quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:18 schreef davako het volgende:
[..]
Natuurlijk spreekt mijn werkgever zich uit als ik tijdens de privétijd op deze manier over de scheef ga.
Wat een kut werkgevers hebben jullie.quote:
Ik dacht dat jij geen seizoenskaart meer voor Ajax zou nemen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer voor die neuzen zou zijn
Het opzettelijk schaden van de merknaam van de werkgever. Ja, daar wordt je wel op aangesproken ja.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Het is toch een privéaangelegenheid?
Of spreekt jouw werkgever zich ook uit wanneer jij in privétijd over de scheef gaat?
wordquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het opzettelijk schaden van de merknaam van de werkgever. Ja, daar wordt je wel op aangesproken ja.
En zo lieve kijkbuiskinderen worden indianenverhalen de wereld ingebracht.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:31 schreef joers1 het volgende:
ook maar een mens....die persoon die Lestienne heeft lopen uitdagen, met zn Ajax-mutsje en zieken over de "dooie moeder" die is pas sick!
Wotquote:Op donderdag 24 december 2015 09:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb dan weer gehoord dat het een Helmond Sport supporter was die met de urn van Lestiennes moeder aan het hooghouden was.
Feiten.
Die van z'n vader had hij al laten vallen toch?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:48 schreef Caland het volgende:
Ik heb dan weer gehoord dat het een Helmond Sport supporter was die met de urn van Lestiennes moeder aan het hooghouden was.
Feiten.
Maar wel boer..quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ben een PSV'er, maar distantieer mij hiervan. Niet elke PSV'er is een crimineel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |