Op staan ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:26 schreef DrDentz het volgende:
Hoe dan? Dat zijn van die metalen dingen toch :s niet kapot te krijgen.
Waarom zouden ze? Het is toch een privéaangelegenheid?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:25 schreef dimmak het volgende:
Heeft PSV zich al uitgesproken eigenlijk?
7/10quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:30 schreef tong80 het volgende:
Is ie nou helemaal van de pot gerukt ?
Ik heb geen jeugdige fans tot zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Het is toch een privéaangelegenheid?
Of spreekt jouw werkgever zich ook uit wanneer jij in privétijd over de scheef gaat?
Want dat is de gestelde criteria volgens?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb geen jeugdige fans tot zo ver ik weet.
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb geen jeugdige fans tot zo ver ik weet.
Voetballers hebben geen voorbeeldfunctie?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want dat is de gestelde criteria volgens?
En elk jeugdspelertje gaat nu... wat? WC's kapot trappen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voetballers hebben geen voorbeeldfunctie?
Pleestation.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En elk jeugdspelertje gaat nu... wat? WC's kapot trappen?
Springen/stampen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat doen Chinezen ook altijd maar daar gaan ze niet kapot van
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of spreekt jouw werkgever zich ook uit wanneer jij in privétijd over de scheef gaat?
Natuurlijk spreekt mijn werkgever zich uit als ik tijdens de privétijd op deze manier over de scheef ga.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of spreekt jouw werkgever zich ook uit wanneer jij in privétijd over de schreef ga?
Vraag het aan dat, ik ben dit al lang zat. Altijd dezelfde, achteraf praatjes van me dit en me dat.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag het aan dat, ik ben dit al lang zat. Altijd dezelfde, achteraf praatjes van me dit en me dat.
Tja, boetes naar inkomen/vermogen kent ons rechtsysteem nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Zoet moet 595 euro afdragen als straf voor vernieling en het niet opvolgen van een bevel van een politieagent. Voor de doelman is de kous daarmee af. Lestienne krijgt eveneens een geldboete opgelegd, waarvan de hoogte nog onbekend is.
Daar ligt ie wakker van, 595 hele euro's
Ik zit echt hard op te lachen. Ha Ha Haquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:36 schreef BadderHaring het volgende:
Kan dit niet gewoon in het PSV-topic.
Boete van Jermain Lens gezien ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Zoet moet 595 euro afdragen als straf voor vernieling en het niet opvolgen van een bevel van een politieagent. Voor de doelman is de kous daarmee af. Lestienne krijgt eveneens een geldboete opgelegd, waarvan de hoogte nog onbekend is.
Daar ligt ie wakker van, 595 hele euro's
Ik ben een man, maar ik distantieer mij hier ook van. Niet elke man is een crimineel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ben een PSV'er, maar distantieer mij hiervan. Niet elke PSV'er is een crimineel.
Dat heeft Beugelstijn bij de tandarts.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:47 schreef Caland het volgende:
Ik kom regelmatig in de jamin, maar vind dat dergelijk gedrag absoluut niet door de beugel kan.
Dat weten we al ff toch? Vooral nog een paar keer vermeldenquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zit echt hard op te lachen. Ha Ha Ha
Dan vragen ze zich af waarom FOK! naar de kloten gaat.
Ik hoor geen positieve berichten van de andere kant.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weten we al ff toch? Vooral nog een paar keer vermelden
Binnen 2 maanden op zwart toch?
Wat ik zeg, nog max 2 maandjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoor geen positieve berichten van de andere kant.
Nu maar hopen dat ie ook zo tegen Griezman en Jackson is tijdens het uitkomen, slopen die hap!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Fucking held man als je zo een wc kapot krijgt.
Tegen Jackson is dat niet zo moeilijk momenteelquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ie ook zo tegen Griezman en Jackson is tijdens het uitkomen, slopen die hap!
Types als jij dragen in ieder geval niet bij met dit soort domme opmerkingen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hey Tong ik dacht dat je niet meer terug zou komen in VBL?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer voor die neuzen zou zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hey Tong ik dacht dat je niet meer terug zou komen in VBL?
Psies....quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:18 schreef davako het volgende:
[..]
Natuurlijk spreekt mijn werkgever zich uit als ik tijdens de privétijd op deze manier over de scheef ga.
Wat een kut werkgevers hebben jullie.quote:
Ik dacht dat jij geen seizoenskaart meer voor Ajax zou nemen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer voor die neuzen zou zijn
Het opzettelijk schaden van de merknaam van de werkgever. Ja, daar wordt je wel op aangesproken ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wordquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het opzettelijk schaden van de merknaam van de werkgever. Ja, daar wordt je wel op aangesproken ja.
En zo lieve kijkbuiskinderen worden indianenverhalen de wereld ingebracht.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:31 schreef joers1 het volgende:
ook maar een mens....die persoon die Lestienne heeft lopen uitdagen, met zn Ajax-mutsje en zieken over de "dooie moeder" die is pas sick!
Wotquote:Op donderdag 24 december 2015 09:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb dan weer gehoord dat het een Helmond Sport supporter was die met de urn van Lestiennes moeder aan het hooghouden was.
Feiten.
Die van z'n vader had hij al laten vallen toch?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb dan weer gehoord dat het een Helmond Sport supporter was die met de urn van Lestiennes moeder aan het hooghouden was.
Feiten.
Maar wel boer..quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ben een PSV'er, maar distantieer mij hiervan. Niet elke PSV'er is een crimineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |