Dat eerste mee eens, dat er geen vergunning voor openbaar feest op het plein is met zoiets is wel vrij vreemd natuurlijk. Die zou hier toch bij in moeten zitten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ze hebben maar een harde geluidsvergunning tot half 12 daarna moet de muziek zo zacht dat het niet in huis te horen is.
Daarnaast is er ook geen vergunning aan gevraagd voor een openbaar feest op het plein(dat heeft de gemeenteniet opgenomen in de vergunning)
Mijn buren zijn pisboos.
Het is geen openbaar feest, technisch gezien is er op het plein niks veranderd. Behalve het geluid dan, dat hebben ze dan wel overschreden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ze hebben maar een harde geluidsvergunning tot half 12 daarna moet de muziek zo zacht dat het niet in huis te horen is.
Daarnaast is er ook geen vergunning aan gevraagd voor een openbaar feest op het plein(dat heeft de gemeenteniet opgenomen in de vergunning)
Mijn buren zijn pisboos.
Slaap lekker Ceequote:
ja maar dat wist je toch van te voren dat dat kon gebeuren? hadden ze lekker oordoppies kunnen kopen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:58 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heel luid, binnen kan ik alles verstaan
Ja over beversquote:Op dinsdag 22 december 2015 01:00 schreef Zelfscanner het volgende:
En dan nu het nieuwsover overgang gesproken
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:00 schreef Zelfscanner het volgende:
En dan nu het nieuwsover overgang gesproken
Dit..maar je moet eens weten hoe er gezeikt wordt over Pinkpop...bezwaarprocedures en alles...quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb je wel zeikerige buren hoor.. voor die paar dagen dat dat huis daar staat.
Ja hoe wil je het dan noemen als het hele plein losgaat op een anthem, dat is toch geen verschil met dit (in die termen dan)quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste mee eens, dat er geen vergunning voor openbaar feest op het plein is met zoiets is wel vrij vreemd natuurlijk. Die zou hier toch bij in moeten zitten.
Tja alle bewoners van het centrum mogen alleen tussen 6 en 10 met de fiets van en naar het centrum, als je om 17:00 uur thuiskomt en zo mongool verteld dat je niet met de fiets naar huis mag dan snap ik dat je geirriteerd raakt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb je wel zeikerige buren hoor.. voor die paar dagen dat dat huis daar staat.
Al gedraaid deze avond.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:01 schreef Franktastic1984 het volgende:
Zometeen Lenny Kravitz met - It Ain't Sober Til It's Sober ...?
Tja in de vergunnign is zo beetje alles opgenomen, behalve een openbaar dansfeest met live dj. Dat vonden ze onnodig omdat het nog nooit is voorgekomenquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef Sylvana het volgende:
En geen vergunning voor openbaar feest als er SR is![]()
![]()
Verschrikkelijk. Zulke mensen moeten ze echt in een volledig geisoleerde inrichting opsluiten. Hebben zij geen last van de wereld en de wereld geen last van hen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:01 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit..maar je moet eens weten hoe er gezeikt wordt over Pinkpop...bezwaarprocedures en alles...
Er ligt daar een prachtig terrein dat maar drie dagen per jaar gebruikt mag worden, want anders worden de koempels pissig...
Wat is dat nou voor een kutregel zeg, ja die irritatie snap ik volledig. Moet wel begaanbaar blijven voor de bevolking.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tja alle bewoners van het centrum mogen alleen tussen 6 en 10 met de fiets van en naar het centrum, als je om 17:00 uur thuiskomt en zo mongool verteld dat je niet met de fiets naar huis mag dan snap ik dat je geirriteerd raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |