Ik kan de afkomst van je kast wel raden.quote:Op maandag 21 december 2015 15:37 schreef RingBewoner het volgende:
Mijn kasten tonen veel te weinig inzet. Stelletje luie krengen.
Ik koop nooit weer iets bij de Ikea.quote:Op maandag 21 december 2015 15:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik kan de afkomst van je kast wel raden.
Ik vind je idee met boeken erg leuk. Ik wil zo ooit nog eens en geheime kamer hebben achter een boekenkast met mijn "bibliotheek"quote:Op maandag 21 december 2015 16:15 schreef Kirb het volgende:
Zou het mooi zijn om de kast te plaatsen en dan de deur weg te laten?
Je zou er een frame omheen kunnen zetten om de open ruimtes dicht te maken en dat dan vast zetten aan de muren aan de binnenkast van de kast.quote:Op maandag 21 december 2015 15:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij willen er straks een bij ons laten plaatsen. Maar hebben inderdaad ook een deur hoger dan 2 meter. Zou een afwerking paneel erop kunnen?
Volgens mij zijn onze deuren ook maar 2 meter hoog.. zit echt een groter vlak afgedicht daarboven dan bijvoorbeeld bij Claudia_x. Thuis eens meten!quote:Op maandag 21 december 2015 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind je idee met boeken erg leuk. Ik wil zo ooit nog eens en geheime kamer hebben achter een boekenkast met mijn "bibliotheek"
Maar ik weet niet of deze daar geschikt voor is omdat hij maar twee meter hoog is. Dus hij moet wel heel netjes aansluiten om dat mooi te laten zijn.
Ja zoiets hadden wij ook bedacht idd. Wel een kei mooi systeem.quote:Op maandag 21 december 2015 16:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je zou er een frame omheen kunnen zetten om de open ruimtes dicht te maken en dat dan vast zetten aan de muren aan de binnenkast van de kast.
Kan hij niet zo ver weg gedraaid worden dan?quote:Op maandag 21 december 2015 23:09 schreef caspervc het volgende:
Ik heb er hier eentje. Heerlijk ding! Geeft veel bergruimte (vooral schoenen en voorraad eten staat er bij ons in) en blijft een leuke partytrick voor vrienden en kennissen.
T zorgt alleen wel voor een flink smallere doorgang je trapkast in, maar dat is voor ons geen probleem.
Bij ons gaat ie maar 90 graden open (vanwege de positie van de buitendeur. De entree versmalt dus met de diepte van de trapkast, snappie?quote:Op dinsdag 22 december 2015 00:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan hij niet zo ver weg gedraaid worden dan?
Zou bij ons niet zoveel uitmaken kunnen toch niet door de planken in de rest van de kast heen lopen.
Ah ja op die manier. Dat zou bij ons niet zoveel moeten uitmaken ivm planken die toch in die kast komen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef caspervc het volgende:
[..]
Bij ons gaat ie maar 90 graden open (vanwege de positie van de buitendeur. De entree versmalt dus met de diepte van de trapkast, snappie?
Wat ik gehoord heb niet. Maar moet het zelf natuurlijk ook nog ondervindenquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:53 schreef douche-eendje het volgende:
*volg*
In ons nieuwe huis straks ook een trapkast, dus dit gaat ook op de uitzoeken-opties-lijst.
Vallen spullen die erin staan er niet makkelijk uit?
Op de tijd staat dat ze niet hoger leveren dan 2 meter. Maar dus toch wel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:54 schreef revpolen het volgende:
Door fok van de week ook zo'n kast besteld ( voor onze nieuwbouw woning )overmorgen word die al geplaatst! Op hun aanraden voor de grotere uitvoering gegaan (230x 75 )
Kreeg mailtje van hem dat die voor 40,- meer de gehele kast zou zijn, dus neem aan van wel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Op de tijd staat dat ze niet hoger leveren dan 2 meter. Maar dus toch wel?
En dan is hij zowel breder als hoger? Want ik betaal 40 meer voor enkel breder.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:48 schreef revpolen het volgende:
[..]
Kreeg mailtje van hem dat die voor 40,- meer de gehele kast zou zijn, dus neem aan van wel?
Hm ik hoop dat ze de onze ook nog hoger willen maken danquote:Op donderdag 14 januari 2016 07:46 schreef revpolen het volgende:
Ff mailtje terug gelezen.. enkel in breder is het idd
Dus toch ook de twee meter hoog?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:52 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas niet tot boven aankan hem vanavond pas zelf aanschouwen
inderdaad. En als je geen cirkelzaag hebt zaagt een bouwmarkt hout ook gewoon voor je op maat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef Makrolon het volgende:
Zoiets moet toch ook niet moeilijk zelf te maken zijn?
Top! bedankt. Welk bedrijf doet dit? Ik zie geloof ik geen link oid in dit topic staan?..quote:Op maandag 18 januari 2016 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Afmetingen
De diepte van de Inzetkast is afhankelijk van de kozijnbreedte 25 of 30cm;
Bij een kozijnbreedte van 71cm, of smaller, wordt de kastdiepte 25cm;
Bij een kozijnbreedte van 75cm, of meer, wordt de kastdiepte 30cm;
De standaard kast heeft een breedte van 64cm;
Wij kunnen indien gewenst tegen meerprijs de kast ook in de breedte op maat leveren, voor een inwendige kozijnbreedte van: 61cm, 66cm, 71cm, 76cm, 81cm, 86cm, of maximaal 91cm;
Indien nodig kan de kast worden verzaagd naar eventuele behoefte, bijv. vanwege een trap, aanwezige meters of verwarmings slangverdelers;
Wij hebben voor een maximale hoogte van twee meter gekozen vanwege werktuigbouwkundige redenen en omdat anders het geheel te zwaar zou worden;
De Inzetkast past altijd!
handigekasten.nlquote:Op maandag 18 januari 2016 10:34 schreef Akilla het volgende:
[..]
Top! bedankt. Welk bedrijf doet dit? Ik zie geloof ik geen link oid in dit topic staan?..
Dat heb ik ook steeds. Ik wil ook een trapkast!quote:Op maandag 18 januari 2016 14:11 schreef Leandra het volgende:
Ik blijf het een prachtige vinding vinden, het is gewoon jammer dat wij niet zo'n trapkast hebben.
Thanks we zijn er erg blij mee.. Opbergruimtequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:27 schreef pascal_s het volgende:
Ziet er goed uit Thinkk-Pinkk, mooi! 👍
Oh hopelijk doen ze dat bij ons ook haha.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:32 schreef revpolen het volgende:
Vd week brief ontvangen van handige kasten met 10,- er in..omdat mijn buurman op mijn advies er 1 besteld had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |