SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ik ook, ik mag jou wel.quote:Op maandag 21 december 2015 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik HAAT manderijntjes wn sinaasappels
quote:Op maandag 21 december 2015 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook, ik mag jou wel.
Waarom kon je geen topic openen?
Ja, hoezo?quote:Op maandag 21 december 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg spatieloos, srs molecular science?
Heh, denk je toch een keer goedquote:Op maandag 21 december 2015 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
En ik maar denken dat VA me niet echt mag
Ik, eerste jaar in Delft en Leiden.quote:Op maandag 21 december 2015 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie wat waar. Ik wil dat na mn hbo doen
Oh toch niet, waarom eigenlijk niet, omdat ik een klootzak ben of omdat ik gewoon irritant bent?quote:Op maandag 21 december 2015 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heh, denk je toch een keer goed
Je hebt het te vaak over fappenquote:Op maandag 21 december 2015 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh toch niet, waarom eigenlijk niet, omdat ik een klootzak ben of omdat ik gewoon irritant bent?
Ohja, helemaal vergeten. Nog gefapt?quote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt het te vaak over fappen
Haterquote:
Ja, ik woon ook niet echt bij, naar Leiden reis ik 2.5 uur heen, en dan moet ik nog terugquote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Delft en leiden, gvd da's net china. Zo ver.
*overdrijfmodus off*
Nooit van gehoordquote:Op maandag 21 december 2015 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je die weddenschap nog, ik moest mijn master in 7 jaar afronden toch?
In je moederquote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, helemaal vergeten. Nog gefapt?
2,5 uur omfg en dan nog terug.quote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik woon ook niet echt bij, naar Leiden reis ik 2.5 uur heen, en dan moet ik nog terug
Binnenkort ga ik wel verhuizen though
Ik was gehektquote:Op maandag 21 december 2015 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je ineens denkt dat ik het wel kan. Ik ga even zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |