Het schijnt dat hij al aan het trainen is op schieten vanaf de middellijnquote:Op zondag 20 december 2015 19:20 schreef Pascalus het volgende:
El Ahmadi moet nog meedoen aan de Ebola Cup dus het schijnt dat hij er sowieso niet bij is bij PSV, of zoiets.
Dat moet haast wel.quote:Op zondag 20 december 2015 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt deze uit de koker van opperkleurder?
Beugelsdijk welquote:Op zondag 20 december 2015 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niemand juicht mooier dan Van Beek.
Nee, nu moet je ophouden.quote:Op zondag 20 december 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
ADO hoeft voorlopig niet meer voor degradatie te Frasen.
Ik heb geleerd om nooit naamgrappen te makenquote:Op zondag 20 december 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, nu moet je ophouden.
Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op zondag 20 december 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, nu moet je ophouden.
Heb jij überhaupt wel geleerd om grappen te maken?quote:Op zondag 20 december 2015 19:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om nooit naamgrappen te maken
Daar heb je mequote:Op zondag 20 december 2015 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel geleerd om grappen te maken?
Rotterdam is dit toch?quote:Op zondag 20 december 2015 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
NOS heeft geen geld om iemand naar Leeuwarden te sturen?
Opvolger van Veltmanquote:Op zondag 20 december 2015 19:33 schreef Tagliano het volgende:
Dat was inderdaad niet goed van Fischer
Vroeger was jij nog geen mod en deed je pagina's lange VI-imitaties.quote:Op zondag 20 december 2015 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger zou Jack dit soort samenvattingen na afloop inspreken.
Ik deed zonet nog een Vi imitatie.quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vroeger was jij nog geen mod en deed je pagina's lange VI-imitaties.
Lachwekkend hoe Kopsterk nu praat.quote:Op zondag 20 december 2015 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deed zonet nog een Vi imitatie.
Hafcfan vindt dit leuk.quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef Ties02 het volgende:
Oh nee nu gaat Cambuur ons voorbij op de ranglijst
Vroeger wist je van geen ophouden, samen met ene Zuidgrens volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2015 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen werd ik Johnny Vermeer genoemd.quote:Op zondag 20 december 2015 19:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vroeger wist je van geen ophouden, samen met ene Zuidgrens volgens mij.
Dat waren nog eens cowboytijden.
Satire waarde Kopsterk.quote:Op zondag 20 december 2015 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
Vanwaar deze hoon jegens mij jong0ns?
Omdat je onzin uitslaat.quote:Op zondag 20 december 2015 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat je een klapjosti bentquote:Op zondag 20 december 2015 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
we houden wel van je hoorquote:Op zondag 20 december 2015 19:39 schreef Kopsterk het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vroeger was jij nog geen mod en deed je pagina's lange VI-imitaties.
Hebben die een G-elftal ja?quote:Op zondag 20 december 2015 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Wat een corner en inzicht van Andersen weer![]()
Kan zo mee bij Barca
Madquote:Op zondag 20 december 2015 19:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bek dicht jij depressieve kansloze frusti
JR vindt ook Serero beter dan Guardado. Tsja.quote:Op zondag 20 december 2015 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je JR vragen, die dit daadwerkelijk vindt
quote:
Opvallend trouwens dat ik alles voor jou moet herhalen, maar vooruitquote:Op zondag 20 december 2015 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je net nog een VI imitatie deed, klopt het niet dat je ze vroeger ook deed.quote:Op zondag 20 december 2015 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Opvallend trouwens dat ik alles voor jou moet herhalen, maar vooruit
Ik dacht even dat je insinueerde dat ik dat nu niet meer deed.quote:Op zondag 20 december 2015 19:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Omdat je net nog een VI imitatie deed, klopt het niet dat je ze vroeger ook deed.
Juist ja.
Normaal ben je een stuk scherper.
Veel liever Marsman in Oranje ja.quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Drommel toch niet zo goed, snap niet waarom mensen hem in Oranje willen
Pagina's lange ja.quote:Op zondag 20 december 2015 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je insinueerde dat ik dat nu niet meer deed.
Maar dat bedoelde je dus niet, mijn excuses
Scherp geobserveerd dat ik vroeger VI imitaties heb gedaan, dat is inderdaad waar
http://www.quizyourfriend(...)1309131320548658&a=1quote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef Pascalus het volgende:
Ik weet nog dat johannes een Sierd kwis maakte. Dat waren nog eens tijden!
quote:Op zondag 20 december 2015 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.quizyourfriend(...)1309131320548658&a=1
even checken of die nog werkt
Kleine tip: ik zie net dat hij ook voorbij komt bij Jinek. De vorige keer dat hij langskwam was gigantisch groots genotquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine tip: ik zie net dat hij ook voorbij komt bij Jinek. De vorige keer dat hij langskwam was gigantisch groots genot
Wie zegt er dat alles kut is? Behalve Sked, maar die vindt dan ook heel veel kutquote:
Dit programma is volledig overbodig. Maar verder is het prima.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn jullie altijd verschrikkelijk zuur.
Ik dacht dat het aan mijn TV lag. Ziet er inderdaad niet goed uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:32 schreef Sked het volgende:
Het camerawerk en de belichting is echt vreselijk
Precies, veel beter zo. Al is het natuurlijk nog niet perfect.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie zegt er dat alles kut is? Behalve Sked, maar die vindt dan ook heel veel kut
Zou ook gek zijn na een eerste uitzendingquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Precies, veel beter zo. Al is het natuurlijk nog niet perfect.
Opbouwende kritiek is altijd welkom.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn na een eerste uitzending
Precies, positiviteit ditdatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek is altijd welkom.
Vandaag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Sinds wanneer zit Ted van Leeuwen eigenlijk in de dugout?
De man die Olaitan haalde. We zullen hem nooit, maar dan ook nooit vergetenquote:
Hij heeft minder miskopen gedaan dan Overmarsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De man die Olaitan haalde. We zullen hem nooit, maar dan ook nooit vergeten
walgelijke commentator.quote:
Overmars zal ik ook nooit, maar dan ook nooit vergeten. Spelers binnenhalen zonder scoutingsrapport, aan tafel zitten met een jeugdtrainer voor contractverlenging en diens naam niet weten, één belletje plegen naar een talent en vervolgens moet hij maar graag naar Ajax willenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft minder miskopen gedaan dan Overmars
Gutierrez en Mokotjo speelden ook wel aardig vandaag.quote:
Die hebben ook wel pisgeluk gehad. Matige ploeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
Probeer maar aan een buitenlander wijs te maken dat Heracles hier vijfde staat
En een genotsprogramma in het begin, waardoor meteen de druk eraf wasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ook wel pisgeluk gehad. Matige ploeg.
Kun je nagaan hoe matig de rest isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ook wel pisgeluk gehad. Matige ploeg.
Veel ploegen ook in hun slechtste vorm tegengekomen. Da's gunstig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En een genotsprogramma in het begin, waardoor meteen de druk eraf was
Voorsprong jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Twente op 4-0 moet ook eeuwen geleden zijn
Er zijn zeker 5/6 ploegen met een betere selectie dan Heracles.quote:
Ook dat inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel ploegen ook in hun slechtste vorm tegengekomen. Da's gunstig.
Dat zal maar dat blijkt nog niet uit de standquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn zeker 5/6 ploegen met een betere selectie dan Heracles.
Leuke.quote:
Genant inderdaad.quote:
Voor de uitwedstrijd tegen Feyenoord in januari: 'Ja, zonder twijfel. Een wedstrijd tegen een van de ploegen in de top vijf is altijd belangrijk.'quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
The strength of the team is... the team.
Iedereen in dit topic is het met je eens.quote:
Op weg naar de reguliersdwarsstraat zo te zienquote:
Haha, jij gaat nooit uit.quote:
Ik word wel altijd een beetje 'mad' van binnen als ze Bieber draaien tijdens het uitgaan.quote:
Dan ga je naar de verkeerde barquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel altijd een beetje 'mad' van binnen als ze Bieber draaien tijdens het uitgaan.
Tja blijkbaar genoeg mensen die het fantastisch vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel altijd een beetje 'mad' van binnen als ze Bieber draaien tijdens het uitgaan.
Zit maxim daar? YESSSS! VI Hooligans aanwezig!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Straks kijken we allemaal naar Jinek met Maxim natuurlijk
Kan je best een nice dance track van makenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja blijkbaar genoeg mensen die het fantastisch vinden
Jammer dat hij dat niet deedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kan je best een nice dance track van maken
Ik ga liever met vrienden uit dan in m'n eentje, om eerlijk te zijn. Verder hebben ze waar ik ga best wel veel 90's classics gemixt met een paar recente clubhitjes, dus dat is GENOT.quote:
Je moet gaan waar de chicks zijn, niet wat er gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga liever met vrienden uit dan in m'n eentje, om eerlijk te zijn. Verder hebben ze waar ik ga best wel veel 90's classics gemixt met een paar recente clubhitjes, dus dat is GENOT.
Als ik zelf zou kiezen zou ik wel naar de hipstertent gaan ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |