SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ik ook, ik mag jou wel.quote:Op maandag 21 december 2015 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik HAAT manderijntjes wn sinaasappels
quote:Op maandag 21 december 2015 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook, ik mag jou wel.
Waarom kon je geen topic openen?
Ja, hoezo?quote:Op maandag 21 december 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg spatieloos, srs molecular science?
Heh, denk je toch een keer goedquote:Op maandag 21 december 2015 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
En ik maar denken dat VA me niet echt mag
Ik, eerste jaar in Delft en Leiden.quote:Op maandag 21 december 2015 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie wat waar. Ik wil dat na mn hbo doen
Oh toch niet, waarom eigenlijk niet, omdat ik een klootzak ben of omdat ik gewoon irritant bent?quote:Op maandag 21 december 2015 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heh, denk je toch een keer goed
Je hebt het te vaak over fappenquote:Op maandag 21 december 2015 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh toch niet, waarom eigenlijk niet, omdat ik een klootzak ben of omdat ik gewoon irritant bent?
Ohja, helemaal vergeten. Nog gefapt?quote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt het te vaak over fappen
Haterquote:
Ja, ik woon ook niet echt bij, naar Leiden reis ik 2.5 uur heen, en dan moet ik nog terugquote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Delft en leiden, gvd da's net china. Zo ver.
*overdrijfmodus off*
Nooit van gehoordquote:Op maandag 21 december 2015 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je die weddenschap nog, ik moest mijn master in 7 jaar afronden toch?
In je moederquote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, helemaal vergeten. Nog gefapt?
2,5 uur omfg en dan nog terug.quote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik woon ook niet echt bij, naar Leiden reis ik 2.5 uur heen, en dan moet ik nog terug
Binnenkort ga ik wel verhuizen though
Ik was gehektquote:Op maandag 21 december 2015 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je ineens denkt dat ik het wel kan. Ik ga even zoeken.
Gelukkig niet neequote:Op maandag 21 december 2015 16:57 schreef Etsu het volgende:
Sked, we komen niet meer in Arnhem dus je zult zelf je snoepzak moeten halen
Vanmorgen al geweest, dikke drol gedraaid op t station met n persoonlijk liefdesbriefje voor jou en toen weer weggegaanquote:
Als jij daar blij van wordt dan gun ik je het plezier om dat te doen op een treinstationquote:Op maandag 21 december 2015 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen al geweest, dikke drol gedraaid op t station met n persoonlijk liefdesbriefje voor jou en toen weer weggegaan
wtfquote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een PS4 voor mn broertje gekocht
Award voor leukste zus goes to ...
Op de piano?quote:Op maandag 21 december 2015 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen al geweest, dikke drol gedraaid op t station met n persoonlijk liefdesbriefje voor jou en toen weer weggegaan
Bedankt voor je toestemmingquote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt dan gun ik je het plezier om dat te doen op een treinstation
Netjes hoor. Als ik rijk was zou ik dat ook voor Kaneel kopen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:
Jaja, maar bedankt dat je vertrouwen hebt dat het luktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, ik doe het gewoon, is gewoon motivatie om mijn studie te halen, wat belangrijker is dan 500 euro!
En het werkt alleen als ik mezelf echt beloof dat ik je 500 euro geef als ik faal, anders is het niet motiverend genoeg en dus kan je me vertrouwen
7 jaar vanaf nu. 15 augustus 2013. Spreek je 15 Augustus 2020, wow tijd gaat snel, 2020 al weer
Aangenomen!
Wist niet dat je werktequote:
Neh, gewoon elke maand wat geld opzij zetten.quote:Op maandag 21 december 2015 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Netjes hoor. Als ik rijk was zou ik dat ook voor Kaneel kopen.
Het is 2015quote:Op maandag 21 december 2015 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Jaja, maar bedankt dat je vertrouwen hebt dat het lukt
Ach, waarom niet, ik doe het gewoon, is gewoon motivatie om mijn studie te halen, wat belangrijker is dan 500 euro!
En het werkt alleen als ik mezelf echt beloof dat ik je 500 euro geef als ik faal, anders is het niet motiverend genoeg en dus kan je me vertrouwen
7 jaar vanaf nu. 15 augustus 2013. Spreek je 15 Augustus 2020, wow tijd gaat snel, 2020 al weer
Aangenomen!
Gevonden.
Wow.quote:Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, gewoon elke maand wat geld opzij zetten.
Ik had hem dit beloofd als hij al zn onvoldoendes ging ophalen dus ik moest wel
Oh ja, maar eerst was het 10 jaar, verwarrend. Maar okay, jij was gehekt, dus wed gaat niet door.quote:Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 2015Misschien ben je een beetje in de war
Wat aardig. Wat koopt hij voor jou?quote:Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, gewoon elke maand wat geld opzij zetten.
Ik had hem dit beloofd als hij al zn onvoldoendes ging ophalen dus ik moest wel
Zakje oregano aka wietquote:Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en mij niet even inlichten
Ja maar ik maak hem af als hij weer onvoldoendes haalt en pak zn PS4 ook af, voorwaardes.quote:
Ja, sorry man.quote:Op maandag 21 december 2015 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ja, maar eerst was het 10 jaar, verwarrend. Maar okay, jij was gehekt, dus wed gaat niet door.
Chocolaquote:Op maandag 21 december 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat aardig. Wat koopt hij voor jou?
Misschien heb jij zijn leven hiermee verpest door game verslavingquote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, dat staat wel gelijk aan elkaarquote:
quote:
Star Wars was vet hequote:
Neh, hij had al een XBOX alleen toen ging iedereen overstappen op PS4quote:Op maandag 21 december 2015 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien heb jij zijn leven hiermee verpest door game verslavingSlechtste zus award.
Jaaaa.quote:
Wat moet ik verwachten van een 15 jarige jochiequote:Op maandag 21 december 2015 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat staat wel gelijk aan elkaar
quote:Op maandag 21 december 2015 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog nooit Star Wars gezien, haat mij.
Doe je het niet goedquote:Op maandag 21 december 2015 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
Fok is de enige website waar ik reclame op zie :/
Ik ook, eerste SW in de biosquote:Op maandag 21 december 2015 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaa.Heb genoten.
Want vind je van Daisy Ridley? Ze leek me wel een meisje waar jij op zou vallen.
Condoomsquote:Op maandag 21 december 2015 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat moet ik verwachten van een 15 jarige jochie
Ik las eerste paar bladzijdes en was er toen al klaar meequote:Op maandag 21 december 2015 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Harry Potter alleen de eerste 2 en de laatste.
En terecht, kut tovenaars.quote:Op maandag 21 december 2015 17:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik las eerste paar bladzijdes en was er toen al klaar mee
Mijn broertje kan de hele eerste pagina woord voor woord uit z`n hoofd opdreunenquote:Op maandag 21 december 2015 17:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik las eerste paar bladzijdes en was er toen al klaar mee
Doet ie bij mij niet meer.quote:Op maandag 21 december 2015 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat heb ik, maar staat uit op FOK omdat FOK zerude.
Waarom jammer? Komt een vervolg, neem ik aan.quote:Op maandag 21 december 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, eerste SW in de bios
Wilde hem zaterdag met Yatsie zien maar toen was hij uitverkochtDus gister maar in Arnhem gegaan.
Ja, leukZe deed me ergens aan denken, maar weet niet wat.
Einde vond ik alleen beetje jammer, maar ook wel weer mooi open
Heb er niks aanquote:
Wow, addictquote:Op maandag 21 december 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn broertje kan de hele eerste pagina woord voor woord uit z`n hoofd opdreunen![]()
Oh, ik haal em er uit, bedankt.quote:Op maandag 21 december 2015 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet ie bij mij niet meer.
Die lijkt me ook erg tof.quote:
Wordt weer een trilogie geloof ik.quote:Op maandag 21 december 2015 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom jammer? Komt een vervolg, neem ik aan.
Ja, was inderdaad rap uitverkocht. Wij zijn vrijdag geweest. We wilden eerst om kwart voor acht, maar alleen om tien uur waren nog plaatsen. Dus geen bus meer naar huis na afloop.
Elke zomer gingen alle HP-boeken mee op vakantie in de autoquote:
Goeiequote:
Komt wel goed. Tenzij de acteur plotseling overlijdt.quote:Op maandag 21 december 2015 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt weer een trilogie geloof ik.
Nou ja, had wel meer van LS willen zien
Delete alles.quote:Op maandag 21 december 2015 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Kapitein Anker mijn whatsappgeheugen zit vol kan die hele app niet openen WHAT THE FUCKK
Maar leuk meisje inderdaadquote:Op maandag 21 december 2015 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed. Tenzij de acteur plotseling overlijdt.
Dan moet je mijn dickpics verwijderenquote:Op maandag 21 december 2015 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Kapitein Anker mijn whatsappgeheugen zit vol kan die hele app niet openen WHAT THE FUCKK
Gezien ja, maar is niet blijven hangen.quote:Op maandag 21 december 2015 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar leuk meisje inderdaad
Heb je ook trailer van The Danish Girl gezien in de bios? Die lijkt me ook mooi
Met Alicia
Die waren zo groot, nam mn gehele geheugen in beslag verdommequote:Op maandag 21 december 2015 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je mijn dickpics verwijderen
Stuur door.quote:Op maandag 21 december 2015 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die waren zo groot, nam mn gehele geheugen in beslag verdomme
Okay.quote:Op maandag 21 december 2015 17:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn DM staat open voor je nummer.
Echte fokfilm tochquote:Op maandag 21 december 2015 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien ja, maar is niet blijven hangen.
Woon je toevallig in Brazilië?quote:Op maandag 21 december 2015 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan dus niet op whatsapp he whehehe
Is dat niet Bruce?quote:Op maandag 21 december 2015 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echte fokfilm tochOver de eerste beroemde transgender
Dat is toch weer opgehevenquote:Op maandag 21 december 2015 17:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Woon je toevallig in Brazilië?
Bruce Springsteen? Bruce Willis? Wist niet dat die ook al transgender warenquote:
Ah. Ik weet niet of dat iets voor mij is.quote:Op maandag 21 december 2015 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echte fokfilm tochOver de eerste beroemde transgender
Bruce Jenner ofzo.quote:Op maandag 21 december 2015 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bruce Springsteen? Bruce Willis? Wist niet dat die ook al transgender waren
Je moet Caitlyn zeggen.quote:
Oh die. Ze zijn echt allemaal kut he van die Karstrashian familie :quote:
O, ik lees het. Dafuq.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 21 december 2015 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die. Ze zijn echt allemaal kut he van die Karstrashian familie :
Alleen die Kendall Jenner vind ik wel mooi meisje
SERIEUSquote:Op maandag 21 december 2015 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik lees het. Dafuq.
"vrouw zijn is te moeilijk, ik wil weer terug"
Lange film is langer genietenquote:Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Damn, die Hatefull Eight duurt 3 uur
Vorige kreeg met zo`n lange film in de bios kreeg ik serieus bijna trombose
Sta je mooi te kijken als organisatie die een award heeft gegeven.quote:
Geen pauzes in de Pathé.quote:Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lange film is langer genietenEn je hebt toch gewoon pauzes om 6 keer dure chocolade popcorn te halen.
Ik weet niet onder welk hunebed jij de laatste jaren biosckoopkaartjes hebt proberen te regelen maar Pathe heeft al 40-45 jaar geen pauzes meer hoorquote:Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lange film is langer genietenEn je hebt toch gewoon pauzes om 6 keer dure chocolade popcorn te halen.
Je kan ook naar een andere bios gaan natuurlijk. :$quote:Op maandag 21 december 2015 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welk hunebed jij de laatste jaren biosckoopkaartjes hebt proberen te regelen maar Pathe heeft al 40-45 jaar geen pauzes meer hoor
Jezus Christus u gotta b kidding mequote:Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Sta je mooi te kijken als organisatie die een award heeft gegeven.
Ik weet niet zoveel over Pathe, maar als ik naar de bioscoop ga is er meestal een pauze.quote:Op maandag 21 december 2015 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welk hunebed jij de laatste jaren biosckoopkaartjes hebt proberen te regelen maar Pathe heeft al 40-45 jaar geen pauzes meer hoor
Naar een andere bios gaanquote:Op maandag 21 december 2015 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan ook naar een andere bios gaan natuurlijk. :$
En award voor moedigste persoon. Moedig genoeg voor de operatie, maar niet voor het leven daarna. Tsja, ze had kunnen weten dat als post-op dingen als romantiek wat lastiger worden. Wat verwacht je dan vraag ik me af?quote:Op maandag 21 december 2015 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ohja, die man won een beste vrouw award ofzo. Mannen zijn ook echt overal beter in heh
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op maandag 21 december 2015 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel over Pathe, maar als ik naar de bioscoop ga is er meestal een pauze.
Wat hebben ze daar dan? JT ofzo?quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik hoor dat spatie mijn dickpics wil
...quote:Op maandag 21 december 2015 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]nohomo, wil gewoon vergelijken.
Dus als jij ergens uit eten wilt dan loop je ook gewoon maar ergnes naar binnen zonder te kijken hoe het eet en al?quote:Op maandag 21 december 2015 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik let nooit op zulke namen.
Restaurant is anders, maar bioscoop ja, ik ga sowieso niet zo vaak, maar ik ga gewoon altijd naar de 'bioscoop', niet naar blablabal theater.quote:Op maandag 21 december 2015 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als jij ergens uit eten wilt dan loop je ook gewoon maar ergnes naar binnen zonder te kijken hoe het eet en al?
Een goede bios komt het in de zaal brengenquote:Op maandag 21 december 2015 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom zou een bioscoop geen pauzes hebben, hebben ze het te druk met geen geld verdienen aan popcorn?
Echt, maar dan storen ze de film?quote:Op maandag 21 december 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een goede bios komt het in de zaal brengen
Maar PC masterrace ...quote:Op maandag 21 december 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ps 4 is maar 300 euro.
Valt mee. Kan ik denk ik wel aan mezelf geven voor mijn verjaardag.
Lekker op het spannendste stukjezeker.quote:Op maandag 21 december 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een goede bios komt het in de zaal brengen
Of ik er nou ben of niet ben, ik ben er altijdquote:Op maandag 21 december 2015 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
Fok-it zit je nog steeds elke dag op Fok?
quote:Op maandag 21 december 2015 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ik er nou ben of niet ben, ik ben er altijd
zuchtquote:Op maandag 21 december 2015 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een nieuwe droom, Miss Universe worden.
Ik heb voor 250 gefixtquote:Op maandag 21 december 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ps 4 is maar 300 euro.
Valt mee. Kan ik denk ik wel aan mezelf geven voor mijn verjaardag.
je mag mij fixen voor 250quote:
We zijn zombiesquote:Op maandag 21 december 2015 17:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens en ik leef nog.
Neh dat heb ik nietquote:Op maandag 21 december 2015 17:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wordt het oogmigraine. Leuke trip.
yippie zegquote:Op maandag 21 december 2015 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik krijg ook eens wat van mijn provider. 1ste en 2de kerstdag gratis internet.
Maar jij komt toch nooit buiten? Dan heb je gewoon wifiquote:Op maandag 21 december 2015 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik krijg ook eens wat van mijn provider. 1ste en 2de kerstdag gratis internet.
quote:Op maandag 21 december 2015 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij komt toch nooit buiten? Dan heb je gewoon wifi
:'Dquote:Op maandag 21 december 2015 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij komt toch nooit buiten? Dan heb je gewoon wifi
ben nie van de koopjesbakquote:
Ik ging laatst naar buiten, was eng.quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Een echte FOK!ker of FOK!ster blijft veilig binnen.
Snap ik.quote:Op maandag 21 december 2015 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar buiten, was eng.
Ja gaat wel goed, met jou?quote:
Ja, ben nog nooit zo gelukkig geweest als de laatste maanden. Alleen jammer van mijn laatste cijfer.quote:
Hoe dat zo?quote:Op maandag 21 december 2015 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, ben nog nooit zo gelukkig geweest als de laatste maanden.
Je overleeft het denk ik wel!quote:Op maandag 21 december 2015 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet zo naar buiten![]()
#bidvoorjesper
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het of door de LSD komt of omdat ik studeer en eindelijk een leuke klas heb.quote:
Chillquote:Op maandag 21 december 2015 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
of omdat ik studeer en eindelijk een leuke klas heb.
Hoe komt het, ben je verliefd?quote:Op maandag 21 december 2015 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ben nog nooit zo gelukkig geweest als de laatste maanden. Alleen jammer van mijn laatste cijfer.
ik was net ook buitenquote:Op maandag 21 december 2015 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet zo naar buiten![]()
#bidvoorjesper
Laat fylax hem helpen flowenquote:
Nee niet echt, er zijn wel 10 meisjes die ik leuk vind, maar niet echt verliefd ofzo.quote:
was net ook al buiten om boodschappen te doen begint het oppeens te hozenquote:Op maandag 21 december 2015 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was net ook buiten
you'll survive
awwwquote:Op maandag 21 december 2015 16:16 schreef Fylax het volgende:
Ik probeerde Sophie te fixen toen ik 12 was, toen zei ze "wacht maar tot je 15 bent"
Toen werd ik 15, sprak ik haar weer aan over wat ze toen zei en toen wees ze me af.
Mijn moeder ook.quote:Op maandag 21 december 2015 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was net ook al buiten om boodschappen te doen begint het oppeens te hozen
was kleddernat toen ik thuiskwam
Meisjes die Sophie heten geven vaker valse hoop :squote:
Moeilijk leven.quote:Op maandag 21 december 2015 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was net ook al buiten om boodschappen te doen begint het oppeens te hozen
was kleddernat toen ik thuiskwam
Seizoen 2quote:
Mijn nichtje heet Sophie, en niet DAT nichtje.quote:Op maandag 21 december 2015 18:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes die Sophie heten geven vaker valse hoop :s
Ik ga seizoen 1 nog een keer kijken vlak voordat seizoen 2 er isquote:
Als je dat na de komma niet had neergezet was het niet in me opgekomen, maar okay.quote:Op maandag 21 december 2015 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn nichtje heet Sophie, en niet DAT nichtje.
HAHA, niet meer hoor, zie haar toch nooit, gaat snel voorbij.quote:Op maandag 21 december 2015 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je dat na de komma niet had neergezet was het niet in me opgekomen, maar okay.
HAHA SPATIE GEILT OP ZIJN NICHTJE
heb je al een dokter bezocht?quote:Op maandag 21 december 2015 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb eerste 2 afleveringen van Narcos gezien, opzich wel leuk, maar het lukt ineens niet om de derde te gaan kijken, raar.
Ik was er zo doorheen, kon moeilijk stoppen met kijkenquote:Op maandag 21 december 2015 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb eerste 2 afleveringen van Narcos gezien, opzich wel leuk, maar het lukt ineens niet om de derde te gaan kijken, raar.
Dat had ik bij Game of Thrones en Breaking Bad. En dan niet maar 1 seizoen.quote:Op maandag 21 december 2015 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er zo doorheen, kon moeilijk stoppen met kijken1 van de weinige series waar ik ook echt naar de hele tijd naar keek en niet steeds bezig was met andere dingen.
Je bent echt fan hè. Ik ook hoor.quote:
Game of Thrones had ik dat ook mee ja na een paar afleveringen kijken. Bates Motel ook.quote:Op maandag 21 december 2015 18:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat had ik bij Game of Thrones en Breaking Bad. En dan niet maar 1 seizoen.
Bates Motel, nooit van gehoord, even googlen.quote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Game of Thrones had ik dat ook mee ja na een paar afleveringen kijken. Bates Motel ook.
Ja ik vind het 1 van de beste series die ik heb gezien laatste jaren ja.quote:Op maandag 21 december 2015 18:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent echt fan hè. Ik ook hoor.
Ook een bazenserie. Pax en Fok-it zijn het met mij eens (en meer mensen wel).quote:Op maandag 21 december 2015 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bates Motel, nooit van gehoord, even googlen.
Ik heb Psycho ook nooit gezien, ken het verhaal wel in grote lijnen. Maakt niet uit als je dat niet kijkt.quote:Op maandag 21 december 2015 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
Moet ik voor Bates Motel eerst Psycho kijken of juist daarna?
Oh dus het is een serie voor homo's en vrouwenquote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Pax, Fok-it, Mikey en Etsu volgen het ook.
Beste vriend van mijn ex kijkt het ook dankzij mij (die was nog sneller bij dan mij omdat hij het zo spannend vond).quote:Op maandag 21 december 2015 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus het is een serie voor homo's en vrouwen
Staat het op Netflix?quote:Op maandag 21 december 2015 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beste vriend van mijn ex kijkt het ook dankzij mij (die was nog sneller bij dan mij omdat hij het zo spannend vond).
Ja, alleen seizoen 3 niet.quote:
Okay dan ga ik het zo eens bekijken denk ik.quote:Op maandag 21 december 2015 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, alleen seizoen 3 niet.
Heb ik dus gedownload want het is te spannend om niet door te kijken
quote:Op maandag 21 december 2015 18:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay dan ga ik het zo eens bekijken denk ik.
Terechtquote:Op maandag 21 december 2015 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik vroeg om autosleutels kreeg ik ze niet.
Mensen die zeuren over mannen die zeuren over vrouwen die autorijdenquote:Op maandag 21 december 2015 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Mannen die zeuren over vrouwen die autorijden
ik zat gisteren met VA in de macquote:Op maandag 21 december 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben pussypics aan het sturen naar VA
VA, stuur door.quote:Op maandag 21 december 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoeveel weeg je?quote:Op maandag 21 december 2015 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat gisteren met VA in de mac
weinigquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Dames dames, niet om me vechten. Er is genoeg VA voor iedereen.quote:Op maandag 21 december 2015 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Man man man die VA had wel een erg gezellige dag dan gister!quote:Op maandag 21 december 2015 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
I earned those goddamn chicken nuggetsquote:Op maandag 21 december 2015 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man man man die VA had wel een erg gezellige dag dan gister!
Mac
quote:Op maandag 21 december 2015 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Dames dames, niet om me vechten. Er is genoeg VA voor iedereen.
Het is altijd een goed momentje voor chicksn nuggetsquote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I earned those goddamn chicken nuggets
ik wist niet dat je je rijbewijs al hadquote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar over dat met autorijden, normaal mag ik het wel even "lenen" aka wegkapen maar omdat het dit keer keihard aan het regenen is mocht ik niet. Mweh
ze heeft er al 2 total loss geredenquote:Op maandag 21 december 2015 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist niet dat je je rijbewijs al had
Heb ik dan ook nog nietquote:Op maandag 21 december 2015 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist niet dat je je rijbewijs al had
Ze is braddie?quote:Op maandag 21 december 2015 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft er al 2 total loss gereden
quote:Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ik dan ook nog niethaha ..
quote:Op maandag 21 december 2015 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]en dan in iemand anders' auto rijden...
Joh mag al bijna afrijden, ooit op een dag moet je toch alleenquote:Op maandag 21 december 2015 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]en dan in iemand anders' auto rijden...
Ja maar straks controle en heb je geen rijbewijs. Dan ben je goed fucked volgens mijquote:Op maandag 21 december 2015 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Joh mag al bijna afrijden, ooit op een dag moet je toch alleen
Ja. Als je je rijbewijs hebt sukkelquote:Op maandag 21 december 2015 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Joh mag al bijna afrijden, ooit op een dag moet je toch alleen
Wat gaan ze doen, haar rijbewijs afpakken? Huehuehuquote:Op maandag 21 december 2015 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar straks controle en heb je geen rijbewijs. Dan ben je goed fucked volgens mij
Is maar 500 m en anders pechquote:Op maandag 21 december 2015 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar straks controle en heb je geen rijbewijs. Dan ben je goed fucked volgens mij
Oke mamsquote:Op maandag 21 december 2015 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Als je je rijbewijs hebt sukkel
quote:Op maandag 21 december 2015 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen, haar rijbewijs afpakken? Huehuehu
HAHAHAquote:Op maandag 21 december 2015 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen, haar rijbewijs afpakken? Huehuehu
zit zeker om het nekje van kuroiquote:Op maandag 21 december 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Sinds 29 oktober 184 kilometer gelopen. *volgens stappentel bandje*
Dat lijkt veel.quote:Op maandag 21 december 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Sinds 29 oktober 184 kilometer gelopen. *volgens stappentel bandje*
quote:Op maandag 21 december 2015 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit zeker om het nekje van kuroi
Ja klopt maar hij telt echt iedere stap en het is voor mij wel sowieso 100 meter om naar de achterdeur te lopen, dat paar keer per dag. Telt ook wel mee. En mijn fiets is kapot nu dus loop al hele week naar coffeeshop en winkel (en deed ik daarvoor vaak ook wel).quote:
Hoevaak ga je naar de coffeeshop?quote:Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt maar hij telt echt iedere stap en het is voor mij wel sowieso 100 meter om naar de achterdeur te lopen, dat paar keer per dag. Telt ook wel mee. En mijn fiets is kapot nu dus loop al hele week naar coffeeshop en winkel (en deed ik daarvoor vaak ook wel).
100m naar de achterdeur? woon je in een stal?quote:Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt maar hij telt echt iedere stap en het is voor mij wel sowieso 100 meter om naar de achterdeur te lopen, dat paar keer per dag. Telt ook wel mee. En mijn fiets is kapot nu dus loop al hele week naar coffeeshop en winkel (en deed ik daarvoor vaak ook wel).
Ben je dan toch door je fiets heengezakt?quote:Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee de hmhquote:Op maandag 21 december 2015 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
100m naar de achterdeur? woon je in een stal?
Nee maar woon op de bovenste verdieping enz.quote:Op maandag 21 december 2015 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
100m naar de achterdeur? woon je in een stal?
Nee door glas heen gefietst.quote:Op maandag 21 december 2015 19:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben je dan toch door je fiets heengezakt?
Iedere 2 dagen sowieso.quote:Op maandag 21 december 2015 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoevaak ga je naar de coffeeshop?
kun je daar wonen???quote:
ohquote:Op maandag 21 december 2015 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar woon op de bovenste verdieping enz.
Maar sommige mensen vinden het gezellig om in de shop te chillen.quote:Op maandag 21 december 2015 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil niet elke keer naar de shop moeten dus haal ik gewoon veel in een keer
Met geld. Maar ik ga soms ook een tijdje nietquote:
maar je mag niet meer dan 5 gram per dag halenquote:Op maandag 21 december 2015 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil niet elke keer naar de shop moeten dus haal ik gewoon veel in een keer
Door niet je hele spaarrekening in bitcoins te investerenquote:
Ja wil ik ook maar niet van de shop, maar heb ik misschien iemand voor binnenkort.quote:Op maandag 21 december 2015 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
rook je 5 gram in 2 dagen dan?quote:Op maandag 21 december 2015 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wil ik ook maar niet van de shop, maar heb ik misschien iemand voor binnenkort.
Exen misbruiken voor drugsquote:Op maandag 21 december 2015 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met geld. Maar ik ga soms ook een tijdje niet(Dan neemt mijn ex het mee en krijg ik)
60% is niet heel.quote:Op maandag 21 december 2015 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Door niet je hele spaarrekening in bitcoins te investeren
Top.quote:Op maandag 21 december 2015 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
60% is niet heel.
Binnekort als BTC wat lager gaat liggen ga ik heel mijn studielening eens investeren.
sex met je ex dusquote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is sowieso wel lief voor me hoor (als hij wilt hehe).
Dat gaat mij niet lukken. 2,5 gram lukt wel met dingen zoals oud en nieuw want heel lang wakker, gezellig, naar de klote etc. Maar dat is wel echt zelden dat ik dat doe.quote:
lekker makkelijkquote:
Dus je gaat koekjes bakken?quote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef supersof het volgende:
Ik heb uitsteekvormpjes voor koekjes gehaald bij de AH (1 euro!!) en ze zijn in het teken van kerst, zo leuk![]()
Bij dit soort dingen ben ik blij dat ik geen vriendin heb. Dan zou ik bij dat soort mededelingen moeten doen alsof het me een reet interesseert.quote:Op maandag 21 december 2015 19:20 schreef supersof het volgende:
Ik heb uitsteekvormpjes voor koekjes gehaald bij de AH (1 euro!!) en ze zijn in het teken van kerst, zo leuk![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen ben ik blij dat ik geen vriendin heb. Dan zou ik bij dat soort mededelingen moeten doen alsof het me een reet interesseert.
Maar leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |