Hij heeft minder miskopen gedaan dan Overmarsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De man die Olaitan haalde. We zullen hem nooit, maar dan ook nooit vergeten
walgelijke commentator.quote:
Overmars zal ik ook nooit, maar dan ook nooit vergeten. Spelers binnenhalen zonder scoutingsrapport, aan tafel zitten met een jeugdtrainer voor contractverlenging en diens naam niet weten, één belletje plegen naar een talent en vervolgens moet hij maar graag naar Ajax willenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft minder miskopen gedaan dan Overmars
Gutierrez en Mokotjo speelden ook wel aardig vandaag.quote:
Die hebben ook wel pisgeluk gehad. Matige ploeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
Probeer maar aan een buitenlander wijs te maken dat Heracles hier vijfde staat
En een genotsprogramma in het begin, waardoor meteen de druk eraf wasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ook wel pisgeluk gehad. Matige ploeg.
Kun je nagaan hoe matig de rest isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ook wel pisgeluk gehad. Matige ploeg.
Veel ploegen ook in hun slechtste vorm tegengekomen. Da's gunstig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En een genotsprogramma in het begin, waardoor meteen de druk eraf was
Voorsprong jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Twente op 4-0 moet ook eeuwen geleden zijn
Er zijn zeker 5/6 ploegen met een betere selectie dan Heracles.quote:
Ook dat inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel ploegen ook in hun slechtste vorm tegengekomen. Da's gunstig.
Dat zal maar dat blijkt nog niet uit de standquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn zeker 5/6 ploegen met een betere selectie dan Heracles.
Leuke.quote:
Genant inderdaad.quote:
Voor de uitwedstrijd tegen Feyenoord in januari: 'Ja, zonder twijfel. Een wedstrijd tegen een van de ploegen in de top vijf is altijd belangrijk.'quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
The strength of the team is... the team.
Iedereen in dit topic is het met je eens.quote:
Op weg naar de reguliersdwarsstraat zo te zienquote:
Haha, jij gaat nooit uit.quote:
Ik word wel altijd een beetje 'mad' van binnen als ze Bieber draaien tijdens het uitgaan.quote:
Dan ga je naar de verkeerde barquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel altijd een beetje 'mad' van binnen als ze Bieber draaien tijdens het uitgaan.
Tja blijkbaar genoeg mensen die het fantastisch vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel altijd een beetje 'mad' van binnen als ze Bieber draaien tijdens het uitgaan.
Zit maxim daar? YESSSS! VI Hooligans aanwezig!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Straks kijken we allemaal naar Jinek met Maxim natuurlijk
Kan je best een nice dance track van makenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja blijkbaar genoeg mensen die het fantastisch vinden
Jammer dat hij dat niet deedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kan je best een nice dance track van maken
Ik ga liever met vrienden uit dan in m'n eentje, om eerlijk te zijn. Verder hebben ze waar ik ga best wel veel 90's classics gemixt met een paar recente clubhitjes, dus dat is GENOT.quote:
Je moet gaan waar de chicks zijn, niet wat er gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga liever met vrienden uit dan in m'n eentje, om eerlijk te zijn. Verder hebben ze waar ik ga best wel veel 90's classics gemixt met een paar recente clubhitjes, dus dat is GENOT.
Als ik zelf zou kiezen zou ik wel naar de hipstertent gaan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |