Dat wade hij welquote:
quote:Op 1 januari 2014 werd bekendgemaakt dat Wade niet behoorde tot de tien deelnemers aan de Premier League Darts 2014. Als reden werd hiervoor aangegeven dat het de organisatie beter leek als Wade een jaar wat rustiger aan deed om zijn medische aandoening onder controle te krijgen. Wade lijdt namelijk aan een bipolaire stoornis. Een dag later liet Wade weten dat hij teleurgesteld was en dat het niet deelnemen zeker niet zijn keuze is geweest, zoals eerder werd gesuggereerd.
Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig heeft De Zwaan een tourcard.
#prayfortheswan
Volgend jaar is het jaar van de geesteskinderen van Barnie, Zuidwijck en Zwaan.quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig heeft De Zwaan een tourcard.
#prayfortheswan
twitter:FrankVischsch twitterde op maandag 21-12-2015 om 22:41:10Dit is niet nep. Dit is @JJNieuwlaat die ff een frisse neus haalt na @BullyBoy180 v @jeffrey v @BlackCobra180 https://t.co/pijSyZLJ9H reageer retweet
Kolerequote:Op maandag 21 december 2015 22:43 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FrankVischsch twitterde op maandag 21-12-2015 om 22:41:10Dit is niet nep. Dit is @JJNieuwlaat die ff een frisse neus haalt na @BullyBoy180 v @jeffrey v @BlackCobra180 https://t.co/pijSyZLJ9H reageer retweet
Waarom wordt dit op youtube gezet?quote:
Komend jaar wordt nog leuker dan vorig jaar.quote:Op maandag 21 december 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgend jaar is het jaar van de geesteskinderen van Barnie, Zuidwijck en Zwaan.
2-1 daar.quote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Even het slotstuk van Arsenal-City meepakken
Is dat korfbal?quote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Even het slotstuk van Arsenal-City meepakken
waarom nietquote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Waarom wordt dit op youtube gezet?
Het is niet alsof dit de eerste keer is.
Heb vaker twee verschillende personen tegelijkertijd op 141 zien staan.
Gaat het wel goed met Sjak ?quote:Op maandag 21 december 2015 22:43 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FrankVischsch twitterde op maandag 21-12-2015 om 22:41:10Dit is niet nep. Dit is @JJNieuwlaat die ff een frisse neus haalt na @BullyBoy180 v @jeffrey v @BlackCobra180 https://t.co/pijSyZLJ9H reageer retweet
Zolang het gemiddelde stijgt jaar na jaar wordt het inderdaad leuker. Evenals naar gelang er Nederlanders bijkomen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend jaar wordt nog leuker dan vorig jaar.
Dat zeg ik elk jaar dus het wordt elk jaar leuker.
Dat hij korting krijgt om minderjarige Thaise hoertjes te neuken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
De Zwaan heeft een Thaise vlag op zijn rug, wat betekent dit?
Oh shit, dit is niet live? Ah VI zekerquote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje achterloopt
quote:Op maandag 21 december 2015 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij korting krijgt om minderjarige Thaise hoertjes te neuken.
De Zwaan aka Tedgod thaisehoertjesgenot
De partij is al even afgelopenquote:Op maandag 21 december 2015 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oh shit, dit is niet live? Ah VI zeker
De zwaan had ook iets van hardcore of hardstyle geloof ik. Kan best iets met rechten te maken hebben.quote:
Nou dat van van Duijvenbode zal niet te maken hebben gehad met auteursrechten gok ik zoquote:Op maandag 21 december 2015 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
De zwaan had ook iets van hardcore of hardstyle geloof ik. Kan best iets met rechten te maken hebben.
Dat is een 1.01 voor Gascoigne.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Paul Gascoigne of Eric Bristow eerder naar de hemelpoort?
#durftevragen
Weet niet welk nummer het wasquote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat van van Duijvenbode zal niet te maken hebben gehad met auteursrechten gok ik zo
Eric Bristow komt er alleen binnen als ie er in breekt.quote:Op maandag 21 december 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Paul Gascoigne of Eric Bristow eerder naar de hemelpoort?
#durftevragen
Waarom niet, omdat die niet duur zouden zijn? Dat soort zaken moet wel even juridisch geregeld worden natuurlijk. En als dat niet even snel nog geregeld kon worden omdat bijvoorbeeld rechthebbenden niet makkelijk te vinden of bereiken zijn, dan kan dat een reden zijn om het niet te gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dat van van Duijvenbode zal niet te maken hebben gehad met auteursrechten gok ik zo
Het is wel een redelijk obscuur nummer ja van een redelijk obscure Italiaanse producer.quote:Op maandag 21 december 2015 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom niet, omdat die niet duur zouden zijn? Dat soort zaken moet wel even juridisch geregeld worden natuurlijk. En als dat niet even snel nog geregeld kon worden omdat bijvoorbeeld rechthebbenden niet makkelijk te vinden of bereiken zijn, dan kan dat een reden zijn om het niet te gebruiken.
Dit zijn ferme uitspraken.quote:Op maandag 21 december 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest die Griekse tanker met 9-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |