Daar moet ze te veel voor nadenken.quote:Op maandag 21 december 2015 14:09 schreef Rectum het volgende:
Ze kan haar hoofd in ieder geval niet recht houden.
quote:Op maandag 21 december 2015 14:12 schreef zovty het volgende:
Het lijkt me in ieder geval een meisje waar ik ongesproken al een hekel aan heb.
Heb geraakt, was niets bijzonders aanquote:
Wel recht op haar neus?quote:Op maandag 21 december 2015 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb geraakt, was niets bijzonders aan
Heb haar recht in haar bakkus geswaffelt, dat is een van de redenen waarom ze moeite heeft met haar hoofd recht houden!quote:
Ik wil haar gezicht best weer recht swaffelenquote:Op maandag 21 december 2015 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb haar recht in haar bakkus geswaffelt, dat is een van de redenen waarom ze moeite heeft met haar hoofd recht houden!
Grijp je kans, maar bedenk wel dat ze een zeer matig swaffel dinnetje is!quote:Op maandag 21 december 2015 14:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik wil haar gezicht best weer recht swaffelen
quote:Op maandag 21 december 2015 14:12 schreef zovty het volgende:
Het lijkt me in ieder geval een meisje waar ik ongesproken al een hekel aan heb.
quote:Op maandag 21 december 2015 16:16 schreef Fylax het volgende:
Ik probeerde Sophie te fixen toen ik 12 was, toen zei ze "wacht maar tot je 15 bent"
Toen werd ik 15, sprak ik haar weer aan over wat ze toen zei en toen wees ze me af.
quote:Op maandag 21 december 2015 16:16 schreef Fylax het volgende:
Ik probeerde Sophie te fixen toen ik 12 was, toen zei ze "wacht maar tot je 15 bent"
Toen werd ik 15, sprak ik haar weer aan over wat ze toen zei en toen wees ze me af.
^ Dit.quote:Op maandag 21 december 2015 14:12 schreef zovty het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |