SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall/Rodriguez v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins/Young v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright v Winstanley/R Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Kist
Thornton/Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé en langnek.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dikke pad is finishend echt vreselijk goed.![]()
Gooit sowieso de laatste legs erg sterkquote:Op maandag 21 december 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dikke pad is finishend echt vreselijk goed.![]()
Gay-ass Headhunterz 2013 muziek vergelijken met dikke hardcore van dirkie jonge jongedat kan toch niet
gr gr![]()
Smith gaat bouncergod zijn in de sudden death legLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Al was hij geen 19 en debutant, dan nogquote:Op maandag 21 december 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is echt knap voor een 19-jarige en debutant op groot podium.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hoogst verliezende gemiddelde.
ZO ZONDE.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat was zn avg?quote:Op maandag 21 december 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Hoogst verliezende gemiddelde.
ZO ZONDE.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dit belooft een hoop voor 2016 Stijn, ik heb nu al zin in het nieuwe dartsjaar.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goede conclusiequote:Op maandag 21 december 2015 22:32 schreef luckass het volgende:
De Zwaan komt er welHeerlijk spelertje.
En Smith zeer volwassen, eindelijk.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het oude is nog nieteens afgelopenquote:Op maandag 21 december 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit belooft een hoop voor 2016 Stijn, ik heb nu al zin in het nieuwe dartsjaar.![]()
![]()
Prima wedstrijd van de Zwaan. Als hij nog iets beter gaat gooien op zijn dubbels kan hij flink gaan stijgen op de ranglijst.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Valt me wat tegen. Als ik de reacties hier lees zat het rond de 108quote:Op maandag 21 december 2015 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij was zijn gemiddelde 96.2
U MAD?![]()
Neequote:Op maandag 21 december 2015 22:34 schreef Verwonderde het volgende:
Is het gemiddelde van de Zwaan al bekend?![]()
Gemiddeld 3 pijlen per beurt.quote:Op maandag 21 december 2015 22:34 schreef Verwonderde het volgende:
Is het gemiddelde van de Zwaan al bekend?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Na vier sets stonden ze allebei nog rond de 92 oid te gooien, dus die laatste set was echt van een hoog niveau van beiden. Geweldige partij![]()
![]()
En dat met 96.2quote:Op maandag 21 december 2015 22:35 schreef Verwonderde het volgende:
[..]
Oh, dat is netjes bij een debuut!![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11Speler Gemiddelde
Gary Anderson 99,55
Mensur Suljovic 99,44
Michael van Gerwen 99,03
Phil Taylor 98,39
Mervyn King 97,84
Alan Norris 96,88
Jamie Caven 96,55
Jeffrey de Zwaan 96,2
Peter Wright 95,91
Steve Beaton 95,87![]()
![]()
Ik heb het vreemde gevoel, ik weet niet waarom, dat er posts verdwijnenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig wordt het gemod.quote:Op maandag 21 december 2015 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het vreemde gevoel, ik weet niet waarom, dat er posts verdwijnen![]()
Nu even nagenieten op RTL7, die dooie robot en die dikke Griek zie ik later wel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Dat wade hij welquote:quote:Op 1 januari 2014 werd bekendgemaakt dat Wade niet behoorde tot de tien deelnemers aan de Premier League Darts 2014. Als reden werd hiervoor aangegeven dat het de organisatie beter leek als Wade een jaar wat rustiger aan deed om zijn medische aandoening onder controle te krijgen. Wade lijdt namelijk aan een bipolaire stoornis. Een dag later liet Wade weten dat hij teleurgesteld was en dat het niet deelnemen zeker niet zijn keuze is geweest, zoals eerder werd gesuggereerd.![]()
Fijn dat ik dit nog gezien heb. Nu kan ik vredig te bed gaan vannacht.![]()
Er is hoop aan de horizon van het darten, het is Nederlands, het is Thais, het is JEFFREY DE ZWAAN.![]()
Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig heeft De Zwaan een tourcard.
#prayfortheswan![]()
Volgend jaar is het jaar van de geesteskinderen van Barnie, Zuidwijck en Zwaan.quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig heeft De Zwaan een tourcard.
#prayfortheswanReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
twitter:FrankVischsch twitterde op maandag 21-12-2015 om 22:41:10Dit is niet nep. Dit is @JJNieuwlaat die ff een frisse neus haalt na @BullyBoy180 v @jeffrey v @BlackCobra180 https://t.co/pijSyZLJ9H reageer retweet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
De Zwaan heeft een Thaise vlag op zijn rug, wat betekent dit?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kolerequote:Op maandag 21 december 2015 22:43 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FrankVischsch twitterde op maandag 21-12-2015 om 22:41:10Dit is niet nep. Dit is @JJNieuwlaat die ff een frisse neus haalt na @BullyBoy180 v @jeffrey v @BlackCobra180 https://t.co/pijSyZLJ9H reageer retweet
Waarom wordt dit op youtube gezet?quote:
Het is niet alsof dit de eerste keer is.
Heb vaker twee verschillende personen tegelijkertijd op 141 zien staan.![]()
Komend jaar wordt nog leuker dan vorig jaar.quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgend jaar is het jaar van de geesteskinderen van Barnie, Zuidwijck en Zwaan.
Dat zeg ik elk jaar dus het wordt elk jaar leuker.![]()
2-1 daar.quote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Even het slotstuk van Arsenal-City meepakken![]()
Is dat korfbal?quote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Even het slotstuk van Arsenal-City meepakken![]()
waarom nietquote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Waarom wordt dit op youtube gezet?
Het is niet alsof dit de eerste keer is.
Heb vaker twee verschillende personen tegelijkertijd op 141 zien staan.![]()
Gaat het wel goed met Sjak ?quote:Op maandag 21 december 2015 22:43 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FrankVischsch twitterde op maandag 21-12-2015 om 22:41:10Dit is niet nep. Dit is @JJNieuwlaat die ff een frisse neus haalt na @BullyBoy180 v @jeffrey v @BlackCobra180 https://t.co/pijSyZLJ9H reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Zolang het gemiddelde stijgt jaar na jaar wordt het inderdaad leuker. Evenals naar gelang er Nederlanders bijkomen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend jaar wordt nog leuker dan vorig jaar.
Dat zeg ik elk jaar dus het wordt elk jaar leuker.![]()
Dat hij korting krijgt om minderjarige Thaise hoertjes te neuken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
De Zwaan heeft een Thaise vlag op zijn rug, wat betekent dit?
De Zwaan aka Tedgod thaisehoertjesgenotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oh shit, dit is niet live? Ah VI zekerquote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje achterloopt
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij korting krijgt om minderjarige Thaise hoertjes te neuken.
De Zwaan aka Tedgod thaisehoertjesgenot
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De partij is al even afgelopenquote:Op maandag 21 december 2015 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oh shit, dit is niet live? Ah VI zeker
De zwaan had ook iets van hardcore of hardstyle geloof ik. Kan best iets met rechten te maken hebben.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou dat van van Duijvenbode zal niet te maken hebben gehad met auteursrechten gok ik zoquote:Op maandag 21 december 2015 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
De zwaan had ook iets van hardcore of hardstyle geloof ik. Kan best iets met rechten te maken hebben.![]()
![]()
Dat is een 1.01 voor Gascoigne.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Paul Gascoigne of Eric Bristow eerder naar de hemelpoort?
#durftevragenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Weet niet welk nummer het wasquote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat van van Duijvenbode zal niet te maken hebben gehad met auteursrechten gok ik zoVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eric Bristow komt er alleen binnen als ie er in breekt.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Paul Gascoigne of Eric Bristow eerder naar de hemelpoort?
#durftevragen![]()
Waarom niet, omdat die niet duur zouden zijn? Dat soort zaken moet wel even juridisch geregeld worden natuurlijk. En als dat niet even snel nog geregeld kon worden omdat bijvoorbeeld rechthebbenden niet makkelijk te vinden of bereiken zijn, dan kan dat een reden zijn om het niet te gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat van van Duijvenbode zal niet te maken hebben gehad met auteursrechten gok ik zoVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is wel een redelijk obscuur nummer ja van een redelijk obscure Italiaanse producer.quote:Op maandag 21 december 2015 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom niet, omdat die niet duur zouden zijn? Dat soort zaken moet wel even juridisch geregeld worden natuurlijk. En als dat niet even snel nog geregeld kon worden omdat bijvoorbeeld rechthebbenden niet makkelijk te vinden of bereiken zijn, dan kan dat een reden zijn om het niet te gebruiken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit zijn ferme uitspraken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest die Griekse tanker met 9-0![]()
Ik wil ook knuffelen met James Wade.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
PDCMaffiaquote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel een redelijk obscuur nummer ja van een redelijk obscure Italiaanse producer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: