De hondenbelasting gaat omhoog.quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef hoas het volgende:
[..]
De actualiteiten van 2015 zijn je ontgaan?
Spreek je nu uit eigen ervaring?quote:Op maandag 21 december 2015 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hij deugt echt, alleen verkeerde vrienden.'
Wordt misschien afgeschaft.......quote:Op maandag 21 december 2015 09:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De hondenbelasting gaat omhoog.
Achterlangs, op z'n hondjes belastbaar inkomen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De hondenbelasting gaat omhoog.
Consumenten die een perfect afgerichte hond willen hebben? Particulieren of bedrijven die hun grond of eigendom willen beveiligen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wie gaat als consument nu naar zo'n cursus toe? Ik zou ook niet weten voor welk werk je een pitbull zou moeten gebruiken?
Nee, ik type, vanuit Zaltbommel.quote:Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Spreek je nu uit eigen ervaring?
Ik heb inderdaad mijn achtergrond. De beste man in de Op prentendeert het nergens te hebben.quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij pretendeert dat waarschijnlijk te hebben, net als de beste man in de openingspost
Ok, dat was een mislukte grap.quote:Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Achterlangs, op z'n hondjes belastbaar inkomen.
Nee, totaal niet. Maar mijn punt is: What the fuck heeft een topic over vechthonden met asielzoekers te maken? En waarom moet zo'n bruggetje gemaakt worden?quote:Op maandag 21 december 2015 09:48 schreef hoas het volgende:
[..]
De actualiteiten van 2015 zijn je ontgaan?
die zijn er ook niet zoveel, en niet zo bekend. Als die honden populair wirden bij n groep mensen die er geen moeite in willen steken maar verwachten dat de hond zichzelf opvoedt, gaat dat ook mis.quote:Op maandag 21 december 2015 09:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En daar moet je ook iets aan doen. Er zijn ook honden die gevaarlijk kunnen zijn maar dat bijna nooit worden. Zoals een Rhodesian Ridgeback.
Kun je ook een normalere hond nemen. Bij een klasgenoot werd ooit ingebroken in het garagebedrijf en 1 van de dieven is toen omgekomen of zeer ernstig gewond geraakt door waakhonden. Daar krijg je in Nederland ENORME ellende mee. Gek genoeg.quote:Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Consumenten die een perfect afgerichte hond willen hebben? Particulieren of bedrijven die hun grond of eigendom willen beveiligen.
Met een hond die bijt op commando kom je binnen 20 meter verder dan met een vuurwapen.
Volgens gevaarlijkehonden.nl zijn Ridgebacks levensgevaarlijke hondenquote:Op maandag 21 december 2015 09:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En daar moet je ook iets aan doen. Er zijn ook honden die gevaarlijk kunnen zijn maar dat bijna nooit worden. Zoals een Rhodesian Ridgeback.
Heb je weleens in gemiddelde sportschool rondgekeken?quote:Op maandag 21 december 2015 09:54 schreef Tommeke het volgende:
Net ff die link over vechthonden bekeken. Wat een doorgefokt spul zit daar tussen zeg
Die zijn vanuit zichzelf niet zo agressief. Maar natuurlijk kun je die ook kapot maken.quote:Op maandag 21 december 2015 09:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die zijn er ook niet zoveel, en niet zo bekend. Als die honden populair wirden bij n groep mensen die er geen moeite in willen steken maar verwachten dat de hond zichzelf opvoedt, gaat dat ook mis.
Dat is het probleem, je kan de ene hond wel verbieden, maar dan wordt dat gat door de andere niet opgevoede hond opgevuld.
Als jij op de grond ligt te spartelen omdat je ergens een misstap maakt en de controle verliest dan tikken we daarna wel verder, met je tongbesturing.quote:Op maandag 21 december 2015 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad mijn achtergrond. De beste man in de Op prentendeert het nergens te hebben.
Blijf gerust verder spartelen.
Go on punk.....make my day.quote:
Fokken is ook op karakter selecteren.quote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die zijn vanuit zichzelf niet zo agressief. Maar natuurlijk kun je die ook kapot maken.
Zoals ik ze ken niet. Ze kunnen het wel worden natuurlijk. Ik weet niet waar zij die info vandaan hebben. Meestal zijn ze gewoon heel afstandelijk en afwachtend bij vreemden. Daar schrikken mensen soms van.quote:Op maandag 21 december 2015 09:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens gevaarlijkehonden.nl zijn Ridgebacks levensgevaarlijke honden
Toen ik nog in Nederland woonde liep er altijd eentje vrij door de wijk (autovrij, aan het water). Doet geen hond, kat of kind iets kwaad.
Het valt en staat met opvoeding en training.
Die bestaat alquote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef Gloorbek het volgende:
Gezien ie nu niks te doen heeft kan ie mooi FOK!ken alle dagen, hij moet alleen wel typen met zn tong.
tong81 zou dan ook de ideale username voor hem zijn.
En er zijn verschillende soorten karakters.quote:Op maandag 21 december 2015 09:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Fokken is ook op karakter selecteren.
Hoe ben jij dan door de ballotage gekomenquote:Op maandag 21 december 2015 09:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Fokken is ook op karakter selecteren.
Dito.quote:Op maandag 21 december 2015 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben als kind gebeten. Schijt al in m'n broek bij een beftekkel.
Bij mensen kan iedereen zijn gang gaan.quote:Op maandag 21 december 2015 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan door de ballotage gekomen
Ook veel doorgefokt spul iddquote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je weleens in gemiddelde sportschool rondgekeken?
Volgens de politie ben je als eigenaar verantwoordelijk voor de hond. Wanneer iemand zonder goede reden op jouw terrein is, mag jouw hond dit terrein verdedigen.quote:Op maandag 21 december 2015 09:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kun je ook een normalere hond nemen. Bij een klasgenoot werd ooit ingebroken in het garagebedrijf en 1 van de dieven is toen omgekomen of zeer ernstig gewond geraakt door waakhonden. Daar krijg je in Nederland ENORME ellende mee. Gek genoeg.
Oke, doei.quote:Op maandag 21 december 2015 09:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als jij op de grond ligt te spartelen omdat je ergens een misstap maakt en de controle verliest dan tikken we daarna wel verder, met je tongbesturing.
Dat verhaal liep hier wel wat minder leuk. En het was eigen terrein. Maar hetzelfde is geldig voor je eigen huis verdedigen. Als je iemand dan een zwaar beschadigende klap geeft ben je ook nog niet jarig.quote:Op maandag 21 december 2015 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens de politie ben je als eigenaar verantwoordelijk voor de hond. Wanneer iemand zonder goede reden op jouw terrein is, mag jouw hond dit terrein verdedigen.
Een waarschuwingsbordje heeft geen waarde voor de aansprakelijkheid.
Kortgezegd : Bijt je hond een inbreker dan is er geen probleem. Bijt je hond een postbode of een meisjesscout die koekjes wil verkopen, dan wel.
quote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef Gloorbek het volgende:
Gezien ie nu niks te doen heeft kan ie mooi FOK!ken alle dagen, hij moet alleen wel typen met zn tong.
tong81 zou dan ook de ideale username voor hem zijn.
Zolang er geen paard in staat.quote:Op maandag 21 december 2015 09:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij mensen kan iedereen zijn gang gaan.
Ach ben je nu op je linkse teentjes getrapt?quote:Op maandag 21 december 2015 09:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar mijn punt is: What the fuck heeft een topic over vechthonden met asielzoekers te maken? En waarom moet zo'n bruggetje gemaakt worden?
Kun je je politieke retoriek niet in POL kwijt?
Wat doe je in dit topicquote:Op maandag 21 december 2015 10:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Ach ben je nu op je linkse teentjes getrapt?
Nee. Die maakt in alle klungeligheid zelf de tafel kapot en schrikt dan enorm.quote:Op maandag 21 december 2015 10:07 schreef Woestijnvos het volgende:
Met een labrador was dit nooit gebeurd.
Nee hoor, want mijn politieke voorkeur bevindt zich niet aan de linker kan van het spectrumquote:Op maandag 21 december 2015 10:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Ach ben je nu op je linkse teentjes getrapt?
Nogmaals, hangt helemaal van de situatie af.quote:Op maandag 21 december 2015 10:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat verhaal liep hier wel wat minder leuk. En het was eigen terrein. Maar hetzelfde is geldig voor je eigen huis verdedigen. Als je iemand dan een zwaar beschadigende klap geeft ben je ook nog niet jarig.
Kortom : Op terrein dat volledig niet toegankelijk is (een hek van een halve meter of de deur niet op slot is dus niet correct) en je hond valt een inbreker aan, dan sta je in je recht.quote:hij die geen voldoende zorg draagt voor het onschadelijk houden van onder zijn hoede staand gevaarlijk dier.
hoe geloofwaardigquote:Tijdens de ruzie zit Peters op de bank en leunt hij met zijn voeten op een glazen tafel
Hij was te zat en had in plaats van schoenen twee bakstenen aangetrokken.quote:
Een labrador is gecreerd voor zachte beten. Ik heb er 1. Maar toch, als ie een andere hond ziet en z'n tanden laat zien, dan is dat wel een serieus gebit.quote:Op maandag 21 december 2015 10:07 schreef Woestijnvos het volgende:
Met een labrador was dit nooit gebeurd.
Misschien dat het te maken had met het te laat ingrijpen. Als in niet. Maar men woonde niet bij de zaak. Ik kan mij voorstellen dat je wel een soort van systeem moet hebben dat je weet dat je er heen moet.quote:Op maandag 21 december 2015 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogmaals, hangt helemaal van de situatie af.
Het staat zelfs in het wetboek beschreven
[..]
Kortom : Op terrein dat volledig niet toegankelijk is (een hek van een halve meter of de deur niet op slot is dus niet correct) en je hond valt een inbreker aan, dan sta je in je recht.
Valt dezelfde hond een postbode of agent die op een melding afkomt aan, dan ben je wel aansprakelijk.
Staat, volgens 1 van de lijstjes, in de top tien slimste honden. Wie had dát gedacht!?quote:Op maandag 21 december 2015 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een labrador is gecreerd voor zachte beten. Ik heb er 1. Maar toch, als ie een andere hond ziet en z'n tanden laat zien, dan is dat wel een serieus gebit.
Met een fatsoenlijke eigenaar was het ook niet gebeurd. Ja, hij bijt door als hij je pakt, maar een hond die je aan stukken scheurt is een slecht opgevoede hond. Juist dit soort honden moeten strak opgevoed worden en dan is er niets aan de hand. Kijk bijvoorbeeld maar naar de honden van Ceasar. Niet dat die nou zo goed bezig is, maar voor zo'n Stafford hoef je niet bang te zijn.
als je een prachtwijktokkie bent die in z'n joggingbroek en matchende adidasslippers z'n kuthonden overal op de stoep laat schijten wel jaquote:
Allemaal topfokkers hierquote:Op maandag 21 december 2015 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een labrador is gecreerd voor zachte beten. Ik heb er 1. Maar toch, als ie een andere hond ziet en z'n tanden laat zien, dan is dat wel een serieus gebit.
Met een fatsoenlijke eigenaar was het ook niet gebeurd. Ja, hij bijt door als hij je pakt, maar een hond die je aan stukken scheurt is een slecht opgevoede hond. Juist dit soort honden moeten strak opgevoed worden en dan is er niets aan de hand. Kijk bijvoorbeeld maar naar de honden van Ceasar. Niet dat die nou zo goed bezig is, maar voor zo'n Stafford hoef je niet bang te zijn.
Maurice de hond ?quote:Op maandag 21 december 2015 10:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Staat, volgens 1 van de lijstjes, in de top tien slimste honden. Wie had dát gedacht!?
Naja, het te laat ingrijpen... Een goed getrainde waakhond verscheurt niemand maar houdt je gewoon staande. Beweeg je niet, dan bijt hij niet door. Verzet je jezelf, tsja, dat gaat zeer doen.quote:Op maandag 21 december 2015 10:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien dat het te maken had met het te laat ingrijpen. Als in niet. Maar men woonde niet bij de zaak. Ik kan mij voorstellen dat je wel een soort van systeem moet hebben dat je weet dat je er heen moet.
Bij een agent op eigen terrein?
quote:Op maandag 21 december 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
als je een prachtwijktokkie bent die in z'n joggingbroek en matchende adidasslippers z'n kuthonden overal op de stoep laat schijten wel ja
Tja. Lijstjes. Er zijn er zoveel! Net als peilingen en enquêtes. Ik heb ooit gewerd voor Maurice. O.a. Telegraaf verkopen. Misschien neemt hij die database ook voor verder onderzoek.quote:
Afgaande op het verhaal van een tokkie, ja. En eens moet de eerste keer zijn, bij een slecht opgevoede hond.quote:Op maandag 21 december 2015 10:15 schreef Beathoven het volgende:
De hond in de openingspost deed nooit wat, tot hij wat deed.
Dit idd.quote:Op maandag 21 december 2015 09:03 schreef Dven het volgende:
Peter komt op een dinsdagavond zat thuis, heeft ruzie met z'n vriendin en breekt per ongeluk met z'n voeten de glazen tafel waarna de pitbulls hem aanvallen.
Waarom klinkt dit als zo'n dubieus verhaal
Dat was hier dan een beetje het geval.quote:Op maandag 21 december 2015 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Naja, het te laat ingrijpen... Een goed getrainde waakhond verscheurt niemand maar houdt je gewoon staande. Beweeg je niet, dan bijt hij niet door. Verzet je jezelf, tsja, dat gaat zeer doen.
Maar goed, zo gaan er heel veel foute verhalen rond over werkhonden.
Zelfde geval met dat er bijzonder veel mensen denken dat je een waak- of politiehond met een flinke trap wel kan uitschakelen
Dat stralen de meeste labradors niet uitquote:Op maandag 21 december 2015 10:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Staat, volgens 1 van de lijstjes, in de top tien slimste honden. Wie had dát gedacht!?
Beter doen ze CO2 tax op die krengen.quote:
Oke, bedankt voor je waardevolle mening.quote:Op maandag 21 december 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
als je een prachtwijktokkie bent die in z'n joggingbroek en matchende adidasslippers z'n kuthonden overal op de stoep laat schijten wel ja
Nee. Vandaar de verbazing ook. De klunzigheid verbergt het blijkbaar een beetje. Niet een hond die je los laat lopen als je net je swarovski kristallen diertjes op de koffietafel met vloerkleed aan het uitstallen bent.quote:Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat stralen de meeste labradors niet uit
Hawkins ook nietquote:Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk soort hoor. Ik zeg verbieden.quote:Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je anekdotische bewijsvoering.quote:Op maandag 21 december 2015 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je waardevolle mening.
Nee hoor. Beiden half dooie lullen.quote:
Terugvechten is ook niet slim. Dit is toch een behoorlijke kerel maar na het even te proberen probeert hij toch weer terug z'n auto in te vluchtenquote:Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat was hier dan een beetje het geval.
Mensen die dat denken zijn ook wel erg naief. Dat zie je ook wel eens in die politie real time docs uit de US. Wegrennen voor een getrainde hond......lekker slim.
quote:Op maandag 21 december 2015 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Beiden half dooie lullen.
Alleen weer jammer voor en van jou dat dit dus niet is wat ik heb gezegd. Maar aandoenlijke poging hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je anekdotische bewijsvoering.
"ja ik ken allemaal goed opgevoede pitbulls, die doen nooit wat".
Nee dat deden die beesten uit de OP ook niet, totdat het knopje een keer om ging.
Iig geen poot om op te staanquote:Op maandag 21 december 2015 10:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou die hond nu dom zijn of niet?
Tuurlijk. Zijn vrouw was pissed en hij had gezopen. Agressief als hij was heeft hij die tafel aan diggelen geslagen en hebben die honden hun bazin proberen te beschermen. Erg kort door de bocht, maar ik heb relatief veel dog whisperer gekeken.quote:Het is dinsdagavond 1 december als Peters (43) en zijn vriendin thuis aan de Rhijnauwensingel in de Rotterdamse Beverwaard mot krijgen. Peters is op stap geweest, tot onvrede van zijn vriendin. Tijdens de ruzie zit Peters op de bank en leunt hij met zijn voeten op een glazen tafel. Als de glasplaat plotseling barst,
Hij kijkt wel lelijk.quote:Op maandag 21 december 2015 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk soort hoor. Ik zeg verbieden.
[ afbeelding ]
Maar die zijn dus kennelijk gewoon slecht opgevoed. Eigenaar kon er niet mee omgaan.quote:Op maandag 21 december 2015 10:23 schreef fathank het volgende:
Nee dat deden die beesten uit de OP ook niet, totdat het knopje een keer om ging.
Als het duidelijk vaker fout gaat kun je in elk geval eens na gaan denken over wat je er tegen moet doen.quote:Op maandag 21 december 2015 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar die zijn dus kennelijk gewoon slecht opgevoed. Eigenaar kon er niet mee omgaan.
Drank ook maar verbieden? Kunnen sommige mensen ook niet mee omgaan. Auto's ook maar verbieden? Dodelijke apparaten.
Er vallen meer gewonden/doden door auto's en drank dan door Pitbulls.quote:Op maandag 21 december 2015 10:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als het duidelijk vaker fout gaat kun je in elk geval eens na gaan denken over wat je er tegen moet doen.
Daar kijken we ook naar hoe het veiliger kan.quote:Op maandag 21 december 2015 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er vallen meer gewonden/doden door auto's en drank dan door Pitbulls.
Eerste wat ik dacht.quote:Op maandag 21 december 2015 09:03 schreef Dven het volgende:
Peter komt op een dinsdagavond zat thuis, heeft ruzie met z'n vriendin en breekt per ongeluk met z'n voeten de glazen tafel waarna de pitbulls hem aanvallen.
Waarom klinkt dit als zo'n dubieus verhaal
Drank heeft ook zo'n lekkere eigen wil die je arm eraf bijt. Net zoals m'n auto die op de oprit staat, iedere keer als ik langsloop ben ik weer bang dattie me bij m'n been grijpt.quote:Op maandag 21 december 2015 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar die zijn dus kennelijk gewoon slecht opgevoed. Eigenaar kon er niet mee omgaan.
Drank ook maar verbieden? Kunnen sommige mensen ook niet mee omgaan. Auto's ook maar verbieden? Dodelijke apparaten.
Beagles bijten niet?quote:Op maandag 21 december 2015 10:00 schreef Jaroon het volgende:
Ik heb ook niets met Beagles trouwens. Alleen bijten die niet.
Er zijn ook meer autosquote:Op maandag 21 december 2015 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er vallen meer gewonden/doden door auto's en drank dan door Pitbulls.
Ik heb het idee dat we niet alle informatie hebben. Daarbij weet je niet hoe deze pitbulls bij de vorige eigenaren waren. Het is misschien een agressiever ras dan andere rassen, maar daar hoeven niet alle pitbulls de dupe van te worden. Wel zou er misschien bij de aanschaf van een pitbull een puppytraining verplicht kunnen worden, om maar iets te noemen.quote:Op maandag 21 december 2015 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je anekdotische bewijsvoering.
"ja ik ken allemaal goed opgevoede pitbulls, die doen nooit wat".
Nauwelijks dan. Ze kunnen wel erg goed snuffelen.......quote:Op maandag 21 december 2015 10:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beagles bijten niet?
Ze zijn een stuk minder gevaarlijk dan pittbulls maar bijten kunnen ze ook
Dat zijn ze voor gefokt, zoals pittbulls zijn gefokt om te bijten.quote:Op maandag 21 december 2015 10:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nauwelijks dan. Ze kunnen wel erg goed snuffelen.......
Een pitbull die in zijn hok zit, valt je ook niet aan. Wat een domme opmerking.quote:Op maandag 21 december 2015 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Drank heeft ook zo'n lekkere eigen wil die je arm eraf bijt. Net zoals m'n auto die op de oprit staat, iedere keer als ik langsloop ben ik weer bang dattie me bij m'n been grijpt.
uitstervingsbeleid invoeren.quote:Op maandag 21 december 2015 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we niet alle informatie hebben. Daarbij weet je niet hoe deze pitbulls bij de vorige eigenaren waren. Het is misschien een agressiever ras dan andere rassen, maar daar hoeven niet alle pitbulls de dupe van te worden. Wel zou er misschien bij de aanschaf van een pitbull een puppytraining verplicht kunnen worden, om maar iets te noemen.
Waarom zou je een hond in een hok doen? Om er zo leuk naar te kunnen kijken?quote:Op maandag 21 december 2015 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een pitbull die in zijn hok zit, valt je ook niet aan. Wat een domme opmerking.
Bij aankoop van iedere hond een verplichte cursus en screening. Op kosten van de persoon die een hond wenst.quote:Op maandag 21 december 2015 10:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we niet alle informatie hebben. Daarbij weet je niet hoe deze pitbulls bij de vorige eigenaren waren. Het is misschien een agressiever ras dan andere rassen, maar daar hoeven niet alle pitbulls de dupe van te worden. Wel zou er misschien bij de aanschaf van een pitbull een puppytraining verplicht kunnen worden, om maar iets te noemen.
Met als kanttekening dat ze niet zijn gefokt om mensen te bijten. Wezenlijk verschil.quote:Op maandag 21 december 2015 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat zijn ze voor gefokt, zoals pittbulls zijn gefokt om te bijten.
Ze zijn ook niet gefokt om mensen niet te bijten, ze zijn gefokt als bijtmachinesquote:Op maandag 21 december 2015 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat ze niet zijn gefokt om mensen te bijten. Wezenlijk verschil.
Ze zijn inderdaad niet gefokt om mensen te bijten. Wil je het daar gewoon aub bij laten? Bedankt.quote:Op maandag 21 december 2015 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet gefokt om mensen niet te bijten, ze zijn gefokt als bijtmachines
Waarom zou je je auto op de oprit laten staan?quote:Op maandag 21 december 2015 10:49 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je een hond in een hok doen?
Waarom? Wil je niet weten dat ze mensen aan stukken scheuren?quote:Op maandag 21 december 2015 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad niet gefokt om mensen te bijten. Wil je het daar gewoon aub bij laten? Bedankt.
Misschien sloeg hij haar wel. Maar goed, dat is speculeren.quote:Op maandag 21 december 2015 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Een barst in een glazen tafel door er iets te hard op te leunen, uhuh. Schoten de honden niet gewoon in de verdediging voor zijn vriendin, waartegen hij iets te hard liep te schreeuwen? Je weet het niet.
Nee dat de tokkies die ze niet onder controle kunnen houden worden gebeten boeit me ook niet. Alleen hoort de omgeving beschermt te worden tegen zulke proleten.quote:Op maandag 21 december 2015 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou je je auto op de oprit laten staan?
Ik ben echt wel voor betere controle, minder doorfokken, een certificaat voor de eigenaar. Maar het compleet verbieden omdat er af en toe een tokkie kapot gebeten wordt slaat nergens op.
Ja, eens.quote:Op maandag 21 december 2015 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien sloeg hij haar wel. Maar goed, dat is speculeren.
Hoe dan ook, de honden hebben niet zo moeten reageren. Ook voor pitbulls is dit 'overkill'. Ofwel : Honden waren totaal niet gesocialiseerd.
Omdat ik me graag aan de feiten houd. Als jij dat dan ook doet dan wordt het topic er een stuk beter op.quote:Op maandag 21 december 2015 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Wil je niet weten dat ze mensen aan stukken scheuren?
Lijkt mij ook een goed idee. En als we dat nu ook zouden kunnen invoeren bij mensen die kinderen 'nemen'.......quote:Op maandag 21 december 2015 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij aankoop van iedere hond een verplichte cursus en screening. Op kosten van de persoon die een hond wenst.
Ja, maar dan ga je dus geen soort hond verbieden, dan ga je bepaalde mensen verbieden om ze te bezitten. Net als met een auto.quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee dat de tokkies die ze niet onder controle kunnen houden worden gebeten boeit me ook niet. Alleen hoort de omgeving beschermt te worden tegen zulke proleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |