Idd. Altijd moeilijk doen die meidenquote:Op zondag 20 december 2015 19:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Waarom doen meisjes altijd zo moeilijk om tetten te posten?
Post jij je tetten eensquote:Op zondag 20 december 2015 19:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Waarom doen meisjes altijd zo moeilijk om tetten te posten?
Ik heb geen tetten, als ik tetten zou hebben zat ik hier niet, dan zou ik er aan gaan voelenquote:
Dat boeit toch niet vetklepquote:
Ik ben trouwens gewoon een adonis hoor, sterke baby's enzoquote:
Je wil eerst?quote:
Hoe zat ook weer met je moeder?quote:
Bollequote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik at zojuist de GOORSTE chocola ever
quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hoe zat ook weer met je moeder?
Een negerlul chocola noemenquote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Hartelijk bedankt voor de informatiequote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kwijlde het weer wegquote:Op zondag 20 december 2015 19:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt voor de informatie
Ik heb nooit beweert dat ik wat wil met je en moeder Dat zou ik dus nooit doenquote:
Wtf zeg jijquote:Op zondag 20 december 2015 19:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik wat wil met je en moeder Dat zou ik dus nooit doen
quote:
Een beetje dolletjes hier, gekkewerkquote:
Nicequote:
Die twee woorden kunnen niet samen in 1 zinquote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jawel. Etos chocoladequote:Op zondag 20 december 2015 20:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Die twee woorden kunnen niet samen in 1 zin
Negerpenerquote:Op zondag 20 december 2015 20:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Die twee woorden kunnen niet samen in 1 zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |