SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december 2 miljoen en een beetje (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ik zou 'm niet uit bed schoppenquote:
ik welquote:
Tim Douwsma. Bekend van de puntentelling van het ESF.quote:
Aantrekkelijk zijn voor vrouwen, verder dient het geen functie.quote:
Yup.quote:
Delen?quote:
noted :>quote:Op zondag 20 december 2015 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Aantrekkelijk zijn voor vrouwen, verder dient het geen functie.
Watquote:
Bijnaquote:
Wie?quote:Op zondag 20 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
Want je blijft zo lekker hangen als de wallen van Wim Kok.
quote:Op zondag 20 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
dit blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok.
quote:Op zondag 20 december 2015 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Deed het toch een poosje met Hind?
Want ik blijf langer hangen dan de wallen van Wim Kok. *quote:Op zondag 20 december 2015 23:33 schreef Cee het volgende:
Want je blijft zo lekker hangen als de wallen van Wim Kok.
Is dat zo?quote:Op zondag 20 december 2015 23:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Deed het toch een poosje met Hind?
Dat was tof!quote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
En The BOX
Music television, you control.
Heerlijk, in je eigen regio lekker je eigen muziek kiezenquote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
En The BOX
Je beltegoed verspillen aan dat ene liedje, er uren opwachten en als hij er uiteindelijk op komt, geen tv kunnen kijkenquote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
En The BOX
Toen het nog zwart/wit was (voor de paarse logo) was het nog vetter! En met eerste seizoen GameKings.quote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heerlijk, in je eigen regio lekker je eigen muziek kiezen
Ik had het voordeel van een rustige regioquote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je beltegoed verspillen aan dat ene liedje, er uren opwachten en als hij er uiteindelijk op komt, geen tv kunnen kijken
Voor mij gevoel kwam op de Box altijd Ice Queen voorbij van Within Temptationquote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je beltegoed verspillen aan dat ene liedje, er uren opwachten en als hij er uiteindelijk op komt, geen tv kunnen kijken
+rquote:Op zondag 20 december 2015 23:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Rihanna die iemand vermoord. Dat moet geen verassing zijn.
Met als station voice Dick van Velthuysenquote:Op zondag 20 december 2015 23:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Toen het nog zwart/wit was (voor de paarse logo) was het nog vetter! En met eerste seizoen GameKings.
Het is geen umbrella iddquote:Op zondag 20 december 2015 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is een ongelooflijk kutnummer wel.
Jup.quote:Op zondag 20 december 2015 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met als station voice Dick van Velthuysen
Dan moet je die ook niet aanvragen!quote:Op zondag 20 december 2015 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Voor mij gevoel kwam op de Box altijd Ice Queen voorbij van Within Temptation
jaquote:
Shut up and Drive is beterquote:
Ekstraweekend ploatjequote:Op zondag 20 december 2015 23:39 schreef Qunix het volgende:
Ik dacht dat SR wat meer versoberd moest zijn
Dit is nogal erg gepast of zo.
Hierna Like A G6
quote:Op zondag 20 december 2015 23:38 schreef GSMboy het volgende:
Als Fomdeck nu hierna niet komt, ga ik naar bed!
Trustenquote:
Welterusten Ceequote:
Truste noodgangquote:Op zondag 20 december 2015 23:44 schreef noodgang het volgende:
Ik ga ook naar bed, morgen werken, have fun nog!
Slaap lekker Mexi!quote:Op zondag 20 december 2015 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
slapers.
Ik kak ook in, denk dat ik ook binnen afzienbare tijd ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |