SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall/Rodriguez v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins/Young v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright v Winstanley/R Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Evans/Caven
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Kist
Thornton/Norris/Murnan v Jenkins/Young/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé en langnek.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
Dit zou echt genieten zijn als #viesdik eruit ging![]()
Ff rustig aan nu, dan kunnen we live vanaf 1-1Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jeffrey is ook een indo of niet net als Jelle.
Zou dat de Aziaat in hen zijn dat ze toch boven komen drijven :p![]()
Denk dat deze twee niet echt rustig aan kunnenquote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef Szura het volgende:
Ff rustig aan nu, dan kunnen we live vanaf 1-1
Kampers toch?quote:Op maandag 21 december 2015 21:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
Jeffrey is ook een indo of niet net als Jelle.
Zou dat de Aziaat in hen zijn dat ze toch boven komen drijven :p![]()
Jup goede speler. Potentieel beter als een Colin Roelofs ofzo. Barney sponsort hem ook btw samen met nog zo'n kereltje.quote:![]()
De Zwaan is wel best ruk op de dubbels. Dat kan 'm nog gaan opbreken als Michael beter gaat gooien op de tripples. Nu is ie nog te ver weg voor een makkelijke checkout.![]()
Beetje spanning wellichtquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
De Zwaan is wel best ruk op de dubbels. Dat kan 'm nog gaan opbreken als Michael beter gaat gooien op de tripples. Nu is ie nog te ver weg voor een makkelijke checkout.![]()
Zag je paar jaar terug al. Iedereen tipte hem toen als toekomstige wereld topper. Laat het nu ook zienquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup goede speler. Potentieel beter als een Colin Roelofs ofzo. Barney sponsort hem ook btw samen met nog zo'n kereltje.![]()
Ik ga morgen middag toernooitje houden met paar matenquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Grifte het volgende:
Echt weer zin om te darten, klote dat ik hier geen dartbord meer heb.![]()
Overigens zie ik het wel gebeuren dat RTL dadelijk niet live gaat, maar rustig de eerste twee sets laat zien.![]()
Ja das zeker zo ja. Gewoon 99 gemiddeld gooien in je eerste grote toernooi is vaak een teken aan de wand idd. Of die zo goed is als MvG? Denk het niet, die is uniek.quote:Op maandag 21 december 2015 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zag je paar jaar terug al. Iedereen tipte hem toen als toekomstige wereld topper. Laat het nu ook zien![]()
Ja ik heb hem ook niet meer. Net maar even een dart-app gedownload maar. PDC Darts Night, goede appquote:Op maandag 21 december 2015 21:55 schreef Grifte het volgende:
Echt weer zin om te darten, klote dat ik hier geen dartbord meer heb.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja das zeker zo ja. Gewoon 99 gemiddeld gooien in je eerste grote toernooi is vaak een teken aan de wand idd. Of die zo goed is als MvG? Denk het niet, die is uniek.Klopt. Dat is het grootste talent ooitquote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja das zeker zo ja. Gewoon 99 gemiddeld gooien in je eerste grote toernooi is vaak een teken aan de wand idd. Of die zo goed is als MvG? Denk het niet, die is uniek.![]()
Wereldkampioen jeugd dacht ik of EK kampioen, een van de 2 in ieder geval.quote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wie is Colin Roelofs? Ook een schildknaap van de Barney Army zoals Dirkie?![]()
Wel dom van die jongen om al zo vroeg Q-School te doenquote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wereldkampioen jeugd dacht ik of EK kampioen, een van de 2 in ieder geval.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wie is Colin Roelofs? Ook een schildknaap van de Barney Army zoals Dirkie?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
$$$$$quote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel dom van die jongen om al zo vroeg Q-School te doen![]()
Die redhat kan het wel hoorquote:![]()
John Part heeft er meer verstand van dan Zjak in ieder geval.quote:Op maandag 21 december 2015 22:00 schreef Anoonumos het volgende:
Sky zit te jinxen, Jacques is er niks bij![]()
Had de afgelopen jaren in Rotterdam er één op m'n kamer hangen, lekker elke avond even gooien. Nu hier in Antwerpen is m'n kamer eigenlijk te klein, maar mag het bovenal niet van de huurbaas.quote:Op maandag 21 december 2015 21:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook niet meer. Net maar even een dart-app gedownload maar. PDC Darts Night, goede app![]()
Eigenlijk wel jammer dat ik de jeugd niet zo volg in het darten. Heb nauwelijks een idee van de talentjes die er tussen zitten. Misschien dat ik Jelle eens bel, die kan mij vast en zeker bijpraten.![]()
Jaaaaaaaquote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef Szura het volgende:
Hahahaha jaaaaaa morgen Lexie in de studio![]()
TIMquote:Op maandag 21 december 2015 22:01 schreef Szura het volgende:
Hahahaha jaaaaaa morgen Lexie in de studio![]()
![]()
Ja die mag lekker even bij de BDO rijpen.quote:Op maandag 21 december 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel dom van die jongen om al zo vroeg Q-School te doen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mardle die even van tevoren zei dat De Zwaan geen schijn van kans maakt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit laat even zijn talent zien. V Duijvenbode gooit zich dood op 180 (choke) en De Zwaan geeft geen neuk en kletst DB uit![]()
![]()
De Zwaan gooit volgens mij ook met de oude barrels van Barney.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jup. Suljovic ook en ondergetekende ookquote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
De Zwaan gooit volgens mij ook met de oude barrels van Barney.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen Lex Immers aan tafel als analistU MAD?![]()
Het zou een broer van je kunnen zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zag de floormanager van VI. Wat een nare man is dat.![]()
Floormanager ookquote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zag de floormanager van VI. Wat een nare man is dat.
U MAD?![]()
Is tenminste een voetballer die er wel verdient om te zinnen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen Lex Immers aan tafel als analist
Niet zoals die Sibon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ook!quote:Op maandag 21 december 2015 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Suljovic ook en ondergetekende ookReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb geen broers. Daarbij heb ik dit een nare opmerking.quote:Op maandag 21 december 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou een broer van je kunnen zijn.![]()
Alhoewel ik heb de originele niet meer. Speelde competitie, gooi 100, 1 pijl kletst op de grond (barrel doormiddenquote:). Overige 2 naar een fabriek gezonden en ze zijn exact nagemaakt, zonder de Triple B inscriptie, want dat mag dan niet ofzo.
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hopelijk binnenkort ook Dirk.quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
Binnenkort DEZE GOD als analist
[ afbeelding ]
Ik heb net z'n interview gezien over die 180, hij heeft goede teksten.![]()
Ik neem aan dat je ook het stukje over de opkomstmuziek hoorde?quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk binnenkort ook Dirk.
Ik heb net z'n interview gezien over die 180, hij heeft goede teksten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dirk Armyquote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk binnenkort ook Dirk.
Ik heb net z'n interview gezien over die 180, hij heeft goede teksten.
Ik ben inmiddels overleden.![]()
Stijn, is dit weer een gevalletje 'druk van de Prumjur Liek'?quote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij gooit echt goed. Viesdikjr gaat eruit![]()
![]()
We kijken live via de streamquote:Op maandag 21 december 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat jullie niet RTL7 kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik niet helemaal hyped was voor dit toernooi boycotte ik nu dit toernooi.quote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook het stukje over de opkomstmuziek hoorde?![]()
En terecht natuurlijk, #barryoutquote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik niet helemaal hyped was voor dit toernooi boycotte ik nu dit toernooi.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jouw UIquote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Wat een heerlijke partij ongeacht de winnaar![]()
![]()
Staat toch echt live in beeldquote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha @ mensen die naar RTL7 kijken.![]()
HAHA mensen die via een stream kijkenquote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha @ mensen die naar RTL7 kijken.![]()
![]()
Dit is gewoon top 40 tegenwoordigquote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
De Zwaan wel hardstyle???? Wat is dit.
gr gr![]()
stfu.quote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha @ mensen die naar RTL7 kijken.
Godverdomme.U MAD?![]()
Zal wel om het dansje gaan.quote:Op maandag 21 december 2015 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
De Zwaan wel hardstyle???? Wat is dit.
Niet conform de etiquette.![]()
Dirkie heeft gewoon dikke Rawstyle inderdaad.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Naar VI kijkenquote:Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHA mensen die via een stream kijken.
![]()
quote:
U MAD?![]()
Klopt niks van hoorquote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
2-1 in sets, 0-2 in legs voor De Zwaan![]()
Uh neequote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
dit is niet live toch jongens op rtlMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee.quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
dit is niet live toch jongens op rtl
http://www.vipleague.me/d(...)e-stream-online.htmlReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb in Leidschendam gewerkt.quote:Op maandag 21 december 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
De Zwaan komt hier uit de buurt.
Het komt wel heel dichtbij nu.Children of the night. What music they make.![]()
Heb jij de streams paraat?quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
dit is niet live toch jongens op rtl![]()
Staat er toch ook niet boven.quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
dit is niet live toch jongens op rtlU MAD?![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee.
http://www.vipleague.me/d(...)e-stream-online.htmlwat kut zegquote:![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
2-1 in sets, 0-2 in legs voor De ZwaanTop
![]()
spamquote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee.
http://www.vipleague.me/d(...)e-stream-online.html![]()
Hier zijn ze net begonnen met gooienquote:Op maandag 21 december 2015 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
2-1 in sets, 0-2 in legs voor De Zwaan
Children of the night. What music they make.![]()
Daar begin ik niet aanquote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Pascalus het volgende:
flikker op kutstream met je adblock uitzetten![]()
Alleen al die kut kop van die Smith.quote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Smith heeft weer viesgeluk in de eerste ronde net als vorig jaar.
![]()
Via een stream kijkenquote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Pascalus het volgende:
flikker op kutstream met je adblock uitzetten![]()
![]()
Ook uit het niets.quote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Smith staat ze ook aardig te raken, boh![]()
Die checkout.quote:Op maandag 21 december 2015 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inmiddels 2-2 sets
http://live.dartsdata.com/MatchView.aspx?MatchId=130882![]()
![]()
Dubbels de hele wedstrijd al goed, maar het scoren komt uit het niks inderdaadquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die dubbels zijn goed omdat De Zwaan hem weinig kansen bood.quote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dubbels de hele wedstrijd al goed, maar het scoren komt uit het niks inderdaad![]()
Dat is ook zo natuurlijk, maar dan nog presteert hij prima onder druk. Is wel minder geweestquote:Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die dubbels zijn goed omdat De Zwaan hem weinig kansen bood.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik heb wel een link van Rickertgodquote:Op maandag 21 december 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij voerde een kruistocht tegen het darten dus ik geef je geen linkje.
Ik ben inmiddels overleden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: