SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé en langnek.![]()
![]()
Heeft die Rus nou een holster aan z'n linkerbeen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Handdoekjequote:Op zondag 20 december 2015 23:01 schreef Szura het volgende:
Heeft die Rus nou een holster aan z'n linkerbeen?![]()
Het mag allemaal wel iets uitdagender...het is nu wat te keurig.quote:Op zondag 20 december 2015 23:03 schreef Monolith het volgende:
Goeie walk on girls deze keer trouwens.![]()
Zjak is in een fabriek geweest waar ze barrels makenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Volhens raybar word er gedart op tweede kerstdag, schandalig zegt hijIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
''Weg kerstdagen belachelijk''quote:Op zondag 20 december 2015 23:05 schreef Merode32 het volgende:
Volhens raybar word er gedart op tweede kerstdag, schandalig zegt hij![]()
Dan moet je niet in Engeland gaan dartsenquote:Op zondag 20 december 2015 23:05 schreef Merode32 het volgende:
Volhens raybar word er gedart op tweede kerstdag, schandalig zegt hijMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
weg kerstquote:Op zondag 20 december 2015 23:05 schreef Merode32 het volgende:
Volhens raybar word er gedart op tweede kerstdag, schandalig zegt hij
of wat was het![]()
Die Russische landloper gaat King helemaal gek maken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gaat ie een keertje minder naar de febo.quote:Op zondag 20 december 2015 23:05 schreef Merode32 het volgende:
Volhens raybar word er gedart op tweede kerstdag, schandalig zegt hij
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik geniet nu al.quote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Die Russische landloper gaat King helemaal gek maken.![]()
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 14-12-2015 om 12:30:32Voor het aankomende WK is er nog een plek vrij op mijn shirt voor een sponsor. Mocht er iemand zijn met interesse mail naar ben@bengi@nl reageer retweet
Hier gaat iets misquote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Szura het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 14-12-2015 om 12:30:32Voor het aankomende WK is er nog een plek vrij op mijn shirt voor een sponsor. Mocht er iemand zijn met interesse mail naar ben@bengi@nl reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Net als die knul uit Singapore vanmiddagquote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Orechkin heeft een ondershirt met lange mouwen.Rossoneri siamo noi.![]()
Ik zou dat doen om er een motherless.com logo op te zetten.quote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Szura het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kunnen we hier niet een ludieke actie opzetten?quote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Szura het volgende:
![]()
Wier.quote:Op zondag 20 december 2015 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker Engelse chicks. Heerlijk. Van die wijven wiens kut naar bier ruikt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zo ben je meer zen, ja toch, voel hoe het shirt je huid raakt.quote:Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Orechkin heeft een ondershirt met lange mouwen.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2015 23:07:53 ]![]()
Niet in de middag gekeken zeker?quote:Op zondag 20 december 2015 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een aparte manier van gooien heeft die Rus.![]()
Als we allemaal een tientje lappen dan kan het FEBO logo weer terug.quote:Op zondag 20 december 2015 23:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet een ludieke actie opzetten?![]()
Nee, toen speelde ADO.quote:Op zondag 20 december 2015 23:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Niet in de middag gekeken zeker?Zonder wrijving geen glans![]()
Nee daar ruikt het naar. Naar wier.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom gooien ze niet gewoon bullseye bij 50?![]()
Ik dacht even dat hij bleef wachten tot die andere pijl eruit viel.Un dann rettet kein Kavallerie,
Weer tiebreaks met Hinks die niet weet wat de regels zijn?quote:
Je ziet twee droomprinsen in een keer staan spelen?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
bohh dat was ik vergetenquote:Op zondag 20 december 2015 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weer tiebreaks met Hinks die niet weet wat de regels zijn?![]()
GoudGodquote:Op zondag 20 december 2015 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Wie heeft de mooiere ringen?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 23:13 schreef luckass het volgende:
[..]
zou wel genot zijn voor die gast die gebet had op Kingdie zweet peentjes
![]()
Wie?quote:Op zondag 20 december 2015 23:13 schreef luckass het volgende:
[..]
zou wel genot zijn voor die gast die gebet had op KingRossoneri siamo noi.![]()
King zit in een diepe depressie, alles is mogelijk.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
King is niks meer tegenwoordigquote:Op zondag 20 december 2015 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vooraf zou je 3-0 voor King zeggen....Rossoneri siamo noi.![]()
Maar die Rus gooit ook gewoon een 12-darter, 94 gemiddeld en 50% op de dubbelsquote:Op zondag 20 december 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
King zit in een diepe depressie, alles is mogelijk.
Magische krachten.quote:Op zondag 20 december 2015 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar die Rus gooit ook gewoon een 12-darter, 94 gemiddeld en 50% op de dubbelsReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Totdat hij zelf ook naar huis mag en Oreshkin in de derde ronde staatquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet na de qualifier.quote:Op zondag 20 december 2015 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vooraf zou je 3-0 voor King zeggen....![]()
Ik zou door dit soort reclames gewoon niet meer bij de adverteerder kopenquote:
Idem voor Telfort, Plus e.d.![]()
Ja.quote:Op zondag 20 december 2015 23:16 schreef Slobeend het volgende:
Zag ik daar Zijlemans in de Grolsch reclame?![]()
![]()
Enorm hinderlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom moet zijn sponsor andere sponsors selecteren? Daar heeft barney toch zeker een manager voor?quote:Op zondag 20 december 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou dat doen om er een motherless.com logo op te zetten.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
http://www.rtl7darts.nl/videoquote:Op zondag 20 december 2015 23:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dirk had een interview over de muziek hoorde ik? Iemand linkje?
Even in de gaten houden, je kunt altijd de hele uitzending nog terugkijken en even daarin opzoekenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Scorend doet hij het lang niet slecht, maar de dubbels schijnen ook enigszins belangrijk te zijnquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Voor klachten:quote:Op zondag 20 december 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis ''Werkdarts'' ''Aanvallend darten''
Flopbingo.
https://twitter.com/KoertWesterman![]()
Dirk is het daar niet mee eens...quote:Op zondag 20 december 2015 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Scorend doet hij het lang niet slecht, maar de dubbels schijnen ook enigszins belangrijk te zijnZonder wrijving geen glans![]()
Dick wie?quote:Op zondag 20 december 2015 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dick is het daar niet mee eens...
Ah Dirk, maar die mag allesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
JaJa, leukquote:Op zondag 20 december 2015 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dick wie?
Ah Dirk, maar die mag alles
@ninja editZonder wrijving geen glans![]()
Gemiddelde van Oreshkin gaat richting het zuidenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Moet hij met een gemiddelde van 86 misschien toch maar even gaan doenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:rscholtendart twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 18:00:16Vergeet niet; bij uw bestelling op https://t.co/ebSJsf3O68 nog eens 5% extra korting als u SCHOLTEN erbij vermeldt. Geldig tot 1-1-16 reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
King zweet ook weer als een gek zo te zien, kan niet van die handdoek af blijvenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gifje van Dirkfailtwitter:OfficialPDC twitterde op zondag 20-12-2015 om 22:51:33Is this a darting FIRST??Busting on a 180#DramaAtThePalacehttps://t.co/HoO8thF9fw reageer retweet
Exception printing is disabled by default for security reasons.quote:Op zondag 20 december 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
twitter:rscholtendart twitterde op zaterdag 19-12-2015 om 18:00:16Vergeet niet; bij uw bestelling op https://t.co/ebSJsf3O68 nog eens 5% extra korting als u SCHOLTEN erbij vermeldt. Geldig tot 1-1-16 reageer retweet
Bij 116 voor T19 gaan, zie je niet vaak. Wel een interessante oplossing
Heb net alles opgekocht. Zo'n korting kan ik niet laten liggen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Exception printing is disabled by default for security reasons.
![]()
carelessness in its most criminal evidencequote:Op zondag 20 december 2015 23:25 schreef Szura het volgende:
Gifje van Dirkfailtwitter:OfficialPDC twitterde op zondag 20-12-2015 om 22:51:33Is this a darting FIRST??Busting on a 180#DramaAtThePalacehttps://t.co/HoO8thF9fw reageer retweet
![]()
Bedankt voor deze UI vriend. #NeverForget20dec2015quote:Op zondag 20 december 2015 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Exception printing is disabled by default for security reasons.
![]()
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Steve Beaton
Dimitri van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Vincent van der Voort v Kyle Anderson
The Best of The Best chapter II
Michael van Gerwen v Darren Webster![]()
Dat vind ik toch verdomde jammer, had graag even bij het assortiment van DrankA.nl gekekenquote:Op zondag 20 december 2015 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb net alles opgekocht. Zo'n korting kan ik niet laten liggen.
DrankA.nl, goede webshopMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Geen dank ouwe reusquote:Op zondag 20 december 2015 23:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Bedankt voor deze UI vriend. #NeverForget20dec2015Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
derde kerstdaggenot. die middagsessie is helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 20 december 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunday December 27
Michael van Gerwen v Darren Webster![]()
Avondsessie kan ook leuk worden als Reyes en Wade even hun partijen winnenquote:Op zondag 20 december 2015 23:28 schreef luckass het volgende:
[..]
derde kerstdaggenot. die middagsessie is helemaal niets mis mee.![]()
Goffer, dan ben ik al dronken, die avondquote:Op zondag 20 december 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunday December 27
Michael van Gerwen v Darren WebsterLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Als Oreshkin wint moet ik misschien maar een Dirk Oreshkin UI nemenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Even quotenquote:Op zondag 20 december 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...als die Rus wint neem ik een Oreshkin-UI.![]()
Is perfect, want we hebben te maken met een bagagedragerdarterquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
daar zijn de mensen streetwisequote:Op zondag 20 december 2015 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De worp, een volksbuurt in Deventer![]()
Dit ja.quote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef luckass het volgende:
Prachtig, tijdens het gooien van de finish shots van King tussendoor.![]()
Wie was die vent die had ingezet op King met 1.01![]()
salt_seafoodquote:Op zondag 20 december 2015 23:36 schreef Szura het volgende:
Wie was die vent die had ingezet op King met 1.01![]()
![]()
Die wordt hard geflashed op dit moment.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoeveel?quote:Op zondag 20 december 2015 23:36 schreef Szura het volgende:
Wie was die vent die had ingezet op King met 1.01
Rossoneri siamo noi.![]()
66.67%quote:Op zondag 20 december 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
ALEKSANDR ORESHKIN
Match Average
89.12
Check Out Percentage
66.67% 6/9![]()
![]()
Na de kwalificatiepot had ik dit wel aan zien komen.
Maar gaat nog makkelijker dan dat ik had gedacht.![]()
![]()
als je niet aan je dubbels toe komtquote:Op zondag 20 december 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, King staat gewoon 98 gemiddeld te gooien![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 23:36 schreef Szura het volgende:
Wie was die vent die had ingezet op King met 1.01
quote:Op zondag 20 december 2015 20:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
108 euro op Bunting x RvB x King
alle 3 winst maakt 150 euroquote:![]()
Allemaal even lachenquote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
1/3 is in de pocket.
Als je 108 euro kunt winnen met deze odds dan heeft hij flink ingezet, 30euro ofzoquote:Op zondag 20 december 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Allemaal even lachen
[ afbeelding ]Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 23:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Allemaal even lachen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is wat hij heeft ingezetquote:Op zondag 20 december 2015 23:39 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als je 108 euro kunt winnen met deze odds dan heeft hij flink ingezet, 30euro ofzo
108 inzet geloof ikquote:Op zondag 20 december 2015 23:39 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als je 108 euro kunt winnen met deze odds dan heeft hij flink ingezet, 30euro ofzo
150 krijgt hij![]()
Jij snapt het niet helemaal.quote:Op zondag 20 december 2015 23:39 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als je 108 euro kunt winnen met deze odds dan heeft hij flink ingezet, 30euro ofzoRossoneri siamo noi.![]()
Overigens wordt het gewoon 9-0 voor King vanaf nuLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
En als het even niet lukt gewoon naar T20quote:Op zondag 20 december 2015 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
Triple 19 is de nieuwe Triple 20.
En van het nee schudden van Kingquote:Op zondag 20 december 2015 23:41 schreef luckass het volgende:
GIFje van het vieren van de tweede set is welkomMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: