je hebt toch wel uiteindelijk een knol in der toet gestopt?quote:Op maandag 21 december 2015 00:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij mocht audities doen.. ze zong dit de hele dag.. bij haar thuis dit op repeat..in de pauze.. d'r spreekbeurt.. maanden lang
Mocht niet meer zingen en/of het over KvK hebben van de jufquote:Op maandag 21 december 2015 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
je hebt toch wel uiteindelijk een knol in der toet gestopt?
Dit jaar nog gezien aan het water.quote:
Eens, die brengen alles tenminste met een bepaalde drive die ik bij Paul totaal niet zie.quote:Op maandag 21 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben tot de volgende mening gekomen:
Domien > Giel > Paul
Heeft het zoveel indruk op je gemaakt dat het je nick werd?quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mocht niet meer zingen en/of het over KvK hebben van de juf
Amsterdam?quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit jaar nog gezien aan het water.
quote:Op maandag 21 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben tot de volgende mening gekomen:
Domien > Giel > Paul
Goede juf. zulke kinderen zijn vreselijk.quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mocht niet meer zingen en/of het over KvK hebben van de juf
Frank ipv Paul was beter geweest denk ikquote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef Reemi het volgende:
[..]matige samenstelling helaas, dat bepaalt de sfeer al gauw.
Met zijn sobere, monotone stem ook beter passendquote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank ipv Paul was beter geweest denk ik
Ze had ook van die hele pusherige ouders.. brrr.quote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
Goede juf. zulke kinderen zijn vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |