Hm ik hoop dat ze de onze ook nog hoger willen maken danquote:Op donderdag 14 januari 2016 07:46 schreef revpolen het volgende:
Ff mailtje terug gelezen.. enkel in breder is het idd
Dus toch ook de twee meter hoog?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:52 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas niet tot boven aankan hem vanavond pas zelf aanschouwen
inderdaad. En als je geen cirkelzaag hebt zaagt een bouwmarkt hout ook gewoon voor je op maat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef Makrolon het volgende:
Zoiets moet toch ook niet moeilijk zelf te maken zijn?
Top! bedankt. Welk bedrijf doet dit? Ik zie geloof ik geen link oid in dit topic staan?..quote:Op maandag 18 januari 2016 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Afmetingen
De diepte van de Inzetkast is afhankelijk van de kozijnbreedte 25 of 30cm;
Bij een kozijnbreedte van 71cm, of smaller, wordt de kastdiepte 25cm;
Bij een kozijnbreedte van 75cm, of meer, wordt de kastdiepte 30cm;
De standaard kast heeft een breedte van 64cm;
Wij kunnen indien gewenst tegen meerprijs de kast ook in de breedte op maat leveren, voor een inwendige kozijnbreedte van: 61cm, 66cm, 71cm, 76cm, 81cm, 86cm, of maximaal 91cm;
Indien nodig kan de kast worden verzaagd naar eventuele behoefte, bijv. vanwege een trap, aanwezige meters of verwarmings slangverdelers;
Wij hebben voor een maximale hoogte van twee meter gekozen vanwege werktuigbouwkundige redenen en omdat anders het geheel te zwaar zou worden;
De Inzetkast past altijd!
handigekasten.nlquote:Op maandag 18 januari 2016 10:34 schreef Akilla het volgende:
[..]
Top! bedankt. Welk bedrijf doet dit? Ik zie geloof ik geen link oid in dit topic staan?..
Dat heb ik ook steeds. Ik wil ook een trapkast!quote:Op maandag 18 januari 2016 14:11 schreef Leandra het volgende:
Ik blijf het een prachtige vinding vinden, het is gewoon jammer dat wij niet zo'n trapkast hebben.
Thanks we zijn er erg blij mee.. Opbergruimtequote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:27 schreef pascal_s het volgende:
Ziet er goed uit Thinkk-Pinkk, mooi! 👍
Oh hopelijk doen ze dat bij ons ook haha.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:32 schreef revpolen het volgende:
Vd week brief ontvangen van handige kasten met 10,- er in..omdat mijn buurman op mijn advies er 1 besteld had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |