SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754 (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
ze opende voor een andere band waar ik verzot op ben.quote:
Vast en zeker wel. Het is immers onbewoond.quote:Op maandag 21 december 2015 00:27 schreef JaneDoe het volgende:
is dit ook onder t mom van soberheid?
quote:Op maandag 21 december 2015 00:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Vast en zeker wel. Het is immers onbewoond.
toen ik op de basisschool zat wel.quote:Op maandag 21 december 2015 00:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dit draaien jullie met carnaval?
Alles word aangevraagd.quote:Op maandag 21 december 2015 00:28 schreef jcdragon het volgende:
Heeft iemand dit echt aangevraagd of draait hij dit gewoon?
Een vriendinnetje van mij mocht audities doen.. ze zong dit de hele dag.. bij haar thuis dit op repeat..in de pauze.. d'r spreekbeurt.. maanden langquote:
je hebt toch wel uiteindelijk een knol in der toet gestopt?quote:Op maandag 21 december 2015 00:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij mocht audities doen.. ze zong dit de hele dag.. bij haar thuis dit op repeat..in de pauze.. d'r spreekbeurt.. maanden lang
Mocht niet meer zingen en/of het over KvK hebben van de jufquote:Op maandag 21 december 2015 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
je hebt toch wel uiteindelijk een knol in der toet gestopt?
Dit jaar nog gezien aan het water.quote:
Eens, die brengen alles tenminste met een bepaalde drive die ik bij Paul totaal niet zie.quote:Op maandag 21 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben tot de volgende mening gekomen:
Domien > Giel > Paul
Heeft het zoveel indruk op je gemaakt dat het je nick werd?quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mocht niet meer zingen en/of het over KvK hebben van de juf
Amsterdam?quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit jaar nog gezien aan het water.
quote:Op maandag 21 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben tot de volgende mening gekomen:
Domien > Giel > Paul
Goede juf. zulke kinderen zijn vreselijk.quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mocht niet meer zingen en/of het over KvK hebben van de juf
Frank ipv Paul was beter geweest denk ikquote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef Reemi het volgende:
[..]matige samenstelling helaas, dat bepaalt de sfeer al gauw.
Met zijn sobere, monotone stem ook beter passendquote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank ipv Paul was beter geweest denk ik
Ze had ook van die hele pusherige ouders.. brrr.quote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
Goede juf. zulke kinderen zijn vreselijk.
Dat.quote:Op maandag 21 december 2015 00:37 schreef heloef het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap van die cupcakes, waarom moet dat de hele dag door? Maak dan verschllende shit.
Was zijn eigen ideequote:Op maandag 21 december 2015 00:37 schreef heloef het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap van die cupcakes, waarom moet dat de hele dag door? Maak dan verschllende shit.
Maar alsnog, had best iets anders kunnen verzinnen daarnaast.quote:
Mensen gaan altijd hilarisch debiel doen, is ook de voornaamste reden dat ik radio luister met beeld.quote:Op maandag 21 december 2015 00:38 schreef asco het volgende:
Toch apart dat een camerabeeld van jezelf zien nog precies dezelfde reactie geeft als 25 jaar geleden.
Michiel of Timur ookquote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank ipv Paul was beter geweest denk ik
ja maar het cakeje komt uit het huis he?quote:Op maandag 21 december 2015 00:41 schreef houdjemond het volgende:
5 euro voor een cakeje? Ik weet dat het SR is maar dat is wel heel fors.
Verdomme.quote:Op maandag 21 december 2015 00:42 schreef Franktastic1984 het volgende:
De witte creme van Tim Douwsma is populair
En lekker en dat die meisjes het vinden.quote:Op maandag 21 december 2015 00:42 schreef Franktastic1984 het volgende:
De witte creme van Tim Douwsma is populair
Is ook zo natuurlijk.. doe maar tientje..quote:Op maandag 21 december 2015 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar het cakeje komt uit het huis he?
Och, als je op dat plein staat en toch al 5 euro door de brievenbus wilde flikkeren. Heb je meteen wat te eten.. Soort vanquote:Op maandag 21 december 2015 00:41 schreef houdjemond het volgende:
5 euro voor een cakeje? Ik weet dat het SR is maar dat is wel heel fors.
ho hoquote:Op maandag 21 december 2015 00:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is ook zo natuurlijk.. doe maar tientje..
Trustequote:
http://www.kiesjestudie.nl/stad30-Heerlen.htmlquote:Op maandag 21 december 2015 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je studeren in Heerlen tegenwoordig?
Capelle'squote:
Op het HBO zitten geen echte studenten.quote:Op maandag 21 december 2015 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
http://www.kiesjestudie.nl/stad30-Heerlen.html
quote:Op maandag 21 december 2015 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Op het HBO zitten geen echte studenten.
En de meeste op het hbo zijn spoorknor dus zitten bij pappie en mammiequote:Op maandag 21 december 2015 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Op het HBO zitten geen echte studenten.
Je weet dat het maandag is?quote:Op maandag 21 december 2015 01:11 schreef heloef het volgende:
https://heerlen.pvda.nl/wieiswie/cynthia-de-jong-mali/
Ach ja, ze heeft ook weekend.
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:
Over is het minstens 10 graden nu, met uitzondering van een Waddeneiland. Daar is het 9.9 graden.quote:
Ik voel een elfstedentocht aankomenquote:
Ik ook, in ons zwembroekquote:Op maandag 21 december 2015 01:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Ik voel een elfstedentocht aankomen
Dat is wel met meer zoquote:Op maandag 21 december 2015 01:47 schreef Qunix het volgende:
Wij draaien moffenplaten en wat uit Frankrijk, maar zij zullen niet zo snel iets van ons draaien hoor
op de jetskiquote:Op maandag 21 december 2015 01:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Je weet het niet maar water koelt niet echt af zo.quote:Op maandag 21 december 2015 01:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
dit ja, extreem weinig kerstgevoel dit jaarquote:Op maandag 21 december 2015 01:48 schreef Qunix het volgende:
Het voelt ook niet zo aan dat het kerst is over 4 dagen
Voelt meer midden oktober aan
Hadden ze al wat andere smoesjes verzonnen?quote:Op maandag 21 december 2015 01:49 schreef Zelfscanner het volgende:
Ach, de NS heeft niets te klagen.
Kerstbomen op het spoorquote:Op maandag 21 december 2015 01:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hadden ze al wat andere smoesjes verzonnen?
Liever niet!!!quote:Op maandag 21 december 2015 01:49 schreef Zelfscanner het volgende:
En dan zeker windkracht 9 en regen op oud en nieuw.
Vuurwerk verplaats ik dan gewoon netjes.quote:
16 jarige sletjes die ervoor springenquote:Op maandag 21 december 2015 01:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hadden ze al wat andere smoesjes verzonnen?
Naar Pasen.quote:Op maandag 21 december 2015 01:50 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit jaar verplaatsen we de kerst gewoon tot het gaat sneeuwen
Lekker stampenquote:
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 21 december 2015 02:06 schreef Punkman het volgende:
Ligt het aan mij of is deze editie van SR gewoon saai ?
Geen idee.quote:Op maandag 21 december 2015 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
Goedenacht!
Wie komt er straks optreden?
Het wordt nog erger.quote:Op maandag 21 december 2015 02:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummertje.
Ja Domien krijgt een nat broekje van alles wat John Mayer is.quote:Op maandag 21 december 2015 02:18 schreef schvvmert het volgende:
Zat er eindelijk lekker de vaart in, komt die standaard jankzooi weer voorbij.
Een watje is het.quote:Op maandag 21 december 2015 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Domien krijgt een nat broekje van alles wat John Mayer is.
Is cake...quote:
No shit Sherlock.quote:Op maandag 21 december 2015 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is cake...![]()
...maar dan in een cupje
Nee...geen shitquote:
quote:Op maandag 21 december 2015 02:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee...geen shit
dan was het vast niet zo populair
Jij vraagt hetquote:
Dat leg ik net uit....het is cake en dat is lekker en ook nog in een handig éénpersoons cupje..dus je hoeft het ook niet delenquote:Op maandag 21 december 2015 02:41 schreef Xummon het volgende:
Snap alleen die hele hype rond die cupcakes niet.
En elke 3e rangs DJquote:Op maandag 21 december 2015 02:42 schreef Xummon het volgende:
Elke 3e rangs huisvrouw moet tegenwoordig cupcakes bakken
Nee...geld gevenquote:
Geen idee, is dat zo. Wil je een knuffeltje.quote:
Ik heb liever zo'n ouderwetse uit bakblik.quote:Op maandag 21 december 2015 02:42 schreef Xummon het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2015 02:49 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb liever zo'n ouderwetse uit bakblik.
Zeer saai. Sober gewoonquote:Op maandag 21 december 2015 02:06 schreef Punkman het volgende:
Ligt het aan mij of is deze editie van SR gewoon saai ?
Niemandquote:Op maandag 21 december 2015 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
Goedenacht!
Wie komt er straks optreden?
quote:
Gelukkig ben ik 1e rangquote:Op maandag 21 december 2015 02:42 schreef Xummon het volgende:
Mwa geen bekende artiest die optreed.quote:
Wel meer. Ben halve banketbakkerquote:Op maandag 21 december 2015 02:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je bakt een grote cake in blik?
Nee...beetje vage gasten iddquote:Op maandag 21 december 2015 02:59 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Mwa geen bekende artiest die optreed.
De DJ's lijken er ook helemaal geen zin in te hebben.quote:Op maandag 21 december 2015 02:59 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Mwa geen bekende artiest die optreed.
Dat klinkt goed.quote:Op maandag 21 december 2015 02:59 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wel meer. Ben halve banketbakker
Het moet nog beetje groeien.quote:Op maandag 21 december 2015 03:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
De DJ's lijken er ook helemaal geen zin in te hebben.
Niks geen vrolijkheid of ook maar de intentie om er een feestje van te maken.
Sober moeten ze doen. Dat staat vast in het contractquote:Op maandag 21 december 2015 03:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
De DJ's lijken er ook helemaal geen zin in te hebben.
Niks geen vrolijkheid of ook maar de intentie om er een feestje van te maken.
Geen kindjes meer die kleuren en zoquote:Op maandag 21 december 2015 03:02 schreef KNAK het volgende:
Voorgaande jaren was het geweldige achtergrond - vermaak. Nu zit ik naar een veredelde radioshow te kijken met wat publiek binnen/buiten
Overdag kijk ik niet/luister ik niet. Mag hopen dat het dan iets leuker is
Het lijkt nu meer een moetje inderdaadquote:Op maandag 21 december 2015 03:02 schreef KNAK het volgende:
Voorgaande jaren was het geweldige achtergrond - vermaak. Nu zit ik naar een veredelde radioshow te kijken met wat publiek binnen/buiten
Overdag kijk ik niet/luister ik niet. Mag hopen dat het dan iets leuker is
Ik wil gewoon weer een tsunami zien om 3 uur 's nachts, gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 21 december 2015 03:04 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geen kindjes meer die kleuren en zo
quote:Op maandag 21 december 2015 03:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer een tsunami zien om 3 uur 's nachts, gewoon omdat het kan.
Krijgen ze weer klachten van overlast, het is ook niet snel goed meer tegenwoordig.quote:Op maandag 21 december 2015 03:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer een tsunami zien om 3 uur 's nachts, gewoon omdat het kan.
Mensen zeuren teveel tegenwoordig.quote:Op maandag 21 december 2015 03:07 schreef Impressme het volgende:
[..]
Krijgen ze weer klachten van overlast, het is ook niet snel goed meer tegenwoordig.
quote:Op maandag 21 december 2015 03:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mensen zeuren teveel tegenwoordig.
Hoe vaak valt daar nu wat te beleven ?
EN hoi btw, leuk je weer te zien.
Zij is vast een van die kinderen met een fan instagram van Domien ofzo.quote:Op maandag 21 december 2015 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
Haar zien we nog wel een paar keer terug....
[ afbeelding ]
Dit is wel erg slecht jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |