quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:44 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: vraag 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: vraag 2aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gaan we zo beginnen,quote:
SPOILER: vraag 13 + wiskundige symboliek zonder LaTeXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:48 schreef depuzzelman het volgende:
[..]SPOILER: vraag 2aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: vraag 2aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik raak niet uit vraag 3cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een extra hint, bedankt.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:54 schreef Blikkendoos het volgende:
Ik raak niet uit vraag 3cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een extra hint, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even voor de lol en omdat het kan:
June 9, October 14, May 4, January 7, May 14, January 12, December 5, 13 januari, January 12!
(N.B.: is GEEN hint bij de AIVD kerstpuzzel maar een eigen aardigheidje, ik ben benieuwd wie hem het eerst oplost!)Round up the usual suspects.![]()
spoiler 2aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgelost: 1a, 2, 4, 6a, 11, 12![]()
WAQBUE TTI!,
.
Ja, verder dan dat ben ik dus nog niet gekomen."It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."![]()
Wat me frustreert. Iemand nog een hint?
Spoiler over mijn poging tot dusver. Die is op niets uitgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door PeteSampras op 26-12-2015 00:23:56 ]"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:48 schreef PeteSampras het volgende:
Wat me frustreert. Iemand nog een hint?
Spoiler over mijn poging tot dusver. Die is op niets uitgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Perrin op 26-12-2015 00:39:23 ]![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:10 schreef gebruiker12345 het volgende:
[..]Merci! Op naar de volgende stap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door PeteSampras op 26-12-2015 01:42:49 ]"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."![]()
2A
Ik moet nog even wennen hier, maar ik zit met vraag 2A
Moet ik zowel op de kleine als de grote stippen letten?
Ik weet ook nog niet hoe ik een spoiler moet aanmaken![]()
![]()
Ah, dank je!quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:08 schreef freddifish69 het volgende:
[ s p o i l e r ] typ hier je tekst [ / s p o i l e r ]
maar dan zonder de spaties
Blijft mijn vraag voor 2A nog open:
Moet ik zowel op de kleine als de grote stippen letten?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:10 schreef gebruiker12345 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:28 schreef MarjaHag het volgende:
[..]
Ah, dank je!
Blijft mijn vraag voor 2A nog open:
Moet ik zowel op de kleine als de grote stippen letten?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:33 schreef jojo100 het volgende:
[..]Ja. Ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 14:05 schreef MarjaHag het volgende:
[..]pffff, dit heeft niets meer met hinten te maken. De hints die gegeven zijn moeten je op het goede idee brengen. Verder vragen is vragen naar de oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nog steeds met de scrabble vraag in mijn maag. Volgens mij heeft niemand die hier ook nog opgelost.
Ze zijn best wel vaag over wat wel/niet mag wat mij betreft: bijvoorbeeld als er losse 'eilanden' met woorden (of letters) ontstaat: is dat dan toegestaan? Wat mij betreft eigenlijk niet.
En letters omdraaien? Zolang het een I of zoiets is dan zou het me niet verbazen dat dat wel mag.
Als je daar vanuit gaat zijn er volgens mij helemaal niet zoveel mogelijkheden om het bord in 3 stukken te snijden. Ik heb een hele mooie gevonden, maar die komt net niet uit met het aantal punten.
Iemand ideeën?![]()
Gewoon doorgaan op de huidige wegquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:57 schreef blor het volgende:
Ik zit nog steeds met de scrabble vraag in mijn maag. Volgens mij heeft niemand die hier ook nog opgelost.
Ze zijn best wel vaag over wat wel/niet mag wat mij betreft: bijvoorbeeld als er losse 'eilanden' met woorden (of letters) ontstaat: is dat dan toegestaan? Wat mij betreft eigenlijk niet.
En letters omdraaien? Zolang het een I of zoiets is dan zou het me niet verbazen dat dat wel mag.
Als je daar vanuit gaat zijn er volgens mij helemaal niet zoveel mogelijkheden om het bord in 3 stukken te snijden. Ik heb een hele mooie gevonden, maar die komt net niet uit met het aantal punten.
Iemand ideeën?![]()
Never mind... :-b
[ Bericht 52% gewijzigd door Keyser-Soze op 27-12-2015 00:20:48 ]Round up the usual suspects.![]()
- te onthullend! -
[ Bericht 94% gewijzigd door PeteSampras op 26-12-2015 16:48:05 ]"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."![]()
Ik heb hetzelfde probleem. Hoewel, ik heb nog tien woorden openstaan daar... Ben je dan verder of minder ver dan ik?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:36 schreef Keyser-Soze het volgende:
Ik heb het voorlaatste deel van 17 (4 woorden) weliswaar opgelost d.m.v. een educated guess die bleek te kloppen, maar ik "zie" het bijbehorende keyword (dat je "eigenlijk" nodig zou hebben om e.e.a. te decoderen) nog steeds niet, waardoor ik het laatste stuk van de puzzel niet kan proberen op te lossen...![]()
Kan iemand me helpen met dat keyword?
[ Bericht 0% gewijzigd door PeteSampras op 26-12-2015 16:24:54 ]"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: