Beetje net als met Siggy vroeger en vd Hoorn en Viergever nu, te eigenwijs om toe te geven dat het weer een miskoop/huur is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet heel erg in vorm, maar laten we alsjeblieft het huurcontract van Sanogo verscheuren en dan een goede spits erbij halen. Maar dat gebeurt niet want Sanogo schijnt zich heel goed te ontwikkelen.
Ik vrees heel erg voor de spits waarmee ze aan zullen komen zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje net als met Siggy vroeger en vd Hoorn en Viergever nu, te eigenwijs om toe te geven dat het weer een miskoop/huur is.
Ach Netto en Frank komen met alles ongestraft weg
Benzema en Ibrahimovic zouden het ook moeilijk hebben met de speelwijze van afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet heel erg in vorm, maar laten we alsjeblieft het huurcontract van Sanogo verscheuren en dan een goede spits erbij halen. Maar dat gebeurt niet want Sanogo schijnt zich heel goed te ontwikkelen.
Ik zou een goede versterking in de spits wel toejuichen, maar ik vrees dat die inderdaad niet gaat komen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees heel erg voor de spits waarmee ze aan zullen komen zetten.
Waarschijnlijk iemand die op de bank zit bij Darmstadt/Brighton/Elche/Stuttgartquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees heel erg voor de spits waarmee ze aan zullen komen zetten.
Wat oude bekenden of contacten van Marc, Dennis of Frank.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die op de bank zit bij Darmstadt/Brighton/Elche/Stuttgart
etc etc
Dan zit ik te wachten op de spits van Glasgow Rangersquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat oude bekenden of contacten van Marc, Dennis of Frank.
Arsenal heeft vast nog wel iemand rondlopen. De backup van Sanogo misschien?quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat oude bekenden of contacten van Marc, Dennis of Frank.
Arsenal heeft inmiddels wel de hele buidel uitgedund wat dat betreft.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arsenal heeft vast nog wel iemand rondlopen. De backup van Sanogo misschien?
(het was natuurlijk niet serieus bedoeld.)quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal heeft inmiddels wel de hele buidel uitgedund wat dat betreft.
Moet wel een aankoop zijn, kan niet anders.
Weet ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
(het was natuurlijk niet serieus bedoeld.)
Haller is niet de spits die Ajax nodig heeft. Als ze die gaan halen dan laten ze blijken dat ze niets hebben geleerd van het aantrekken van middelmaat vanuit de Eredivisie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haller is best een leuke spits met mogelijkheden, maar daar ga je toch geen 10 miljoen voor neerleggen. Als je al die penals eraf trekt zijn de statistieken niet eens zo heel denderend.
Ja, ik doe graag correct Nederlands schrijven.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik.
Wel goed dat je je spelfout hebt gecorrigeerd.
Geef mij een zak met 10 miljoen en ik regel het wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Haller is niet de spits die Ajax nodig heeft. Als ze die gaan halen dan laten ze blijken dat ze niets hebben geleerd van het aantrekken van middelmaat vanuit de Eredivisie.
Geef die paar miljoen dan aan mij, ik doe er nuttiger dingen mee.
Hij is gewoon op zoek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nogal een obsessie van je.
Hij lijkt wel wat minder jochie en meer man te zijn nuquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef VXXLL het volgende:
AndersenGoede gast, 100 keer beter dan al die nepgangsters als El-Ghazi
Geeft niks hoor, goed dat je eindelijk uit de kast bent gekomenquote:
degradatievoetbal is nog niet zo slecht voor je ontwikkelingquote:Op woensdag 23 december 2015 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij lijkt wel wat minder jochie en meer man te zijn nu
Je krijgt er in elk geval 2 extra Adamsappels van.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:48 schreef fathank het volgende:
[..]
degradatievoetbal is nog niet zo slecht voor je ontwikkeling
Weinig aan te doen in tegenstelling tot je haar in de waterstofperoxide hangen en vrijwilling inktvlekken in je nek te laten kliederen.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je krijgt er in elk geval 2 extra Adamsappels van.
Wat is het toch een gedrocht. Maar goed voor hem dat het fenomeen 'Darkroom' ook in Amsterdam bekend is.
Als je moeder dat mooi vindt, dan vind ik dat je dat gewoon moet accepteren.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Weinig aan te doen in tegenstelling tot je haar in de waterstofperoxide hangen en vrijwilling inktvlekken in je nek te laten kliederen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 08:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je moeder dat mooi vindt, dan vind ik dat je dat gewoon moet accepteren.
Of het haar in d'r gezicht zeggen, maar er over klagen op een internetforum is erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |