Ik word wel altijd een beetje 'mad' van binnen als ze Bieber draaien tijdens het uitgaan.quote:
Dan ga je naar de verkeerde barquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel altijd een beetje 'mad' van binnen als ze Bieber draaien tijdens het uitgaan.
Tja blijkbaar genoeg mensen die het fantastisch vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word wel altijd een beetje 'mad' van binnen als ze Bieber draaien tijdens het uitgaan.
Zit maxim daar? YESSSS! VI Hooligans aanwezig!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Straks kijken we allemaal naar Jinek met Maxim natuurlijk
Kan je best een nice dance track van makenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja blijkbaar genoeg mensen die het fantastisch vinden
Jammer dat hij dat niet deedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kan je best een nice dance track van maken
Ik ga liever met vrienden uit dan in m'n eentje, om eerlijk te zijn. Verder hebben ze waar ik ga best wel veel 90's classics gemixt met een paar recente clubhitjes, dus dat is GENOT.quote:
Je moet gaan waar de chicks zijn, niet wat er gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga liever met vrienden uit dan in m'n eentje, om eerlijk te zijn. Verder hebben ze waar ik ga best wel veel 90's classics gemixt met een paar recente clubhitjes, dus dat is GENOT.
Als ik zelf zou kiezen zou ik wel naar de hipstertent gaan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |