Idd. Altijd moeilijk doen die meidenquote:Op zondag 20 december 2015 19:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Waarom doen meisjes altijd zo moeilijk om tetten te posten?
Post jij je tetten eensquote:Op zondag 20 december 2015 19:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Waarom doen meisjes altijd zo moeilijk om tetten te posten?
Ik heb geen tetten, als ik tetten zou hebben zat ik hier niet, dan zou ik er aan gaan voelenquote:
Dat boeit toch niet vetklepquote:
Ik ben trouwens gewoon een adonis hoor, sterke baby's enzoquote:
Je wil eerst?quote:
Hoe zat ook weer met je moeder?quote:
Bollequote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik at zojuist de GOORSTE chocola ever
quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hoe zat ook weer met je moeder?
Een negerlul chocola noemenquote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hartelijk bedankt voor de informatiequote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kwijlde het weer wegquote:Op zondag 20 december 2015 19:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt voor de informatie
Ik heb nooit beweert dat ik wat wil met je en moeder Dat zou ik dus nooit doenquote:
Wtf zeg jijquote:Op zondag 20 december 2015 19:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik wat wil met je en moeder Dat zou ik dus nooit doen
quote:
Een beetje dolletjes hier, gekkewerkquote:
Nicequote:
Die twee woorden kunnen niet samen in 1 zinquote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jawel. Etos chocoladequote:Op zondag 20 december 2015 20:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Die twee woorden kunnen niet samen in 1 zin
Negerpenerquote:Op zondag 20 december 2015 20:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Die twee woorden kunnen niet samen in 1 zin
Kom misbruik van me makenquote:
Tonyquote:
Geil, even fappenquote:
Ik had eerder gedacht van andersomquote:
quote:
Heb je ook een haatliefdesverhouding met je borstenquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 20:14 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als ik je een euro geef, mag ik ze dan even zien?
i luv ma tittiesquote:Op zondag 20 december 2015 20:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Heb je ook een haatliefdesverhouding met je borsten
quote:
Als je me 5 euro geeft, mag je proberen die ene euro erin te gooienquote:Op zondag 20 december 2015 20:14 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als ik je een euro geef, mag ik ze dan even zien?
Is goedquote:Op zondag 20 december 2015 20:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als je me 5 euro geeft, mag je proberen die ene euro erin te gooien
Maar mijn BH luvt niet back nuquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 20 december 2015 20:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar mijn BH luvt niet back nu
Dat bedoel ik dusquote:
En ze namen gevenquote:
Ja.quote:Op zondag 20 december 2015 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb cup AAAA, nog steeds geil?
Kleine fijne tettjesquote:Op zondag 20 december 2015 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb cup AAAA, nog steeds geil?
Tetten postenquote:
Per ongeluk een te kleine maat gekochtquote:
Die batsers moet je niet wegstoppenquote:Op zondag 20 december 2015 20:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Per ongeluk een te kleine maat gekocht
Maak eens een foto? Dan beoordelen wij evenquote:Op zondag 20 december 2015 20:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Per ongeluk een te kleine maat gekocht
quote:Op zondag 20 december 2015 20:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
Geerd is een zieke voyeur bij de fobo van JamesDean
We zullen weer lief doen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ifim zullen we naar andere sc, mannen van hier doen eng.
Ga dan niet zo geilig doenquote:Op zondag 20 december 2015 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Borsten zijn raarquote:Op zondag 20 december 2015 20:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die batsers moet je niet wegstoppen
Waterbuikjequote:
Ik ben bang dat ik ze allemaal al heb gehadquote:Op zondag 20 december 2015 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben geiligquote:
Sc slet dat je bentquote:Op zondag 20 december 2015 20:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ze allemaal al heb gehad
Water, gas of stroom, welke zoek je?quote:
Dat zou ie niet moeten doen als je zelf een klein beetje zou meewerkenquote:Op zondag 20 december 2015 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geerd is boobiepics aan het hosselen
Ik heb dorst man.. welke van de 3 moet ik dan hebben?quote:Op zondag 20 december 2015 20:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Water, gas of stroom, welke zoek je?
Vraag je moederquote:Op zondag 20 december 2015 20:43 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik heb dorst man.. welke van de 3 moet ik dan hebben?
Sorryquote:
Geile beerquote:Op zondag 20 december 2015 20:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Zijn der eigenlijk nog tetten ik bedoel dus meisjes aanwezig op dezen topiek?
Ik fap op deze postquote:
Iquote:
Gekomen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ze komen al van heiden en ver om Geerd z'n sletten te zien
Ligt eraan wat je in zo'n navjtje wilt gaan doenquote:Op zondag 20 december 2015 20:47 schreef PausNicolaas het volgende:
IFIM hoe duur ben je nou eigenlijk voor een nachtje?
Ga weg, ik ben maagd met een grote mond op het internetquote:
Rummikubquote:Op zondag 20 december 2015 20:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je in zo'n navjtje wilt gaan doen
De heilige maagdquote:Op zondag 20 december 2015 20:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ga weg, ik ben maagd met een grote mond op het internet
Jij ook alquote:Op zondag 20 december 2015 20:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ga weg, ik ben maagd met een grote mond op het internet
Is je broertje er ookquote:
Een tijdje geleden in klb zei een fokker dat ik zeker binnen een halfjaar ontmaagd zou worden.quote:
Soort zoekt soortquote:
KLB ers zijn huiliesquote:Op zondag 20 december 2015 20:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Een tijdje geleden in klb zei een fokker dat ik zeker binnen een halfjaar ontmaagd zou worden.
Nou
NOU
ik ben te autistisch om helemaal naar Limburg te rijdenquote:Op zondag 20 december 2015 20:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Een tijdje geleden in klb zei een fokker dat ik zeker binnen een halfjaar ontmaagd zou worden.
Nou
NOU
Kusje er op?quote:
Ik ben.... Ja oepsquote:
Als je er nu een kusje op geeft kan je beter een bril dragen of ik schiet je oog uitquote:
Onze relatie is zo puur, dat alleen al de naam remqo voor mij al genoeg is om kreunend minutenlang klaar te kunnen komenquote:Op zondag 20 december 2015 20:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik ben te autistisch om helemaal naar Limburg te rijden
Geilquote:
Mensen die niet slikkenquote:Op zondag 20 december 2015 20:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Als je er nu een kusje op geeft kan je beter een bril dragen of ik schiet je oog uit
quote:Op zondag 20 december 2015 21:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Onze relatie is zo puur, dat alleen al de naam remqo voor mij al genoeg is om kreunend minutenlang klaar te kunnen komen
Waarom zei je dat nou niet eerder, dan was ik meteen van m'n autisme genezen en had ik de auto gepakt.quote:Op zondag 20 december 2015 21:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Onze relatie is zo puur, dat alleen al de naam remqo voor mij al genoeg is om kreunend minutenlang klaar te kunnen komen
Meisjes die niet tetten postenquote:
Dat is jammer, een gebroken gezin drug drank bedelen enzoquote:
Ja dat.. of gewoon op mezelf wonenquote:Op zondag 20 december 2015 21:07 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat is jammer, een gebroken gezin drug drank bedelen enzo
Dat is ook een optie natuurlijkquote:
Mij niet herkennen van alle pics in KPDquote:Op zondag 20 december 2015 21:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Meisjes die niet tetten posten
Ik zou alsnog niks tegen je zeggenquote:Op zondag 20 december 2015 21:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zei je dat nou niet eerder, dan was ik meteen van m'n autisme genezen en had ik de auto gepakt.
Wel blijven soppen hequote:Op zondag 20 december 2015 21:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zou alsnog niks tegen je zeggen
Mijn mond zou te druk bezig zijn met andere dingenquote:
wat wat wat? ik ga even onz verlatenquote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mij niet herkennen van alle pics in KPD
Opso hielp me met die foto'squote:
Ik vind wel dat je wat puntige knieën hebtquote:Op zondag 20 december 2015 21:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Opso hielp me met die foto's![]()
![]()
Say that to my face, u littl shitquote:Op zondag 20 december 2015 21:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je wat puntige knieën hebt
Nou nou, niet zo boos meteenquote:Op zondag 20 december 2015 21:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Say that to my face, u littl shit
Doe anders eens een link ofzoquote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mij niet herkennen van alle pics in KPD
Gevoelig onderwerpquote:
Wanneer goedmaakseks?quote:
Ik maak nooit ruzie met m'n handquote:
Van jou? Altijdquote:
Hoe duur is dat dan?quote:
Ik heb een 10-rittenkaartquote:
Hoeveel voor je mammie?quote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef Simterklaas het volgende:
Tijd voor wat muziek voor je moeder!
Wat is gebeurt met de 10 de wip gratis?quote:
Daarnaast ook vaste klanten korting en een extra gratis rit van het huisquote:
Geen idee.quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wat is gebeurt met de 10 de wip gratis?
De 11de beurt is gratisquote:
Global warmingquote:
Wowquote:
Heb je echt foto's op KPD?quote:
Ja, vraag opso of kauai maarquote:
Kan je me alvast inplannen voor woensdag 6 uur met alles er op er aanquote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow
Is dat voor 1 orgasme per keer? Bij mij is het 2 euro duurder met pijpen vooraf
En inderdaad de vaste klanten korting. En meen een vriendin mee, die is gratis
It's true, heb gezienquote:
Je moet wel 18 zijnquote:
Nog een meiske hier. Moet niet gekker wordenquote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef McGrath het volgende:
Wow, is Ifim de volgende SC ook al compleet aan het aflebberen?
Waarom denk je dat ik hier zit?quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef McGrath het volgende:
Ik heb een reputatie hoog te houdenquote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef McGrath het volgende:
Doe mijn poesje ook eens dan.quote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden
Ja ifim en mcg. 4 meiden inclusief roosje and me.quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef renwan het volgende:
Zo, ik heb Gladiator gehaald en ben er weer.
Heb ik de laatste uren iets gemist?
nehhquote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef renwan het volgende:
Zo, ik heb Gladiator gehaald en ben er weer.
Heb ik de laatste uren iets gemist?
Je wilt noet weten wat ik allemaal.met jou zou willen doenquote:
Misschien moet je het even appen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je wilt noet weten wat ik allemaal.met jou zou willen doen
De Paus zal wel weer komen om 'm te kapenquote:Op zondag 20 december 2015 21:58 schreef renwan het volgende:
De volgende TT wordt "Een grote orgie" zie ik al
Ik zal het goede voorbeeld maar weer gevenquote:
Vooralsnog heb ik ook Joezi kunnen weerhouden van een kaap dus dat moet goed komenquote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De Paus zal wel weer komen om 'm te kapen
Geforceerd gezellig doenquote:Op zondag 20 december 2015 22:01 schreef renwan het volgende:
Godverdomme die brunch vanmiddag op werk, mocht fijn tegenover de nieuwe vriend van m'n ex zitten![]()
![]()
![]()
Bier, tieten en opso is een slet volgens mij. The usual dusquote:
De tering voor hem, heb hem niet aangekeken of zijn bestaan erkendquote:
Ik verwacht wel een KLB-topic zometeen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:01 schreef renwan het volgende:
Godverdomme die brunch vanmiddag op werk, mocht fijn tegenover de nieuwe vriend van m'n ex zitten![]()
![]()
![]()
JamesDean ofzo kan er ook wat vanquote:Op zondag 20 december 2015 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Bier, tieten en opso is een slet volgens mij. The usual dus
Neuh, dan krijg je de bekende reacties.quote:Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een KLB-topic zometeen.
Ach, veel opgeilerij en weinig actie.quote:Op zondag 20 december 2015 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Bier, tieten en opso is een slet volgens mij. The usual dus
Geerd trekt het aan met zijn woeste aantrekkelijkheidquote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
JamesDean ofzo kan er ook wat van
Zou sluitenquote:Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een KLB-topic zometeen.
Wat heb jij tegen mij?quote:
Heb net een bestelling gedaanquote:
Ga maar naar die huilies jaquote:
Geintje manquote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij?
Me negeren in je paints, mijn topics sluiten![]()
Ik ga niet alles quoten waaruit je dat laat blijken, ben ik morgen nog niet klaarquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge ifim gaat hier wild wasrom ben ik slet
Dat ligt gewoon aan je prijsquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben je boos?quote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe het sarcastisch.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga niet alles quoten waaruit je dat laat blijken, ben ik morgen nog niet klaar
Laten we temeier zeggen. Staat netterquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Als een neger gok ik zoquote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geintje man
En ik weet niet hoe ik je voor moet stellen in een paintje
Geef gewoon toe dat je zo geil als de pest bent, is niet erg, overkomt ons allemaal!quote:
Ik heb Ifim als ik geil bezig wil zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je zo geil als de pest bent, is niet erg, overkomt ons allemaal!
Soms kan ik van UI's of usernames uitgaan, maar als ik jou teken, teken ik eigenlijk BMIquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Als een neger gok ik zo
Monopoly zal er vast ook niet zo uit zien en Sneeuw zal vast stiekem ook geen leeuw zijn
Niet voor kinderoogjes bestemd inderdaadquote:
Wat is je mailquote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mensen ik ben even weg, was leuk doen we nog eens. Geile wijven mogen natuurlijk altijd mailen
Er is er maar een met die avatar op FOK! herkenning gegarandeerdquote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms kan ik van UI's of usernames uitgaan, maar als ik jou teken, teken ik eigenlijk BMI
Ben je een geil wijf dan?quote:
Volgens Geerd is de paint goed genoeg zoquote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is er maar een met die avatar op FOK! herkenning gegarandeerd
Gekomenquote:
Jij hebt me hiernaartoe gebrachtquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe dan wel een pm schatquote:
Mijn hart is door Geerd gebroken nuquote:Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens Geerd is de paint goed genoeg zo
Toch vaker bidden voor het eten denk ik. Dat zal wel eens kunnen helpen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn hart is door Geerd gebroken nu
quote:Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn hart is door Geerd gebroken nu
gelijk de schuld weer aan iemand anders geven.quote:Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Jij hebt me hiernaartoe gebracht
Ben je wezen hoelahoepen?quote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef renwan het volgende:
Op de tieten na vat dit mijn avond mooi samen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverquote:
Ik kan niet geloven dat je daar instinktquote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Het is niet dat ik zo nodig wil neuken ofzo, maar volgens mijn instinkt moet ik mijn genen verspreiden. Het is hard werken maar een beetje jongen moet nu eenmaal zijn plicht doen
Een nieuw mokkol in de SC?quote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
gelijk de schuld weer aan iemand anders geven.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef renwan het volgende:
Geerd hoeveel heb je er al open getrokken?
Die laatstequote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef renwan het volgende:
Op de tieten na vat dit mijn avond mooi samen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het gemakkelijkstequote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
gelijk de schuld weer aan iemand anders geven.
Heb je toevallig foto's van je tetten?quote:
Chick with dick?quote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Remqo het volgende:
Niet weten dat McGrath zich onlangs heeft laten ombouwen om geile DM's te krijgen
Niet van tevoren al geile DM's van McGrath krijgenquote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Remqo het volgende:
Niet weten dat McGrath zich onlangs heeft laten ombouwen om geile DM's te krijgen
Wanneer krijg ik een geil DM van jou?quote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet van tevoren al geile DM's van McGrath krijgen
Wacht, dat sloeg nergens op. Ik ga wel slapen
jij stuurt mij geile dm'squote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet van tevoren al geile DM's van McGrath krijgen
Wacht, dat sloeg nergens op. Ik ga wel slapen
Die is onderweg naar mijn huis nuquote:
Wanneer we geen geile skypesex meer hebbenquote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik een geil DM van jou?
Dit. Denken dat er vrouwen op FOK! zittenquote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Er zijn heul geen meisjes op de FOK! alleen jongens en travestieten
Kloptquote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Er zijn heul geen meisjes op de FOK! alleen jongens en travestieten
Dat effect heb je op mequote:
Ja sorry, had geen nieuw fapmateriaal meer nodigquote:Op zondag 20 december 2015 22:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
kennelijk is dat effect al een tijdje afgelopen.
heb je een lover?quote:Op zondag 20 december 2015 22:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja sorry, had geen nieuw fapmateriaal meer nodig
Bla bla blaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |