Je wilt noet weten wat ik allemaal.met jou zou willen doenquote:

Misschien moet je het even appen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je wilt noet weten wat ik allemaal.met jou zou willen doen

De Paus zal wel weer komen om 'm te kapenquote:Op zondag 20 december 2015 21:58 schreef renwan het volgende:
De volgende TT wordt "Een grote orgie" zie ik al

Ik zal het goede voorbeeld maar weer gevenquote:

Vooralsnog heb ik ook Joezi kunnen weerhouden van een kaap dus dat moet goed komenquote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De Paus zal wel weer komen om 'm te kapen

Geforceerd gezellig doenquote:Op zondag 20 december 2015 22:01 schreef renwan het volgende:
Godverdomme die brunch vanmiddag op werk, mocht fijn tegenover de nieuwe vriend van m'n ex zitten![]()
![]()
![]()

Bier, tieten en opso is een slet volgens mij. The usual dusquote:

De tering voor hem, heb hem niet aangekeken of zijn bestaan erkendquote:

Ik verwacht wel een KLB-topic zometeen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:01 schreef renwan het volgende:
Godverdomme die brunch vanmiddag op werk, mocht fijn tegenover de nieuwe vriend van m'n ex zitten![]()
![]()
![]()

JamesDean ofzo kan er ook wat vanquote:Op zondag 20 december 2015 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Bier, tieten en opso is een slet volgens mij. The usual dus

Neuh, dan krijg je de bekende reacties.quote:Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een KLB-topic zometeen.

Ach, veel opgeilerij en weinig actie.quote:Op zondag 20 december 2015 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Bier, tieten en opso is een slet volgens mij. The usual dus

Geerd trekt het aan met zijn woeste aantrekkelijkheidquote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
JamesDean ofzo kan er ook wat van

Zou sluitenquote:Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een KLB-topic zometeen.

Wat heb jij tegen mij?quote:

Heb net een bestelling gedaanquote:

Ga maar naar die huilies jaquote:

Geintje manquote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij?
Me negeren in je paints, mijn topics sluiten![]()

Ik ga niet alles quoten waaruit je dat laat blijken, ben ik morgen nog niet klaarquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge ifim gaat hier wild wasrom ben ik slet

Dat ligt gewoon aan je prijsquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:

Ben je boos?quote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:

Ik doe het sarcastisch.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga niet alles quoten waaruit je dat laat blijken, ben ik morgen nog niet klaar

Laten we temeier zeggen. Staat netterquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:

Als een neger gok ik zoquote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geintje man
En ik weet niet hoe ik je voor moet stellen in een paintje

Geef gewoon toe dat je zo geil als de pest bent, is niet erg, overkomt ons allemaal!quote:

Ik heb Ifim als ik geil bezig wil zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je zo geil als de pest bent, is niet erg, overkomt ons allemaal!

Soms kan ik van UI's of usernames uitgaan, maar als ik jou teken, teken ik eigenlijk BMIquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Als een neger gok ik zo
Monopoly zal er vast ook niet zo uit zien en Sneeuw zal vast stiekem ook geen leeuw zijn

Niet voor kinderoogjes bestemd inderdaadquote:

Wat is je mailquote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mensen ik ben even weg, was leuk doen we nog eens. Geile wijven mogen natuurlijk altijd mailen

Er is er maar een met die avatar op FOK! herkenning gegarandeerdquote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms kan ik van UI's of usernames uitgaan, maar als ik jou teken, teken ik eigenlijk BMI

Ben je een geil wijf dan?quote:

Volgens Geerd is de paint goed genoeg zoquote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is er maar een met die avatar op FOK! herkenning gegarandeerd

Gekomenquote:

Jij hebt me hiernaartoe gebrachtquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |