Dat was tof!quote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
En The BOX
Music television, you control.
Heerlijk, in je eigen regio lekker je eigen muziek kiezenquote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
En The BOX
Je beltegoed verspillen aan dat ene liedje, er uren opwachten en als hij er uiteindelijk op komt, geen tv kunnen kijkenquote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
En The BOX
Toen het nog zwart/wit was (voor de paarse logo) was het nog vetter! En met eerste seizoen GameKings.quote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heerlijk, in je eigen regio lekker je eigen muziek kiezen
Ik had het voordeel van een rustige regioquote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je beltegoed verspillen aan dat ene liedje, er uren opwachten en als hij er uiteindelijk op komt, geen tv kunnen kijken
Voor mij gevoel kwam op de Box altijd Ice Queen voorbij van Within Temptationquote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je beltegoed verspillen aan dat ene liedje, er uren opwachten en als hij er uiteindelijk op komt, geen tv kunnen kijken
+rquote:Op zondag 20 december 2015 23:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Rihanna die iemand vermoord. Dat moet geen verassing zijn.
Met als station voice Dick van Velthuysenquote:Op zondag 20 december 2015 23:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Toen het nog zwart/wit was (voor de paarse logo) was het nog vetter! En met eerste seizoen GameKings.
Het is geen umbrella iddquote:Op zondag 20 december 2015 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is een ongelooflijk kutnummer wel.
Jup.quote:Op zondag 20 december 2015 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met als station voice Dick van Velthuysen
Dan moet je die ook niet aanvragen!quote:Op zondag 20 december 2015 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Voor mij gevoel kwam op de Box altijd Ice Queen voorbij van Within Temptation
jaquote:
Shut up and Drive is beterquote:
Ekstraweekend ploatjequote:Op zondag 20 december 2015 23:39 schreef Qunix het volgende:
Ik dacht dat SR wat meer versoberd moest zijn
Dit is nogal erg gepast of zo.
Hierna Like A G6
quote:Op zondag 20 december 2015 23:38 schreef GSMboy het volgende:
Als Fomdeck nu hierna niet komt, ga ik naar bed!
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |