gewoon lekker loopt
Geen antwoord is ook een antwoordquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:12 schreef broccoli. het volgende:
En trouwens, waarom beantwoord je mijn posts niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |