SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754 (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
ze opende voor een andere band waar ik verzot op ben.quote:
Vast en zeker wel. Het is immers onbewoond.quote:Op maandag 21 december 2015 00:27 schreef JaneDoe het volgende:
is dit ook onder t mom van soberheid?
quote:Op maandag 21 december 2015 00:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Vast en zeker wel. Het is immers onbewoond.
toen ik op de basisschool zat wel.quote:Op maandag 21 december 2015 00:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dit draaien jullie met carnaval?
Alles word aangevraagd.quote:Op maandag 21 december 2015 00:28 schreef jcdragon het volgende:
Heeft iemand dit echt aangevraagd of draait hij dit gewoon?
Een vriendinnetje van mij mocht audities doen.. ze zong dit de hele dag.. bij haar thuis dit op repeat..in de pauze.. d'r spreekbeurt.. maanden langquote:
je hebt toch wel uiteindelijk een knol in der toet gestopt?quote:Op maandag 21 december 2015 00:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij mocht audities doen.. ze zong dit de hele dag.. bij haar thuis dit op repeat..in de pauze.. d'r spreekbeurt.. maanden lang
Mocht niet meer zingen en/of het over KvK hebben van de jufquote:Op maandag 21 december 2015 00:30 schreef isax het volgende:
[..]
je hebt toch wel uiteindelijk een knol in der toet gestopt?
Dit jaar nog gezien aan het water.quote:
Eens, die brengen alles tenminste met een bepaalde drive die ik bij Paul totaal niet zie.quote:Op maandag 21 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben tot de volgende mening gekomen:
Domien > Giel > Paul
Heeft het zoveel indruk op je gemaakt dat het je nick werd?quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mocht niet meer zingen en/of het over KvK hebben van de juf
Amsterdam?quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit jaar nog gezien aan het water.
quote:Op maandag 21 december 2015 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben tot de volgende mening gekomen:
Domien > Giel > Paul
Goede juf. zulke kinderen zijn vreselijk.quote:Op maandag 21 december 2015 00:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mocht niet meer zingen en/of het over KvK hebben van de juf
Frank ipv Paul was beter geweest denk ikquote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef Reemi het volgende:
[..]matige samenstelling helaas, dat bepaalt de sfeer al gauw.
Met zijn sobere, monotone stem ook beter passendquote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank ipv Paul was beter geweest denk ik
Ze had ook van die hele pusherige ouders.. brrr.quote:Op maandag 21 december 2015 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
Goede juf. zulke kinderen zijn vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |