Geintje manquote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij?
Me negeren in je paints, mijn topics sluiten![]()
Ik ga niet alles quoten waaruit je dat laat blijken, ben ik morgen nog niet klaarquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge ifim gaat hier wild wasrom ben ik slet
Dat ligt gewoon aan je prijsquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben je boos?quote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik doe het sarcastisch.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga niet alles quoten waaruit je dat laat blijken, ben ik morgen nog niet klaar
Laten we temeier zeggen. Staat netterquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Als een neger gok ik zoquote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geintje man
En ik weet niet hoe ik je voor moet stellen in een paintje
Geef gewoon toe dat je zo geil als de pest bent, is niet erg, overkomt ons allemaal!quote:
Ik heb Ifim als ik geil bezig wil zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je zo geil als de pest bent, is niet erg, overkomt ons allemaal!
Soms kan ik van UI's of usernames uitgaan, maar als ik jou teken, teken ik eigenlijk BMIquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Als een neger gok ik zo
Monopoly zal er vast ook niet zo uit zien en Sneeuw zal vast stiekem ook geen leeuw zijn
Niet voor kinderoogjes bestemd inderdaadquote:
Wat is je mailquote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mensen ik ben even weg, was leuk doen we nog eens. Geile wijven mogen natuurlijk altijd mailen
Er is er maar een met die avatar op FOK! herkenning gegarandeerdquote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms kan ik van UI's of usernames uitgaan, maar als ik jou teken, teken ik eigenlijk BMI
Ben je een geil wijf dan?quote:
Volgens Geerd is de paint goed genoeg zoquote:Op zondag 20 december 2015 22:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is er maar een met die avatar op FOK! herkenning gegarandeerd
Gekomenquote:
Jij hebt me hiernaartoe gebrachtquote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |