www.hln.be/hln/nl/34662/V(...)rlijk-kan-zijn.dhtmlquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ga toch weg. Genoeg topics in NWS waar je je gal kwijt kunt.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ga toch weg. Genoeg topics in NWS waar je je gal kwijt kunt.
Dat is wat ik met het opsplitsen van het versieren topic probeerde voor te stellen. Het botst teveel tussen de mensen die alleen maar klagen over sociale problemen (wat dat zijn het) en de mensen die op sociaal gebied redelijk in elkaar zitten en meer problemen hebben met vrouwen / daten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
Jullie posts met verzoeken tot 'veranderingen' in de reeksen die betrekking hebben tot daten/versieren zijn bekend en worden besproken, net als jullie collectieve gedrag, wat een niet zo gezellige samenspeling is. Het ligt niet meer aan de ene groep dan aan de andere groep, beide kanten kunnen zuigen, trollen en zaniken, terwijl ergens diep van binnen beide groepen ook normaal en serieus kunnen posten en op een positieve manier bij kunnen dragen aan R&P en FOK! als geheel.
In het kader van een positief 2016 en een positief FOK! wil ik jullie nógmaals vragen om ook eens naar jezelf te kijken, dat doen wij als crew ook. Er gaat iets niet goed hier, en dat is deels ook ons te verwijten wellicht, omdat we niet goed om weten te gaan met groepen die zo verschillend zijn dat ze het bloed onder elkaars nagels vandaan halen, en daarmee ook bij ons, wat dan vervolgens weer veroorzaakt dat wij wellicht het bloed onder de nagels van alle groepen vandaan weten te krijgen.
Wees er trots op dat je weer een paar topicreeksen om zeep hebt geholpen. Als je nou net zoveel moeite zou steken in het vinden van een vriendin zou je allang geen maagd meer zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef syndroom het volgende:
Grappig dat ondanks de slotjes dat er nu al een opvolger is gevonden waar we de discussie kunnen voortzetten.
R&P / Sociaal uitgedaagde maagden op zoek naar de heilige graal #2
Correctie, dat heb ik niet gedaan. Niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je weer een paar topicreeksen om zeep hebt geholpen. Als je nou net zoveel moeite zou steken in het vinden van een vriendin zou je allang geen maagd meer zijn.
Omdat iedereen zich aan de fok huisregels houdt, dan is er ook geen reden voor een ban. Of wil jij soms naar een dictatuur dat iedereen die tegen de stroom in gaat, een andere mening heeft dat hij of zij de mond gesnoerd wordt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Andromache het volgende:
Maar waarom wordt er dan niet geband?
Ik wel. Wat jij voorstelt is niet zomaar wat. Je kun toch niet zomaar mensen die een afwijkende mening hebben monddood maken, dan kun je toch niet meer met elkaar in discussie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:17 schreef Andromache het volgende:
Ik ga er verder niet op in, ik geef mijn post ter suggestie mee aan de moderators. Ik wens iedereen veel wijsheid toe.
iemand die consistent niet luistert zal echt wel tegen een ban aanlopen, al dan niet forum specifiekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Omdat iedereen zich aan de fok huisregels houdt, dan is er ook geen reden voor een ban. Of wil jij soms naar een dictatuur dat iedereen die tegen de stroom in gaat, een andere mening heeft dat hij of zij de mond gesnoerd wordt?
quote:Op zondag 10 januari 2016 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen mod benrespect moblo, cc & Re
Heb je Danny de groeten van ons gedaan?quote:Op zondag 10 januari 2016 10:06 schreef DeKnuppel het volgende:
Ben blij dat er nieuwe Users bijkomen op jullie uitgestorven deel van Fok Forum, stelletje incompetenten!![]()
![]()
![]()
Open mijn topic weer alstublieft!?
Jullie zijn niet ingehuurd om de Vrijheid van Meningsuiting in te perken.
Ik heb Danny Roodbol [ afbeelding ]meteen een e-mail gestuurd!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen mod benrespect moblo, cc & Re
Ik ken hem heel goed Copycatjequote:Op zondag 10 januari 2016 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Danny de groeten van ons gedaan?
Fijn, dat vroeg ik echter niet, Knuppeltje.quote:
Er staat ook Vrijheid van Meningsuiting inperken. M'n mening staat wel op internet. Maar jullie geven anderen niet de gelegenheid om ook te ervaren of RingBewoner ze een homosensuele sensatie geeft. En dit met mij te delen. Een soort hulpgroep ook, zeg maar. Zij zien m'n topic niet door dit slotjequote:Op zondag 10 januari 2016 10:09 schreef Re het volgende:
dat heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken, je topic is dicht, niet verwijderd dus je mening staat er nog gewoon hoor
staat gewoon onderaan bij de slotjes hoorquote:Op zondag 10 januari 2016 10:12 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Er staat ook Vrijheid van Meningsuiting inperken. M'n mening staat wel op internet. Maar jullie geven anderen niet de gelegenheid om ook te ervaren of RingBewoner ze een homosensuele sensatie geeft. En dit met mij te delen. Een soort hulpgroep ook, zeg maar. Zij zien m'n topic niet door dit slotje.
Wie zegt dat dit mijn intentie is? Jullie blauwen hebben gisteren samen een feestje gehad waar veel alcohol is genuttigd?quote:Op zondag 10 januari 2016 10:13 schreef Copycat het volgende:
Zo, dat was even vermakelijk. Heel even. Oké. Amper.
Dictatoriaal jullie. Eigen smaak over topics laten prevaleren.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
staat gewoon onderaan bij de slotjes hoorgewoon in het zicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |