quote:
Hmmm... oh... zo zou je het ook kunnen interpreteren, jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik vermoed dat just me hem heeft gestolen.
Zo lees ik het ook door de 3 punten achter ontvreemdquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik vermoed dat just me hem heeft gestolen.
Just me heeft de stok vermoedelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
goh, geen stok meer? wat verrassend, wederom
vermoedelijk, ik laat mij positief verrassenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:39 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Just me heeft de stok vermoedelijk.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:39 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Just me heeft de stok vermoedelijk niet en is ook niet op Texel geweest, maar loopt alleen de boel maar op te naaien.
Tjonge tjonge wat een aannames...quote:
Ik ga maandag pas heahquote:
quote:
Dan moet je effe wat meer info delen. Of beter: pics!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
Tjonge tjonge wat een aannames...
ik zie nu pas dat de enige echte fok!stok bedenker langs is geweest. De beste wensen voor komend jaar. Hopelijk doe je zelf ook nog eens een keertje een verplaatsing.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:28 schreef harrie1 het volgende:
Fijne kerst dagen en gelukkig nieuw jaar.
blij te lezen dat mijn dochter nog steeds lekker op reis is.
Ik wens iedereen het aller beste voor 2016
Heel veel plezier.
Groeten en beste wensen
Papa fokstok
Info is dat de stok het eiland in goede gezondheid verlaten heeft, pics komen laterquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:11 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dan moet je effe wat meer info delen. Of beter: pics!
quote:Op zondag 27 december 2015 13:55 schreef just me het volgende:
[..]
Info is dat de stok het eiland in goede gezondheid verlaten heeft, pics komen later
wel een pic van een texels schaap
[ afbeelding ]
Wordt daar nu een eekhoorn de zee in gegooid?quote:
Dus ik hoef niet naar de cocksdorp morgen?quote:Op zondag 27 december 2015 13:55 schreef just me het volgende:
[..]
Info is dat de stok het eiland in goede gezondheid verlaten heeft, pics komen later
wel een pic van een texels schaap
[ afbeelding ]
waarom is we nou wel cocksdorp en geen vaginadorp? ofzoquote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet naar de cocksdorp morgen?
Niet in Nederland nee...quote:Op zondag 27 december 2015 14:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
waarom is we nou wel cocksdorp en geen vaginadorp? ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |