SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.![]()
![]()
Ook deze partij komt nog in aanmerking voor het slechtst winnende gemiddeldeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is het zo kut ?quote:Op zondag 20 december 2015 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Ook deze partij komt nog in aanmerking voor het slechtst winnende gemiddelde![]()
Geen hoge gemiddeldes, maar het kijkt niet heel slecht weg ofzo. Al moet ik zeggen dat mijn aandacht iets meer bij Ajax ligt op het momentquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is de helft van 11?
Gaan we barney doormidden zagen?Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Suljovic is ook rood aan het aanlopen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kun je nagaan hoe goed Wattimena isquote:Op zondag 20 december 2015 17:13 schreef Anoonumos het volgende:
Ik dacht dat Suljovic in topvorm wasMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jammer dit soort spelers. Kloppen die gast.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ik weet het. Ik kan inmiddels een mooie compilatie van rood aangelopen hoofden maken dit WK.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Doe eens?quote:Op zondag 20 december 2015 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik kan inmiddels een mooie compilatie van rood aangelopen hoofden maken dit WK.Children of the night. What music they make.![]()
Moet deze leg wel winnenquote:Op zondag 20 december 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samen met Van Gerwen wmb darter van het jaar.![]()
Ik hoop dat Wattimena de traagheid aan kan van Suljovic, er gaat sowieso nog een Nederlander uit vanavond. Verder is het nu al een heel mooi WK, met vele verassingen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
een WK-finale met Suljovic zou twee dagen duren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
RTL 7 loopt al flink achter sinds de vorige wedstrijd. Ben benieuwd of de laatste wedstrijd nog uitgezonden wordt.quote:Op zondag 20 december 2015 17:19 schreef rubbereend het volgende:
een WK-finale met Suljovic zou twee dagen durenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Lewis gaat ook wel winnen.quote:Op zondag 20 december 2015 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoop dat Wattimena de traagheid aan kan van Suljovic, er gaat sowieso nog een Nederlander uit vanavond. Verder is het nu al een heel mooi WK, met vele verassingen.
Dan staat de teller op 4, wie word de 5e?Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 20 december 2015 17:18 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoop dat Wattimena de traagheid aan kan van Suljovic, er gaat sowieso nog een Nederlander uit vanavond. Verder is het nu al een heel mooi WK, met vele verassingen.![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 20 december 2015 17:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
RTL 7 loopt al flink achter sinds de vorige wedstrijd. Ben benieuwd of de laatste wedstrijd nog uitgezonden wordt.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Ik ben blij dat de Feyenoordzeepbel is gebarsten. Jammer dat Ajax zelfs niet leuk kan spelen tegen De Graafschap.quote:
Het gaat goed dus![]()
Ik zwerf al een aantal jaartjes op de FP, soms in het weer forum, liefhebber van dartsquote:.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
De programmering van RTL 7 staat tot 18.00quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik had een gelijkspel wat gunstiger gevonden, maar ik vind dit ook wel leuk ja. Verder hebben Roda en Excelsior verloren. Prima weekend dus.quote:Op zondag 20 december 2015 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de Feyenoordzeepbel is gebarsten. Jammer dat Ajax zelfs niet leuk kan spelen tegen De Graafschap.
Het gaat goed dus![]()
![]()
Welkomquote:Op zondag 20 december 2015 17:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zwerf al een aantal jaartjes op de FP, soms in het weer forum, liefhebber van darts.
![]()
![]()
En bovenal veel gols. Heb al zin in Studio Sportquote:Op zondag 20 december 2015 17:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had een gelijkspel wat gunstiger gevonden, maar ik vind dit ook wel leuk ja. Verder hebben Roda en Excelsior verloren. Prima weekend dus.![]()
Dat boeit ze niet, zijn allemaal tijdopvullingenquote:Op zondag 20 december 2015 17:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De programmering van RTL 7 staat tot 18.00Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Nog niks gezienquote:Op zondag 20 december 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En bovenal veel gols. Heb al zin in Studio Sport![]()
![]()
Kan ik nog niet het voetbal terugkijken van afgelopen weekendquote:Op zondag 20 december 2015 17:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat boeit ze niet, zijn allemaal tijdopvullingen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En max kan ook makkelijk winnen als hij in vorm is.
Wie houden we dan nog over?Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Ook de 3e set begint Suljovic sterk, dit gaat het niet meer wodren vrees ik.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het is jammer om Suljevic ook beter te zien gooien dan Wattimena. Die traagheid in het begin lijkt weg, juist waarop de tegenstander rekening mee houdt. Dat maakt Suljovic toch beter.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Vervelende speler die Suljovic, dat ie er maar snel uit mag liggen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Kan nog ver komen.quote:Op zondag 20 december 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
99,44 gemiddeld.
0,11 punten achter Gary Anderson. Prima prestatie van onze Oostenrijkse god.![]()
(Nog) niet.quote:Op zondag 20 december 2015 17:49 schreef de_boswachter het volgende:
Jabba
Is het verhaal over zijn oog al geweest?![]()
Haha! Terwijl ik dit lees!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Checkquote:Op zondag 20 december 2015 17:49 schreef de_boswachter het volgende:
Jabba
Is het verhaal over zijn oog al geweest?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat is er bij sujofiets gebeurd? Was even etenIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Zijn uitschakeling zou de volgende welkome verrassing zijnLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gary Anderson 99,55 - 9 uit 26 - 0,346153846 R1: 81quote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef Merode32 het volgende:
Wat is er bij sujofiets gebeurd? Was even eten
Mensur Suljovic 99,44 - 11 uit 25 - 0,44 R1: 110
Michael van Gerwen 99,03 - 11 uit 20 - 0,55 R1: 127![]()
Niemand wil Szabo doorquote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef Szura het volgende:
Zijn uitschakeling zou de volgende welkome verrassing zijn![]()
Wel lage gemiddeldes tot nog toequote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gary Anderson 99,55 - 9 uit 26 - 0,346153846 R1: 81
Mensur Suljovic 99,44 - 11 uit 25 - 0,44 R1: 110
Michael van Gerwen 99,03 - 11 uit 20 - 0,55 R1: 127![]()
Heeft gewonnen, 3-1 in sets werd sterk en bleef sterk.met gem tegen de 100quote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef Merode32 het volgende:
Wat is er bij sujofiets gebeurd? Was even etenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Echt heel veel stelden vies teleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brown ook niks
![]()
Denk dat het vanaf morgen nog wel mee zal vallenquote:Op zondag 20 december 2015 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt heel veel stelden vies teleurBrown ook niks
![]()
Wattimena wegquote:Op zondag 20 december 2015 17:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heeft gewonnen, 3-1 in sets werd sterk en bleef sterk.met gem tegen de 100
Van duijvenbode weg
Jan dekker weg
Van der pas misschien weg
Mvg, vdv, kist en barney door.
We houden dan nogover? De zwaan, pedodarter en ???Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Groen ligt eruitquote:Op zondag 20 december 2015 17:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wattimena weg
Van duijvenbode weg
Jan dekker weg
We houden dan nogover? De zwaan, pedodarter en ???![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]MensurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was even weg![]()
Barney moet vanavond tegen v Duijvenbode, die reken jij al door, ik nog niet gezien de verassingen die er zijn geweest.quote:Op zondag 20 december 2015 17:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wattimena weg
Van duijvenbode weg
Jan dekker weg
We houden dan nogover? De zwaan, pedodarter en ???Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Duijvenbode heeft er zelf geen vertrouwen in, plus dat veranderdniks aan het lijstje, er sneuvelt hoe dan ook een nederlander vanavondquote:Op zondag 20 december 2015 18:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Barney moet vanavond tegen v Duijvenbode, die reken jij al door, ik nog niet gezien de verassingen die er zijn geweest.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Oja die hadden weook nog.quote:
Dus we zijn afhankelijk van pedo en de zwaanIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Klopt, dat gaf ik in een eerdere post al aan.quote:Op zondag 20 december 2015 18:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Duijvenbode heeft er zelf geen vertrouwen in, plus dat veranderdniks aan het lijstje, er sneuvelt hoe dan ook een nederlander vanavondTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik doneer 100 euro aan sr als dirkie wintquote:Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Die quote ik evenquote:Op zondag 20 december 2015 18:19 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik doneer 100 euro aan sr als dirkie wintMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik hoop van welquote:Op zondag 20 december 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij met hardstyle opkomt?
Of gewoon zonder muziek en dan alsnog als een gek tekeer gaan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie dat er op werkdagen geen middagsessie is? Dat was vorig haar toch wel zo? Onderbroken door rtlzIk werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....![]()
Ik dacht van niet, misschien de eerste vrijdag wel. Dit jaar was er ook op de eerste vrijdag een middagsessiequote:Op zondag 20 december 2015 18:32 schreef Merode32 het volgende:
Ik zie dat er op werkdagen geen middagsessie is? Dat was vorig haar toch wel zo? Onderbroken door rtlzMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Van Kwalleveld heeft de sport anders wel groot gemaakt. Hopelijk gooit hij van Gerwen uit het toernooi.Hallo![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ben echt benieuwd naar opkomst Dirkie. Kan alleen maar tegenvallen![]()
Denk niet dat dit een rubriekje van RTL is aangezien ik dit vanmiddag op Sky zag
Met de stem van Zjak??2quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Tagliano het volgende:
Denk niet dat dit een rubriekje van RTL is aangezien ik dit vanmiddag op Sky zag![]()
Was dat zo? Dan zal hij wel meer interviewtjes gegeven hebben daarquote:
Prachtig om te zien hoe die man zichzelf de vernieling inhelpt, idd Marcel
Children of the night. What music they make.![]()
Ik sla overquote:Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anderhalf uur slap ouwehoeren over dartsen![]()
Wat. Er is dus serieus een nobuddie die voorbeschouwingen op Dailymotion uploadt
http://www.dailymotion.co(...)mpionship-2016_sport
manamammanamanmnaamnamnmnamnanma![]()
Er is ook een jongen die een enorm betoog schrijft om iemand uit te leggen waarom Darten wél een sport is.quote:Op zondag 20 december 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat. Er is dus serieus een nobuddie die voorbeschouwingen op Dailymotion uploadt
7 views gemm per videoquote:Op zondag 20 december 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
manamammanamanmnaamnamnmnamnanma
???????????????????waarom????????????????????????![]()
Shit.quote:Op zondag 20 december 2015 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is ook een jongen die een enorm betoog schrijft om iemand uit te leggen waarom Darten wél een sport is.![]()
Heeft hij down?quote:Op zondag 20 december 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze geldkoe kan mij gestolen worden inderdaad ja. Ik wil mijn Harisson Ford zonder rimpels.quote:Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Star Wars.
Mani en ik vinden dit niet zo interessant.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ben wel benieuwd hoe die ovenkroketten van Mora zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Roland heeft echt geweldige anekdotes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
108 euro op Bunting x RvB x King
alle 3 winst maakt 150 euro<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Me dochter.quote:Op zondag 20 december 2015 20:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moest wel ff slikken.
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
picquote:Op zondag 20 december 2015 20:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
108 euro op Bunting x RvB x King
alle 3 winst maakt 150 euro![]()
Me dochterquote:Op zondag 20 december 2015 20:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moest wel ff slikken.
[ afbeelding ]
Geen inkijk om de oude baasjes geen hartaanval te bezorgen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
2 slome dinosaurussen, ik ga even hardlopen denk ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er doet maar 1 rus mee hoorquote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
2 slome dinosaurussen, ik ga even hardlopen denk ik.![]()
Ook dit is genot van het WKquote:Op zondag 20 december 2015 20:12 schreef Rickertman96 het volgende:
dit wordt enorm pijnlijk
en toch kijk ik
De kans dat King wint is groter dan dat ik om die tijd nog in leven ben: gratis geldquote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Die Russische dief heeft wel prachtige darts.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ga me klemzuipenquote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
2 slome dinosaurussen, ik ga even hardlopen denk ik.Children of the night. What music they make.![]()
Die ringen zijn gemaakt van de botten van zijn slachtoffers.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
http://www.bvls2016.sc/stream7.htmlquote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Iemand een stream? Wat een goedkope teringzooi dat je moet betalen op rtl7.nl![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 20:18 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
http://www.bvls2016.sc/stream7.html![]()
![]()
![]()
unibetquote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Iemand een stream? Wat een goedkope teringzooi dat je moet betalen op rtl7.nl![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 20:20 schreef onlogisch het volgende:
Is dit de Lim die in 84 de eerste 9darter gooide op de Embassy?
dit.quote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun Paul Lim geen nederlaag tegen zo'n gladiool.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Zou toch leuk zijn als King het hier straks moeilijk mee krijgtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 20 december 2015 17:49 schreef de_boswachter het volgende:
Jabba
Is het verhaal over zijn oog al geweest?
Hopelijk maakt die seriemoordenaar het snel af.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
King is in zijn huidige vorm kansloos.quote:Op zondag 20 december 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog King verrassen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe sneller we kunnen genieten van BUNTINGquote:Op zondag 20 december 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk maakt die seriemoordenaar het snel af.![]()
#genotquote:Op zondag 20 december 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog King verrassen.![]()
Het is godverdomme 12.5 graden buiten. Waar slaat dit allemaal op.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klimaatveranderingquote:Op zondag 20 december 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Het is godverdomme 12.5 graden buiten. Waar slaat dit allemaal op.![]()
We schrijven het even op.quote:Op zondag 20 december 2015 20:25 schreef Caland het volgende:
Ik word niet zo vrolijk van deze partij.![]()
Maijer moet even op z'n blaadje kijken om te zeggen dat het 1-0 isLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Van der Steur welquote:Op zondag 20 december 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken vooralsnog geen mensen die zijn overleden aan een overdosis MarcelMaijer![]()
Hij zat er vanmiddag.quote:Op zondag 20 december 2015 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zit Co er nog niet als analist?![]()
vanmiddag al geweestquote:Op zondag 20 december 2015 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zit Co er nog niet als analist?![]()
Kan niet lang meer duren aan mijn hartkloppingen te zien.quote:Op zondag 20 december 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken vooralsnog geen mensen die zijn overleden aan een overdosis MarcelMaijerReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat zou je kunnen stellen, ja.quote:Op zondag 20 december 2015 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij dart helemaal niet meer of wel?![]()
Bij de BDO. Maar steeds slechter.quote:Op zondag 20 december 2015 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij dart helemaal niet meer of wel?![]()
Haha. Dat BDO kan zichzelf toch ook helemaal niet meer serieus nemen?quote:Op zondag 20 december 2015 20:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Bij de BDO. Maar steeds slechter.![]()
Ard van der Steur welquote:Op zondag 20 december 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ken vooralsnog geen mensen die zijn overleden aan een overdosis MarcelMaijerLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zitten wel een paar lekkere spelers tussen. Maar PDC kan BDO beter kopen of iets dergelijks.quote:Op zondag 20 december 2015 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Dat BDO kan zichzelf toch ook helemaal niet meer serieus nemen?![]()
Buiten Adams is er momenteel een speler die er echt bovenuit steekt. Komt ook waarschijnlijk naar de PDCquote:Op zondag 20 december 2015 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Dat BDO kan zichzelf toch ook helemaal niet meer serieus nemen?![]()
Adams heeft toch nooit voor de PDC gegooid of wel?quote:Op zondag 20 december 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten Adams is er momenteel een speler die er echt bovenuit steekt. Komt ook waarschijnlijk naar de PDC![]()
BDO is wel een goede kweekvijver voor spelers die gaan groeien. Eerst wat jaren op tv met de subtop voor je de overstap maakt![]()
![]()
Nee, maar heeft in 2001 en dus in november als BDO-speler aan toernooien meegedaanquote:Op zondag 20 december 2015 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Adams heeft toch nooit voor de PDC gegooid of wel?![]()
Ik snap niks van deze zin.quote:Op zondag 20 december 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, maar heeft in 2001 en dus in november als BDO-speler aan toernooien meegedaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: