SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ik ook, ik mag jou wel.quote:Op maandag 21 december 2015 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik HAAT manderijntjes wn sinaasappels
quote:Op maandag 21 december 2015 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook, ik mag jou wel.
Waarom kon je geen topic openen?
Ja, hoezo?quote:Op maandag 21 december 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg spatieloos, srs molecular science?
Heh, denk je toch een keer goedquote:Op maandag 21 december 2015 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
En ik maar denken dat VA me niet echt mag
Ik, eerste jaar in Delft en Leiden.quote:Op maandag 21 december 2015 16:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie wat waar. Ik wil dat na mn hbo doen
Oh toch niet, waarom eigenlijk niet, omdat ik een klootzak ben of omdat ik gewoon irritant bent?quote:Op maandag 21 december 2015 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heh, denk je toch een keer goed
Je hebt het te vaak over fappenquote:Op maandag 21 december 2015 16:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh toch niet, waarom eigenlijk niet, omdat ik een klootzak ben of omdat ik gewoon irritant bent?
Ohja, helemaal vergeten. Nog gefapt?quote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt het te vaak over fappen
Haterquote:
Ja, ik woon ook niet echt bij, naar Leiden reis ik 2.5 uur heen, en dan moet ik nog terugquote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Delft en leiden, gvd da's net china. Zo ver.
*overdrijfmodus off*
Nooit van gehoordquote:Op maandag 21 december 2015 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je die weddenschap nog, ik moest mijn master in 7 jaar afronden toch?
In je moederquote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, helemaal vergeten. Nog gefapt?
2,5 uur omfg en dan nog terug.quote:Op maandag 21 december 2015 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik woon ook niet echt bij, naar Leiden reis ik 2.5 uur heen, en dan moet ik nog terug
Binnenkort ga ik wel verhuizen though
Ik was gehektquote:Op maandag 21 december 2015 16:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je ineens denkt dat ik het wel kan. Ik ga even zoeken.
Gelukkig niet neequote:Op maandag 21 december 2015 16:57 schreef Etsu het volgende:
Sked, we komen niet meer in Arnhem dus je zult zelf je snoepzak moeten halen
Vanmorgen al geweest, dikke drol gedraaid op t station met n persoonlijk liefdesbriefje voor jou en toen weer weggegaanquote:
Als jij daar blij van wordt dan gun ik je het plezier om dat te doen op een treinstationquote:Op maandag 21 december 2015 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen al geweest, dikke drol gedraaid op t station met n persoonlijk liefdesbriefje voor jou en toen weer weggegaan
wtfquote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een PS4 voor mn broertje gekocht
Award voor leukste zus goes to ...
Op de piano?quote:Op maandag 21 december 2015 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen al geweest, dikke drol gedraaid op t station met n persoonlijk liefdesbriefje voor jou en toen weer weggegaan
Bedankt voor je toestemmingquote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt dan gun ik je het plezier om dat te doen op een treinstation
Netjes hoor. Als ik rijk was zou ik dat ook voor Kaneel kopen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:
Jaja, maar bedankt dat je vertrouwen hebt dat het luktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, ik doe het gewoon, is gewoon motivatie om mijn studie te halen, wat belangrijker is dan 500 euro!
En het werkt alleen als ik mezelf echt beloof dat ik je 500 euro geef als ik faal, anders is het niet motiverend genoeg en dus kan je me vertrouwen
7 jaar vanaf nu. 15 augustus 2013. Spreek je 15 Augustus 2020, wow tijd gaat snel, 2020 al weer
Aangenomen!
Wist niet dat je werktequote:
Neh, gewoon elke maand wat geld opzij zetten.quote:Op maandag 21 december 2015 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Netjes hoor. Als ik rijk was zou ik dat ook voor Kaneel kopen.
Het is 2015quote:Op maandag 21 december 2015 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Jaja, maar bedankt dat je vertrouwen hebt dat het lukt
Ach, waarom niet, ik doe het gewoon, is gewoon motivatie om mijn studie te halen, wat belangrijker is dan 500 euro!
En het werkt alleen als ik mezelf echt beloof dat ik je 500 euro geef als ik faal, anders is het niet motiverend genoeg en dus kan je me vertrouwen
7 jaar vanaf nu. 15 augustus 2013. Spreek je 15 Augustus 2020, wow tijd gaat snel, 2020 al weer
Aangenomen!
Gevonden.
Wow.quote:Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, gewoon elke maand wat geld opzij zetten.
Ik had hem dit beloofd als hij al zn onvoldoendes ging ophalen dus ik moest wel
Oh ja, maar eerst was het 10 jaar, verwarrend. Maar okay, jij was gehekt, dus wed gaat niet door.quote:Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 2015Misschien ben je een beetje in de war
Wat aardig. Wat koopt hij voor jou?quote:Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, gewoon elke maand wat geld opzij zetten.
Ik had hem dit beloofd als hij al zn onvoldoendes ging ophalen dus ik moest wel
Zakje oregano aka wietquote:Op maandag 21 december 2015 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en mij niet even inlichten
Ja maar ik maak hem af als hij weer onvoldoendes haalt en pak zn PS4 ook af, voorwaardes.quote:
Ja, sorry man.quote:Op maandag 21 december 2015 17:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ja, maar eerst was het 10 jaar, verwarrend. Maar okay, jij was gehekt, dus wed gaat niet door.
Chocolaquote:Op maandag 21 december 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat aardig. Wat koopt hij voor jou?
Misschien heb jij zijn leven hiermee verpest door game verslavingquote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, dat staat wel gelijk aan elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |